PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : Tomb Raider



!INFERNAL
06-03-2011, 09:38 PM
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/8/81/Tomb_Raider_2011.png/256px-Tomb_Raider_2011.png




بازسازي سري پرطرفدار Tomb Raider
به سازندگي Crystal Dynamics
و با مسئوليت انتشار Eidos و Square Enix Europe
در تاريخ نا مشخصي در اواخر 2011
براي پلتفرم هاي PC ،‌ Xbox 360 و Play Station 3 منتشر خواهد شد .


http://assets.vg247.com/current//2010/12/tomb-raider-2.jpg



با Reboot شدن بسياري از سري بازيهاي پرطرفدار و خاطره انگيز از جمله NFS: Hot Pursuit ، Devil May Cry و چندين عنوان ديگر چندان از خبر بازسازي Tomb Raider شوكه نشديم . مخصوصا اين كه اين سري در زمينه Spin Off و عرضه نسخه هاي بي ربط به نسخه هاي اصلي راهي دراز پيموده است . با اين حال به نظر ميرسد اين تصميم بهترين تصميم ممكن بوده و با توجه به اينكه سازنده بازي همان خالق اصلي اين سري است ميتوان شاهد برگ جديدي از ماجراجوييهاي لارا كرافت محبوب باشيم، ماجراجويي هايي كه برگ هاي اوليه افسانه لاراكرافت را رقم خواهند زد...

از اولين صحبت هاي سازندگان بازي اين بوده است كه اونها سعي خواهند كرد در اين نسخه رگه هاي شخصيتي لارا كرافت را از نو بسازند . با انتشار اولين اسكرين شات هاي منتشر شده اولين پيامد هاي اين بازسازي را مشاهده كرديم: لاراكرافت جوان تر از هميشه و البته به دنبال آن بي تجربه تر از هميشه شده است . لاراي 21 ساله تازه از دانشگاه فارغ التحصيل شده و براي كشف آثار باستاني ناشناخته با كشتي Endurance با كاپيتانيConrad Roth به جزيره اي در اطراف ژاپن رهسپار ميشود . اما قبل از لنگر انداختن كشتي در اثر طوفاني مرموز و پيش بيني نشده دچار سانحه شده و در هم ميشكند . بدين ترتيب لارا از بقيه بازماندگان جدا مانده و در ساحل به هوش مي آيد . ديگر او آن لارايي نيست كه در نسخه هاي قبلي ديديم، او كاملا بي تجربه و يك انسان عادي است و بايد سختي هاي فيزيكي و مخصوصا رواني پيش رو را تحمل كند تا بتواند زنده از جزيره بيرون آيد . بله او بايد سختي هاي رواني را نيز تحمل كند، اين اولين تجربه ي اينچنيني اوست و گفته شده در ابتداي بازي شاهد حالت هاي بلاتكليفي و اضطراب در او خواهيم بود .


http://www.cheatcc.com/imagesps3/tombraider_000.jpg

لارا قبلا همچين چيزهايي نديده است


از اسكرين شات هاي منتشر شده كه به نظر ميرسد از داخل بازي هستند ميتوان گفت كه محيط ها زيبا و در عين حال خشن هستند . مكان هاي بازي هنوز كاملا تاييد نشده اند ولي ميتوان حدس زد كه جنگل، غار ها و پرتگاه ها و البته مقبره هاي ناشناخته از مكان هاي اصلي بازي باشند . سبك دنياي باز بودن بازي همانند بزرگان اين سبك نخواهد بود ولي گفته شده در گشت و گذار ها آزادي عمل بيشتري خواهيم داشت . لارا در بسياري از صحنه ها كه با مانع رو به رو خواهد شد به جاي فقط كشيدن يك اهرم مجبور خواهد بود تا خودش دست به كار شود و براي مثال سنگ ها را از سر راه بردارد . همچنين ميان پرده هاي زيادي در خود محيط بازي در نظر گرفته شده است كه حالت پويا دارند و شما بايد كليد هاي زمان بندي شده را سر موقع بزنيد تا بازي ادامه پيدا كند . موتور بازي همان موتور به كار گرفته شده در دو نسخه قبلي است اما سازندگان آن را هم بازسازي كرده اند تا بتواند صحنه هاي گرافيكي ناب اين نسخه را پردازش كند .


http://www.cheatcc.com/imagesps3/tombraider_0.jpg

لارا در غار، يكي از مكانهايي كه بازي در آن جريان دارد


انتظار ميرود كه اسلحه هاي بازي همان اسلحه هاي معمول نسخه هاي قبل باشند . البته در ابتدا لارا به جز لباسهاي خود چيز ديگري ندارد اما با پيشرفت در بازي و گشت و گذار در مكان هاي مختلف اسلحه هاي مورد نياز خود را به دست خواهد آورد . در آرت ورك ها و اسكرين شات ها برخي از اين سلاح ها مشخص شده اند كه عبارتند از پيستول، تيركمان و كلنگ كوه نوردي كه اين مورد آخر احتمال دارد هم به عنوان سلاح سرد استفاده شود و هم براي بالا رفتن از صخره ها .

لباس و موهاي لارا در برخورد ها عكس العمل نشان خواهد داد و حتي لباسش ممكن است پاره شود . همچنين زخم هاي لارا و آسيب هايي كه ميبيند نيز حالت واقع گرايانه تري دارند . در نسخه هاي پيشين ميتوانستيد از ارتفاع بپريد و كمي از خونتان كم شود و به راهتان ادامه دهيد اما در اين نسخه اگر اينچنين اتفاقي بيوفتد مجبور از هستيد از دارو و ديگر چيزهايي كه در اختيار داريد استفاده كنيد .

مسئله مهم و ميتوان گفت بزرگترين تغيير در سيستم مبارزات بازي است . ديگر خبري از سيستم نشانه گيري اتوماتيك در بازي نيست و شما بايد مثل هر بازي ديگر خودتان نشانه گيري كنيد . طبق گفته سازندگان دليل اين تغيير اين بوده است كه اونها ميخواستند تاكيد بيشتري رو مبارزات داشته باشند . همانطوري كه گفته شد سلاح ها هم سلاح هاي مخصوص راه دور هستند و هم سلاح هاي نزديك . بايد منتظر اطلاعات بيشتري در اين زمينه بود...


http://www.cheatcc.com/imagesps3/tombraider_00.jpg

نمونه اي از كليد زني در ميان پرده هاي بازي


از انجايي كه در ابتداي بازي چيزي در دسترس نداريد براي زنده ماندن بايد دنبال غذا و سلاح باشيد . قسمت هاي مختلف جزيره در ابتدا براي لارا غير قابل رفتن هستند و براي رفع اين مشكل لارا بايد يا مهارت لازم را ياد بگيرد و يا وسايل مورد نياز براي رسيدن به آنجا را به دست آورد . كمپ هاي مختلفي در سراسر جزيره وجود دارند كه لارا ميتواند چيزهايي كه در طول مسيرش پيدا كرده را در آنجا تركيب كند، مهارت جديد ياد بگيرد و يا به كمپ هايي كه قبلا رفته است تله پورت كند .

اما موردي كه ممكن است به مضاق خيلي ها خوش نيايد تغيير صداپيشه لاراست . ديگر خبري از Keeley Hawes كه همه لارا را با صداي او ميشناسيم نيست . Crystal Dynamics اعلام كرده است هنوز صداپيشه جديد لارا انتخاب نشده و اونها مشغول آزمايش چندين صداي ناشناخته ولي شبيه به او هستند .

Crystal Dynamics نشان داده است كه شركت قابل اعتمادي است، اطلاعات درز كرده از اين نسخه نيز نويد يك ماجراجويي هيجان انگيز را ميدهند . به هر حال بايد منتظر اطلاعات بيشتر از بازي بود...

http://assets.vg247.com/current//2011/01/4541Lara-Scavenger-150x84.jpg




http://assets.vg247.com/current//2011/01/4541Lara-Scavenger-150x84.jpg
http://assets.vg247.com/current//2011/01/2280Lara-Concept-77x150.jpg




http://assets.vg247.com/current//2011/01/2280Lara-Concept.jpg
http://assets.vg247.com/current//2011/01/2281Den-97x150.jpg




http://assets.vg247.com/current//2011/01/2281Den-97x150.jpg
http://assets.vg247.com/current//2011/01/4531Lara-Falling-150x84.jpg




http://assets.vg247.com/current//2011/01/4531Lara-Falling.jpg
http://assets.vg247.com/current//2011/01/4532Lara-Hanging-84x150.jpg




http://assets.vg247.com/current//2011/01/4532Lara-Hanging.jpg
http://assets.vg247.com/current//2011/01/4533Lara-Injured-84x150.jpg




http://assets.vg247.com/current//2011/01/4533Lara-Injured.jpg

منبع پی سی ورلد