PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : همایش بررسی چالشهای صادرات در تهران برگزار می‌شود



mohamad.s
05-05-2011, 09:00 AM
همایش بررسی چالشهای صادرات در تهران برگزار می‌شود همایش بررسی چالشهای صادرات با حضور کارآفرینان، جمعی از اقتصاددانان و مقامات دولتی 27 مردادماه جاری در تهران برگزار می‌شود. به گزارش خبرگزاری مهر، دبیرکل اتاق بازرگانی وصنایع و معادن تهران با اعلام این خبر گفت: پس از رهنمودهای مقام معظم رهبری در مورد توسعه صادرات وحرکت به سوی تولید صادرات محور،اتاق بازرگانی وصنایع ومعادن تهران با همکاری سازمان توسعه تجارت، صندوق ضمانت صادرات وبانک توسعه صادرات، تصمیم به برگزاری همایشی بزرگ گرفت تا فرصتها و چالشهای صادراتی ایران را با نگاه کارشناسان این حوزه به نقد و بررسی بگذارد.
محمدمهدی راسخ افزود: دراین همایش مضامینی همچون تاثیر قانون هدفمند کردن یارانه ها بر صادرات غیرنفتی به صورت کلی مورد بحث وبررسی قرار می گیرد اما کارشناسان وصاحب نظران اقتصادی قرار است درمورد تاثیرهدفمندی یارانه ها برتولید، تجارت خارجی وصدورخدمات به صورت مفصل سخنرانی وتبادل نظر کنند.
وی گفت: براساس برنامه ریزی های اولیه، وزیربازرگانی قرار است این همایش را افتتاح کند و رؤسای اتاقهای بازرگانی ایران و تهران هم بنا دارند در افتتاحیه همایش از چالش های صادرات غیر نفتی سخن بگویند.
راسخ تصریح کرد: دررمجموع 20 صاحب نظر و اقتصاددان قرار است در این همایش سخنرانی کنند که درمیان آنها نام اقتصاد دانان مطرحی هم چون دکتر موسی غنی نژاد، دکتر حسن سبحانی، دکترعباس شاکری و دکترحسین عبده تبریزی دیده می شود که هرکدام موضوع خاصی برای سخنرانی برگزیده اند.
دبیرکل اتاق تهران افزود: علاوه بر اقتصاد دانان مطرح کشور، ازمیان کارآفرینان بخش خصوصی هم می توان از آقایان اسدالله عسگراولادی، محمدرضا بهرامن، محسن بهرامی ارض اقدس، مسعود خوانساری و مهدی جاریانی نام برد که هرکدام صاحب نظر قدری در زمینه مسایل صادرات محسوب می شوند.
محمد مهدی راسخ خاطرنشان کرد: دکتر فاطمی امین معاون وزیرصنایع ومعادن وافقهی، موحدی، سید علی و پرویزیان معاونان وزیر بازرگانی هم قرار است دراین همایش سخنرانی داشته باشند.
به گفته دبیرکل اتاق تهران این همایش قرار است در تاریخ 27 مرداد ماه درسالن شماره یک سازمان توسعه تجارت ایران برگزارشود.