PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : کنسرت شهرام ناظری در بوشهر منتفی است



mohamad.s
04-10-2011, 07:11 PM
کنسرت شهرام ناظری در بوشهر منتفی است به نام خدا

http://www.musicema.com/images/cache/1270714665.jpg
موسیقی ما - برگزاري کنسرت شهرام ناظري در بوشهر منتفي است.يک منبع نزديک به شهرام ناظري با اعلام اين خبر گفت: «خبري مبني بر حضور استاد شهرام ناظري در بوشهر و اجراي کنسرت به مناسبت روز جهاني خليج فارس در روزهاي 9 و 10 ارديبهشتماه در برخي روزنامهها و سايتها منتشر شده که به دليل عدم هماهنگيهاي لازم با استاد ناظري، برگزاري آن منتفي است».

همچنين رييس کميسيون فرهنگي – اجتماعي شوراي اسلامي شهر بوشهر در اين رابطه گفت: «رايزنيهايي در خصوص برگزاري کنسرت استاد شهرام ناظري از سوي مؤسسه فرهنگي – ورزشي شهرداري بوشهر صورت گرفته بود که همکاران بنده، بدون توجه به موافقت قطعي استاد ناظري، خبر اجراي مراسم را اعلام کرده بودند».

مسعود شکوهي افزود: «جداي از موافقت قطعي استاد ناظري، امسال روز ملي خليج فارس با ايام عزاداري حضرت فاطمه زهرا (س) نيز مصادف شده که برگزاري کنسرت در چنين ايامي خود به خود منتفي است».

شکوهي ضمن عذرخواهي از استاد آواز ايران به خاطر شيوه ناقص در اطلاعرساني و لزوم توجه و دقت نظر بيشتر در اين رابطه، اظهار اميدواري کرد که اين مؤسسه بتواند زمينهاي براي اجراي کنسرت استاد آواز ايران در بوشهر فراهم سازد تا مردم فرهنگدوست بوشهري در آيندهاي نزديک شاهد حضور اين هنرمند در استان باشند.