PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : خبر فوری: اجراي قانون هدفمند كردن يارانه‌ها يك‌ماه به تاخير افتاد



mohamad.s
04-09-2011, 03:23 PM
خبر فوری: اجراي قانون هدفمند كردن يارانه‌ها يك‌ماه به تاخير افتاد يكسري نگراني ها در افكار عمومي نسبت به اين موضوع وجود دارد،‏ اما دولت اين امور را لحاظ كرده است و مشكلاتي متوجه طبقات آسيب پذير جامعه نخواهد شد/ قانون هدفمند كردن يارانه‌ها قرار بود از فروردين اجرا شود.


http://www.ilna.ir/SmartPicture.aspx?f=uploads/1389-6-30/farh0n7.jpg&w=150&h=1 ا


عضو هيات رئيسه مجلس خبر داد كه اجراي قانون هدفمند كردن يارانه‌ها يك‌ماه به تاخير افتاده است.
محمد حسين فرهنگي نماينده تبريز در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا، در پاسخ به سوالي در مورد اطلاع مجلس از نحوه اجراي قانون هدفمند كردن يارانه‌ها، اظهار داشت: بر اساس اطلاعي كه داريم‏ اجراي اين قانون به دليل عدم واريز مبالغ خانوارها‏ يكماه به تاخير افتاده است.
وي اين مساله را خيلي مهم ندانست و افزود: دولت اين اختيار را دارد كه در هدفمند كردن يارانه ها خيلي سنجيده عمل كند و طبيعتا اجراي اين تصميم يك ظرف زماني و تمهيدات خاصي دارد كه با توجه به عدم پرداخت يارانه هاي جبراني‏ اين كار عقب مي افتد.
فرهنگي با بيان اينكه به اجراي اين قانون بسيار خوشبين هستم‏، گفت: يكسري نگراني ها در افكار عمومي نسبت به اين موضوع وجود دارد،‏ اما بر اساس اطلاعاتي كه داريم‏ دولت اين امور را لحاظ كرده است و مشكلاتي متوجه طبقات آسيب پذير جامعه نخواهد شد.
گفتني است‏ ؛ ابتدا قرار بود قانون هدفمند كردن يارانه‌ها از فروردين ماه امسال انجام شود‏، اما پس از انجام مذاكرات ميان دولت و مجلس قرار شد تا مهرماه آغاز اجراي اين قانون باشد و اكنون هم براي دومين بار اين اقدام به تاخير مي‌افتد.