PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : ضوابط نصب آنتن هاي مخابراتي



king 2011
05-17-2011, 04:04 PM
رييس كميته محيط زيست شوراي اسلامي شهر تهران گفت: نصب آنتن‌هاي مخابراتي در تهران با توجه به گسترش شبكه تلفن همراه از اين پس نياز به دريافت پروانه ساخت و نصب از شهرداري تهران دارد.

به گزارش فارس به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه دو تهران معصومه ابتكار در جمع دبيران شوراياري‌هاي منطقه دو تهران به اثرات زيان بار نصب آنتن‌هاي تلفن همراه در ميان بافت‌هاي شهري و مسكوني اشاره و تصريح كرد: كميته محيط زيست شوراي شهر تهران پس از مطالعات كارشناسي، ضوابطي را براي نصب اين آنتن‌ها در شهر تعيين كرده است تا نصب آنتن‌ها طبق استاندارد صورت گيرد.

وي با بيان اينكه اين ضوابط به تصويب كميسيون عمران شوراي شهر رسيده و هفته آينده در جلسه علني شوراي شهر مطرح مي‌شود گفت: با تصويب نهايي اين طرح، تمامي شركت‌هاي مخابراتي براي نصب آنتن‌هاي مخابراتي بايد از شهرداري مجوز بگيرند.

رييس كميته محيط زيست شوراي اسلامي شهر تهران تصريح كرد: در گذشته آنتن‌هاي مخابراتي در هر مكاني نصب شده بود كه از لحاظ سلامت جسم و روان آثار منفي دارد و شوراي شهر به دنبال ساماندهي اين مهم است.

:koboy1: