PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : سود میلیاردی «سامسونگ» در ایران



mohamad.s
05-13-2011, 12:44 PM
سود میلیاردی «سامسونگ» در ایران
ورود «سامسونگ» به بازار نفت از دیگر خبرهای جالب «پارک» به شمار می‌رود، او از امضای پیمان ساخت پالایشگاه در ابوظبی امارات به ارزش سه میلیارد دلار خبر داد... آقای پارک افزود: در سال‌های گذشته، شرکت‌های آمریکایی، اروپایی و ژاپنی، بازار خاورمیانه را در اختیار داشتند؛ اما در یکی دو سال اخیر و در رقابتی تکنولوژیک، موفق شده‌ایم بازار را از دست این کشورها بیرون آورده و بازار آسیا و خاورمیانه را در قبضه خود بگیریم.

«کای پارک»، رئیس مجموعه «سامسونگ» در کره جنوبی گفت: در سه کشور ایران، اردن و کویت موفق شده‌ایم، قراردادهای بزرگ فروش محصولات خود را به امضا برسانیم.
به گزارش «تابناک» و به نقل از رسانه‌های کره‌ای، «پارک» افزود: در سال‌های گذشته، شرکت‌های آمریکایی، اروپایی و ژاپنی، بازار خاورمیانه را در اختیار داشتند؛ اما در یکی دو سال اخیر و در رقابتی تکنولوژیک موفق شده‌ایم بازار را از دست این کشورها بیرون آورده و بازار آسیا و خاورمیانه را در قبضه خود بگیریم.
ورود «سامسونگ» به بازار نفت، از دیگر خبرهای جالب پارک به شمار می‌رود؛ او از امضای پیمان ساخت پالایشگاه در ابوظبی امارات به ارزش سه میلیارد دلار خبر داد.
در این باره باید گفت که سامسونگ در پروژه‌های ساخت مسکن پیش ساخته نیز در آسیا پیش قدم است و بنا به اظهارات رئیس این شرکت، بیشترین قراردادهای امضا شده با سامسونگ پس از عربستان، ایران، کویت و اردن هستند.
رئیس این شرکت کره‌ای از آماده شدن قراردادهای بزرگ با برخی از کشورهای آفریقایی چون مصر و الجزایر نیز خبر داد و اوج درآمد این شرکت را در سال 2013 معادل هشتاد میلیارد دلار اعلام کرد.


__________________