PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : مشتری مداری از نوعی دیگر



mohamad.s
05-13-2011, 12:42 PM
مشتری مداری از نوعی دیگر
مرگ یک کودک در ماشین لباسشویی اِل.جی، سبب شد تا این شرکت اقدام به فراخوانی بیش از یک میلیون ماشین لباسشویی از بازار کند.



http://www.inn.ir/iran_media/image/2010/02/959520210_orig.jpg


به گزارش شبکه ایران، به دنبال مرگ یک کودک در داخل ماشین لباسشویی تولیدی شرکت ال جی کره‌جنوبی، این شرکت امروز اعلام کرد بیش از یک میلیون دستگاه از این ماشین‌های لباسشویی را از بازار داخلی خود جمع‌آوری می‌کند.
این شرکت با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد، قفل موجود روی در این ماشین‌های لباسشویی را که بین سال‌های 2003 تا 2008 تولیده شده است، تعویض خواهد کرد تا این امکان فراهم آید که در آنها از داخل نیز باز شود.
به گزارش واحدمرکزی خبر از فرانسه، شرکت ال.جی همچنین تصمیم به پخش برنامه‌های تبلیغاتی را با مضمون آموزش به کودکان درباره خطرات کار با ماشین لباسشویی گرفته است.
این شرکت همچنین اعلام کرده که مدل‌های مورد نظر تنها در داخل کره‌جنوبی به فروش رفته است.
به گزارش شبکه ایران، در بازار رقابت جهانی که که مصرف‌کنندگان حق انتخاب دارند و بیشتر به سراغ کالاهایی می‌روند که ضمن داشتن قیمت و کیفیت مناسب از خدمات پس از فروش خوبی هم برخوردار باشند، احترام به مشتری یک اصل جدانشدنی از این بازار است.
نمونه دیگر این مشتری مداری را می‌توان به فرخوان چند هفته اخیر شرکت خودروسازی تویوتا اشاره کرد که به دلیل مشکل موجود در پدال گاز یکی از مدل‌های تولیدی این شرکت، از خریداران چند میلیون از این خودروها خواست برای رفع مشکل به نمایندگی‌ها مراجعه کنند.
این اقدام شرکت تویوتا ضمن آنکه بیش از 2میلیارد دلار هزینه بر شرکت تحمیل کرد، سبب شد تویوتا در این بازار رقابتی با ضررهای میلیاردی در فروش مواجه شود زیرا خودروسازان دیگر با دادن مشوق‌های مختلف درصدد جذب مشتریان تویوتا برآمدند.