PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : نعمت ولايت و انقلاب اسلامي را شاكر باشيم



mohamad.s
03-25-2011, 09:14 PM
نعمت ولايت و انقلاب اسلامي را شاكر باشيم
خدواند را به جهت حضور در محضر صاحب عصر (عج) و زيستن در لواي انقلاب اسلامي بايد هميشه شاكر و سپاسگزار باشيم.

مهندس مهدي فكور مدير عامل شركت نفت مناطق مركزي ايران در مراسم توديع و معارفه فرمانده پايگاه مقاومت بسيج حضرت وليعصر (عج) با اشاره به نمعت زيستن در ساحت ولايت حضرت ولي عصر (عج) و در كشور ايران كه از بركت انقلاب اسلامي برخوردار است ، اظهار داشت : خداوند نعمت انقلاب اسلامي را به ما عنايت كرد كه با زندگي نسل هاي گذشته تفاوت داشته باشد.ما دو نعمت نصيبمان شده نخست آنكه در زمان امام زمان حضور داريم و ديگر آنكه انقلاب اسلامي نصيب ما شده است كه بايد قدردان هر دو باشيم. كه اگر حكومت جور طاغوت ادامه مي يافت معلوم نبود كه سرنوشتي در انتظار ايمان مذهبي مردم كشورمان بود. كه اين جاي شكر بسيار دارد و شاكر بودن نيز تنها به كلام و زبان نيست بلكه در رفتار و كردار نيز بايد خود را نشان دهد. كساني كه فتنه سال 1388 را هدايت مي كردند نشان دادند كه در عمل شكرگزار جمهوري اسلامي ايران نيستند .بعد از 32 سال از انقلاب اسلامي به اين فكر نباشيم كه انقلاب براي ما چه كرده است و مديون ما هست.

http://www.icofc.ir/uploads/DSC_5167_5126.JPG

مهندس فكور با بررسي جايگاه شركت نفت مناطق مركزي ايران در تامين 65 درصد انرژي كشور بيان داشت : شركت نفت مناطق مركزي ايران با اينكه از حيث مقايسه نسبت به برخي شركت ها ، سازمان كوچكي دارد ولي جايگاه آن در تامين انرژي كشور ويژه مي باشد هم اكنون بيش از 65 درصد از انرژي كشور توسط اين شركت تامين مي شود. همچنين با توجه به گستردگي وسيع جغرافيايي آن كه هم اكنون در 11 استان و سه استان نيز كه به زودي به محدوده آن افزوده مي شود ، فرهنگ ها ، تفكرات مختلفي را به جهت اين وسعت هدايت مي كند و افرادي كه در اين استانها ساكن هستند در ارتباط كاري با آن قرار مي گيرند كه بايستي براي اين تنوع برنامه ريزي جامع داشت. و اين وظيفه پايگاههاي بسيج شركت را دشوارتر مي سازد. بدين منظور بايد شاكله قوي تري براي سياست گزاري هاي راهبردي ارائه نمايد.

وي از عملكرد شايسته فرمانده پايگاه بسيج در طي مدت تصدي اين سمت تقدير و تشكر كرد و افزود: مهندس نبي پور طي اين مدت فعاليت هاي خوب و مثمر ثمري داشته است و پايگاههاي بسيج اين شركت را از حيث كمي و كيفي ارتقاء داده و برنامه هاي ابلاغي از سوي بسيج شركت ملي نفت ايران به خوبي به مرحله اجرا رسانده است. از فرمانده جديد هم انتظار مي رود كه ضمن ادامه اين رويه در جذب نيروهاي جديد اقدام نمايد. و هماهنگي و ارتباط بيشتري با سپاه 14 استان تحت پوشش شركت داشته باشند. اين 14 سپاه استاني مي تواند بازوي توانمند بسيج شركت ملي نفت ايران باشد. همچنين براي برنامه ريزي اصولي و جامع براي فرزندان كاركنان داشته باشيم. فرزندان كاركنان به ديده حاميان انقلاب نگريسته و ضمن آشنايي با آرمانهاي انقلاب اسلامي ، روحيه ولايت مداري را براي آنها ترسيم نماييم.

ولايتمداري محور فعاليتهاي بسيج است

محور فعاليت هاي بسيج ولايتمداري و تبعيت از فرمان هاي رهبر انقلاب اسلامي است و توديع و معارفه در آن جايگاهي ندارد . هر كس وارد اين نهاد مردمي شود عشق به ولايت هدايتگر او در هر كاري است.

http://www.icofc.ir/uploads/morad-haajati_5127.jpgبه گزارش روابط عمومي شركت نفت مناطق مركزي ايران ، عليرضا مراد حاجتي فرمانده بسيج شركت ملي نفت ايران با حضور در اين مراسم ، در تبيين جايگاه بسيج اظهار داشت: بسيج به عنوان جايگاهي كه تجلي عشق به ولايت و رهبري است ، از ابتداي انقلاب توانسته كه وظيفه خود را در همه عرصه ها ارائه دهد و به عنوان يك سازمان مديريتي محسوب نمي شود كه توديع و معارفه در آن وجود داشته باشد بلكه بنيان آن بر عشق نهاده شده است. كار آن بر اساس باور عميق مذهبي به آرمانهاي انقلاب و رهبري حضرت آيت ا... خامنه اي مي باشد.

وي با تبريك ايام ا... دهه فجر و رمز پيروزي ملت ايران كه اسلام مداري ، حق پرستي و پيروي از فرامين بنيانگزار جمهوري اسلامي ايران حضرت امام خميني (ره) بود اظهار داشت : ملت ايران با خداباوري ، اسلام مداري ، تبيعت از علما و در راس آن حضرت امام خميني (ره) توانستند بنيان ظلم را ريشه كن كنند. دولتي كه نماينده قدرتمند غرب در خاورميانه بود مقهور اراده و ايمان مردم ايران شد. با اين همه طي اين 32 سال هيچگاه ابرقدرت ها از عداوت و دشمني خود نسبت به انقلاب اسلامي دست برنداشتند ولي با توجه به اينكه ريشه و اساس اين انقلاب بر اساس حق و ايمان ديني گذاشته است خداوند مكر و كيدهاي دشمنان را بي اثر مي نمايد . و امروز در خاورميانه عربي شاهد ان است كه موج انقلاب اسلامي ايران در اين كشورها نيز به ظهور پيوسته و مي رود كه اساس سلطه استكبار و غرب از سر كشورهاي اسلامي برچيده شود كه اين از بركات انقلاب اسلامي است.

در ادامه اين مراسم مهندس محمود نبي پور فرمانده سابق پايگاه حضرت وليعصر (عج) با ارائه گزارش عملكرد دوران تصدي خود در اين مسئوليت تصريح كرد : هم اكنون 13 پايگاه بسيج با سه هزار و 560 عضو عادي و فعال بر حسب توسعه فعاليت هاي شركت نفت مناطق مركزي ايران فعاليت دارند . از سال گذشته نيز تشكيل گروههاي مقاومت خواهران در ستاد تهران و ستاد شركت هاي بهره برداري نفت و گاز زاگرس جنوبي ، شرق و غرب در دستور كار قرار گرفت كه امسال به نتيجه رسيد كه در يك يا دو گروه مقاومت سازماندهي شوند.
بر اساس اين گزارش مهندس علي عاضدي به عنوان فرمانده پايگاه مقاومت بسيج حضرت وليعصر (عج) جانشين مهندس نبي پور شد.
http://www.icofc.ir/uploads/DSC_5149_5128.JPG