mohamad.s
05-13-2011, 03:08 PM
"ميناتور " اواخر ديماه به مشتريان نحويل مي شود خبرگزاري فارس: در حالي كه پيشتر مديرعامل سايپا زمان تحويل ميناتور به خريداران اين خودرو را پايان آذرماه اعلام كرده بود، مدير فروش سايپا در اظهارنظر جديدي اين زمان را به اواخر دي يا اوايل بهمن ماه موكول كرد.
http://media.farsnews.com/Media/8709/Images/jpg/A0568/A0568856.jpg
فرزاد نشان در پاسخ به سؤال خبرنگار اقتصادي خبرگزاري فارس در مورد تأخير موجود در تحويل مينياتور به خريداران اين خودرو اظهار داشت: توليد آزمايشي مينياتور در سايت كاشان انجام شده ولي هنوز به توليد مستمر نرسيده است.
وي با بيان اينكه هم اكنون توليد مستمر پرايد در سايت كاشان در حال انجام است، افزود: مينياتور اولين محصول ملي سايپا و نخستين خودروي كاملاً ايراني است، به همين دليل توليد آن با حساسيت بيشتري همراه است و نميتوان به راحتي از برخي اشكالات احتمالي چشمپوشي كرد.
وي ادامه داد: تعهد سايپا براي تحويل مينياتور در شش ماه دوم امسال چهار هزار دستگاه و براي سه ماهه آخر سال نيز چهار هزار دستگاه است كه در صورت شروع توليد امكان تأمين اين 8 هزار دستگاه خودرو طي سال جاري وجود خواهد داشت.
نشان با اشاره به هدفگذاري انجام شده براي توليد سالانه 100 تا 150 هزار دستگاه مينياتور در شركت سايپا گفت: هر چقدر به زمان عرضه مينياتور نزديكتر ميشويم حساسيتها نسبت به اين خودرو بيشتر ميشود و به همين دليل توليد آن بايد با دقت بيشتري صورت گيرد.
اين گزارش حاكي است پيشتر نعمت اله پوستين دوز، مدير عامل سايپا با اشاره به تاخير موجود در راه اندازي سايت كاشان براي توليد مينياتور، به فارس گفته بود: تلاش ميكنيم اولين خودروهاي مينياتور توليدي توسط سايپا را تا پايان پاييز به خريداران تحويل دهيم.
وي در خصوص تاخير ايجاد شده در توليد و تحويل مينياتور گفته بود: سايپا به بخشي از تعهداتش نسبت به خريداران مينياتور طي سال جاري عمل خواهد كرد.
وي در توضيح دلايل تاخير در توليد مينياتور معتقد است: به طور همزمان سه اقدام در سايت كاشان در حال انجام است كه شامل راهاندازي كارخانه، ايجاد خط توليد و به توليد رساندن يك محصول جديد است كه انجام اين اقدامات با يكديگر زمانبر است.
وي در پاسخ به اين سوال كه آيا قبلا يك برنامه زمانبندي شده براي انجام اين كارها تهيه نشده بود؟ گفته بود: در كارهاي اجرايي همواره فراز و نشيبهايي پيش ميآيد كه در اجراي پروژه تاثيرگذار خواهد بود.
وي در پاسخ به اينكه سايپا در قبال تاخير موجود در تحويل مينياتور چه برخوردي با مشتريان خواهد داشت؟ نيز اعلام كرده بود: ما به تعهدات خود از نظر مالي و پرداخت جريمه ديركرد تحويل خودرو پايبند هستيم و بر اساس مدت زمان تاخير به خريداران جريمه پرداخت خواهد شد.
به اين ترتيب متقاضيان خريد مينياتور كه سال گذشته با پرداخت 5 ميليون تومان براي دريافت آن ثبت نام كردند، اين روزها در حالي براي تحويل خودروي مردمي 9 ميليون و 990 هزار توماني انتظار ميكشند كه نه تنها هنوز توليد ابتدايي آن در مجموعه سايپا آغاز نشده بلكه حتي خط توليد آن نيز به بهره برداري نرسيده است.
http://media.farsnews.com/Media/8709/Images/jpg/A0568/A0568856.jpg
فرزاد نشان در پاسخ به سؤال خبرنگار اقتصادي خبرگزاري فارس در مورد تأخير موجود در تحويل مينياتور به خريداران اين خودرو اظهار داشت: توليد آزمايشي مينياتور در سايت كاشان انجام شده ولي هنوز به توليد مستمر نرسيده است.
وي با بيان اينكه هم اكنون توليد مستمر پرايد در سايت كاشان در حال انجام است، افزود: مينياتور اولين محصول ملي سايپا و نخستين خودروي كاملاً ايراني است، به همين دليل توليد آن با حساسيت بيشتري همراه است و نميتوان به راحتي از برخي اشكالات احتمالي چشمپوشي كرد.
وي ادامه داد: تعهد سايپا براي تحويل مينياتور در شش ماه دوم امسال چهار هزار دستگاه و براي سه ماهه آخر سال نيز چهار هزار دستگاه است كه در صورت شروع توليد امكان تأمين اين 8 هزار دستگاه خودرو طي سال جاري وجود خواهد داشت.
نشان با اشاره به هدفگذاري انجام شده براي توليد سالانه 100 تا 150 هزار دستگاه مينياتور در شركت سايپا گفت: هر چقدر به زمان عرضه مينياتور نزديكتر ميشويم حساسيتها نسبت به اين خودرو بيشتر ميشود و به همين دليل توليد آن بايد با دقت بيشتري صورت گيرد.
اين گزارش حاكي است پيشتر نعمت اله پوستين دوز، مدير عامل سايپا با اشاره به تاخير موجود در راه اندازي سايت كاشان براي توليد مينياتور، به فارس گفته بود: تلاش ميكنيم اولين خودروهاي مينياتور توليدي توسط سايپا را تا پايان پاييز به خريداران تحويل دهيم.
وي در خصوص تاخير ايجاد شده در توليد و تحويل مينياتور گفته بود: سايپا به بخشي از تعهداتش نسبت به خريداران مينياتور طي سال جاري عمل خواهد كرد.
وي در توضيح دلايل تاخير در توليد مينياتور معتقد است: به طور همزمان سه اقدام در سايت كاشان در حال انجام است كه شامل راهاندازي كارخانه، ايجاد خط توليد و به توليد رساندن يك محصول جديد است كه انجام اين اقدامات با يكديگر زمانبر است.
وي در پاسخ به اين سوال كه آيا قبلا يك برنامه زمانبندي شده براي انجام اين كارها تهيه نشده بود؟ گفته بود: در كارهاي اجرايي همواره فراز و نشيبهايي پيش ميآيد كه در اجراي پروژه تاثيرگذار خواهد بود.
وي در پاسخ به اينكه سايپا در قبال تاخير موجود در تحويل مينياتور چه برخوردي با مشتريان خواهد داشت؟ نيز اعلام كرده بود: ما به تعهدات خود از نظر مالي و پرداخت جريمه ديركرد تحويل خودرو پايبند هستيم و بر اساس مدت زمان تاخير به خريداران جريمه پرداخت خواهد شد.
به اين ترتيب متقاضيان خريد مينياتور كه سال گذشته با پرداخت 5 ميليون تومان براي دريافت آن ثبت نام كردند، اين روزها در حالي براي تحويل خودروي مردمي 9 ميليون و 990 هزار توماني انتظار ميكشند كه نه تنها هنوز توليد ابتدايي آن در مجموعه سايپا آغاز نشده بلكه حتي خط توليد آن نيز به بهره برداري نرسيده است.