PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : غايبان بزرگ جام جهاني 2010



sorna
06-12-2010, 11:45 PM
جام جهاني فوتبال بدون شک رويدادي مهم براي رقم خوردن خاطراتي بزرگ و پايدار است با اين حال شماري از کشورهاي صاحب نام در فوتبال و بازيکنان بزرگ بين المللي، تابستان امسال در افتتاحيه مسابقات جام جهاني افريقاي جنوبي غايب خواهند بود.

مدعيان معمول کسب جام جهاني يعني برزيل، آلمان ،ايتاليا و هلند امسال نگران رويارويي با تيم هاي نظير روسيه تيم چهارم يورو دو هزارو هشت، ترکيه تيم سوم جام جهاني دو هزارو دو، سوئد،کرواسي ، بوسني هرزگوين ،ايرلند، و دو ميزبان يورو دو هزارو دوازده يعني اوکراين و لهستان نخواهند بود.

تيمهاي قدرتمندي از قاره افريقا نيز ديگر غايبان جام جهاني اند که مي توان از جمع آنها به مصر قهرمان جام ملتهاي افريقا، سنگال، توگو و مالي اشاره کرد.

البته در تيم ملي اين کشورهاي غايب از جام جهاني، برخي از بهترين بازيکنان جهان حضور دارند که به جاي درخشيدن در زمين مسابقه بايد جام جهاني را از تلويزيون تماشا کنند. همزمان طرفداران فوتبال نيز از تماشاي عملکرد اين بازيکنان در زمين فوتبال محروم خواهند شد.

با نگاه کردن به فهرست کشورهايي که از صعود به جام جهاني بازمانده اند مي توان بسادگي يک تيم بيست و سه نفره از ستارگان را که هدايت آن آرزوي هر مربي در چارچوب جام جهاني است،تهيه کرد.


فهرست برخي از اين بازيکنان غايب به شرح زير است:

دروازه بان:

پيتر چک، از کشور جمهوري چک و باشگاه چلسي

پيتر چک از سال دو هزارو چهار ميلادي که از تيم رن فرانسه به چلسي آمده است همواره از ستونهاي اين تيم باشگاهي انگليس بوده است.

مدافعان:

دريو سرنا، از کشور کرواسي، باشگاه شاختار دونتيسک،

توماس فرمالن از کشور بلژيک ، باشگاه آرسنال

کريستين چيوو از کشور روماني باشگاه اينترميلان

يوري ژيرکوف از کشور روسيه باشگاه چلسي

سرنا که تيمش در سال دو هزارو نه ميلادي قهرمان يوفا شده است، يک بازيکن قدرتمند در ضربات آزاد است. فرمالن نيز به عنوان مدافع شم گلزني خوبي دارد و چيوو نيز در تيم اينترميلان به همراه ژوزه مورينيو جام قهرمانان اروپا به خانه برده است. ژيرکوف نيز يک بازيکن با تکنيک است و سانترهايش از سمت چپ بسيار عالي است.

بازيکنان مياني:

سيدو کيتا از تيم مالي باشگاه بارسلونا، اندري ارشاوين از کشور روسيه باشگاه ارسنال، ميرالم پيانيچ از بوسني هرزگوين از باشگاه المپيک ليون

کيتا پس از مسي از ستونهاي اصلي تيم بارسلونا به شمار مي رود . آرشاوين نيز بدون شک يکياز ستاره هاي روسيه در يورو دو هزارو هشت بود و از بازيکنان کليدي باشکاه آرسنال به شمار مي رود. پيانيچ نيز براي تيم ليون در ليگ قهرمانان اروپا طوفان به پا کرد. اين بازيکن بيست ساله با گلي که در مقابل رئال مادريد به ثمر رساند موجبات حذف رئال از ليگ قهرمانان را فراهم کرد.

مهاجمان:

کريگ بلامي مهاجم ولزي باشگاه منچستر سيتي، زلاتان ابراهيموويچ مهاجم سوئدي باشگاه بارسلونا ، ايويکا اوليوچ از کرواسي و باشگاه بايرن مونيخ.

بلامي در رابطه با مربيان مشکل دارد با اين حال به خوبي گل مي زند و گل مي سازد. اوليچ در مسابقه نيمه نيهايي در برابر المپيک ليون هت تريک کرد. ابراهيموويچ نيز پيش از پيوستن به بارسلون در باشگاههاي اينترميلان، يوونتوس ، و اژاکس درخشيده است.


بازيکنان ذخيره

دروازه بانان :

شي گيون ايرلندي از باشگاه منچستر سيتي، ايگور اکينفيف روسي از باشگاه زسکا مسکو

مدافعان:

يان آرن ريس از نروژ، باشگاه رم. ريچارد دان از ايرلند باشگاه استون ويلا، ديميتري چيگرينسکي از اوکراين باشگاه بارسلونا.


بازيکنان مياني:

احمد حسن، مصر، باشگاه الاهلي. استفان يووتيچ از مونته نگرو باشگاه فيورنتينا. ماروان فلاييني از بلژيک باشگاه اورتون. لوکا مودريچ، از کرواسي باشگاه تاتنهام.


مهاجمان:

امانوئل ادوبايور از توگو باشگاه منچستر سيتي. ديميتار برباتوف از بلغارستان باشگاه منچستر يونايتد. ادين دزکو از بوسني و هرزگوين باشگاه ولفسبورگ.