PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : استاد شجریان: خواستهام صدایم، صدای سروشهای وجدان خاک و مردمم باشد



mohamad.s
04-10-2011, 07:14 PM
استاد شجریان: خواستهام صدایم، صدای سروشهای وجدان خاک و مردمم باشد
http://upload.shajarianfans.com/sifile/Thumbnails/366-375/367.gif



این روزها، میان علاقهمندان به موسیقی، هنر و البته مرام و شخصیت استاد محمدرضا شجریان بحثی بیش از همه داغ است: «شکایت استاد از دو رسانهی دولتی.» دو خاطرهای که در ادامه میخوانید، گذری بر دیدگاه استاد در بارهی فعالیت رادیو و تلویزیون ایران، پیش و پس از انقلاب است.
۱.
منبع: همان
...با این مختصر که یک از هزار است آیا برای شما و دیگران کافی نیست که به من حق بدهید از این سازمان و کارهایش شدیداً انتقاد داشته باشم؟ و از اینکه وقت و بیوقت، جا و نابجا صدایم را، که در تمام طول فعالیتم خواستهام صدای سروشهای وجدان خاک و مردمم باشد، این گونه از این ویترین رنگ و زبان و آوا و نوا بشنوم؟
۲.
منبع: مجلهی روزهای زندگی، شمارهی ۹۵ سال ۱۳۷۸
قبل از انقلاب، مدتی با رادیو و تلویزیون همکاری داشتم، ولی به دلایلی ارتباطم را با آن قطع کردم و خود را کنار کشیدم. بعد از انقلاب در سال ۵۸ فعالیتام را با رادیو و تلویزیون آغاز کردم ولی بعد از پنج - شش ماه فعالیت، باز ارتباط خودم را با آن قطع کردم و خودم را کنار کشیدم. دلیل آن هم، یکی نبودن سلیقهی هنری ماست.