PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : جی اسکیل دیسک جامد Phoenix EVO 115GB را معرفی نمود



mehraboOon
04-12-2011, 02:55 PM
جی اسکیل دیسک جامد Phoenix EVO 115GB را معرفی نمود

http://www.fridgadget.com/wp-content/uploads/2011/04/115gb-phoenix-evo-ssd.jpg

ICTna.ir - افزایش یافتن سرعت ،ظرفیت ، امنیت و کاهش قیمت از جمله خبرهای جالبی است که در مورد دیسک های جامد در حال شنیده شدن است ، با اینکه دیسک های سخت نیز راه مشابهی در پیش دارند اما دیسک های جامد آینده روشنتری خواهند داشت .

به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) جی اسکیل از معروفترین تولید کنندگان حافظه در جهان است که اخیراً دیسک جامد جدیدی به نام Phoenix EVO را با ظرفیت 115 GB و به کار گیری کنترلر جدید SandForce SF-1222و تراشه های فلش 2xnm NAND ساخته و عرضه کرده است. سرعت خواندن و نوشتن اطلاعات در این مدل به ترتیب برابر 280MBps / 270MBps مگابایت بر ثانیه می باشد .

همگام با شرکتهای سازنده فلش که از ساخت تراشه های فلش 3xnm به سمت 2xnm حرکت کرده اند، جی اسکیل نیز برای سری معروف و پر جایزه دیسک های جامد ققنوس خود و برای اطمینان از عملکرد و پایداری بالا نیز از تراشه های فلش 2xnm استفاده کرده است.همچنین با ایجاد تیم مشترک مهندسی با شرکت SandForce تست های سخت و متنوعی را برروی آخرین نرم افزار داخلی (firmware) این SSD به انجام رسانیده است . Wales Tsai مدیر تولیدSSD در جی اسکیل گارانتی 3 سال را برای این محصولات در نظر گرفته است و بیان داشته این محصول به خاطرپایین بودن ظرفیت و عملکرد قیمتی کمتر از سری حرفه ایی ققنوس جی اسکیل Phoenix Pro خواهد داشت و رقابت را در این عرصه برای رقبا تنگتر خواهد کرد. قابل ذکر است که این محصول با گارانتی دریا کامپیوتر در ایران عرضه میشود.