PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : وزير اقتصاد: وضع اقتصادي مردم بهتر مي‌شود



Mohamad
03-22-2011, 02:50 PM
وزير امور اقتصادي و دارايي با بيان اين كه‌ اضلاع مثلث تقويت و استحكام اقتصاد ايران در سال 89 كامل شد، صيانت از اين دستاوردها را از جمله ماموريت هاي سال آينده خواند و گفت: با تلاش همگاني در ساختن ايران و بهره وري، وضعيت اقتصادي مردم در سال 90 بهتر از 89 خواهد بود.
سيد شمس الدين حسيني در حاشيه جلسه هيات دولت از مقابله با تحريم ها به عنوان يكي از موفقيت هاي اقتصاد ايران در سال جاري نام برد و افزود: بخش بانكي و بيمه اي كشور در اين زمينه تلاش زيادي انجام داد و دولت مديريت موفقي در اين زمينه داشت.
وي خاطرنشان كرد:‌ در اين زمينه دشمنان نيز به بزرگي ملت ايران و اين كه تهديدها و تحريم ها در پيشرفت آنها مشكلي ايجاد نكرده است بارها اعتراف كرده اند.
سخنگوي دولت در امور اقتصادي در ادامه به رشد قابل توجه صادرات غيرنفتي و سرمايه گذاري خارجي در بازار سرمايه كشور اشاره كرد و گفت: در سال 89 كشور موفق شد سنگ بناي اصلاحات ساختاري و مالي را با اجراي قانون هدفمند كردن يارانه ها با موفقيت ايجاد كند.
وزير اقتصاد همچنين از طرح تسهيل مالي و تحول بانكي و استفاده از ظرفيت هاي نظام مالياتي و گمركي كشور به عنوان دستور كار اين وزارتخانه در سال 1390 نام برد.