J@V@D
04-08-2011, 11:14 AM
http://images.vg247.com/current//2011/03/battlefield-3-3.jpg
رئیس کمپانی بزرگ EA جناب John Ricitiello در گفتگو با جمعی از بازاریابان در کنفرانس Ad Age به حضار توضیح داد که کمپانی خود در جهت سرنگونی Call of Duty با عرضه Battlefield 3 بسیار جدی و مصمم است!
پس از نشان دادن نسخه نمایشی از بازی او با اشاره به سری COD از کمپانی Activision توضیح داد BF3 برای به زیر کشیدن این بازی طراحی شده است, او این نبرد را به جنگ تایتانها, رقابت Red Sox و Yankees (از پرطرفدار ترین تیم های بیسبال) و مقابله ابر کمپانی هایی چون Microsoft و Google تشبیه می کند. Ricitiello همچنین اشاره کرد چند صد میلیون دلار خرج تبلیغات BF3 خواهد بود.
در نهایت او اعلام کرد "ما بر این تفکر و نظریم که محصول ما بهتر است".
Call of Duty جایگاه بسیار محکمی را در جامعه بازی های ویدئویی به خود اختصاص داده است و این کار را برای EA بسیار سخت و چالش برانگیز میکند.
پیش از این نیز مایکل پکتر اذغان داشت BF3 هیچ شانسی مقابل COD جدید نخواهد داشت.
رئیس کمپانی بزرگ EA جناب John Ricitiello در گفتگو با جمعی از بازاریابان در کنفرانس Ad Age به حضار توضیح داد که کمپانی خود در جهت سرنگونی Call of Duty با عرضه Battlefield 3 بسیار جدی و مصمم است!
پس از نشان دادن نسخه نمایشی از بازی او با اشاره به سری COD از کمپانی Activision توضیح داد BF3 برای به زیر کشیدن این بازی طراحی شده است, او این نبرد را به جنگ تایتانها, رقابت Red Sox و Yankees (از پرطرفدار ترین تیم های بیسبال) و مقابله ابر کمپانی هایی چون Microsoft و Google تشبیه می کند. Ricitiello همچنین اشاره کرد چند صد میلیون دلار خرج تبلیغات BF3 خواهد بود.
در نهایت او اعلام کرد "ما بر این تفکر و نظریم که محصول ما بهتر است".
Call of Duty جایگاه بسیار محکمی را در جامعه بازی های ویدئویی به خود اختصاص داده است و این کار را برای EA بسیار سخت و چالش برانگیز میکند.
پیش از این نیز مایکل پکتر اذغان داشت BF3 هیچ شانسی مقابل COD جدید نخواهد داشت.