PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : نعقاد 7 قرارداد پژوهشي در صنعت آب گلستان



mohamad.s
03-13-2011, 02:00 PM
انعقاد 7 قرارداد پژوهشي در صنعت آب گلستان

خبرگزاري آريا- مدير دفتر مطالعات پايه منابع آب شركت و دبير كميته تحقيقات آب منطقه‌اي گلستان گفت: امسال از مجموع 35 فقره پيشنهاد پژوهشي در صنعت آب استان گلستان، هفت طرح به انعقاد قرارداد پژوهشي منجر شد.
به گزارش سرويس اقتصادي آريا، "سيدمحمدعلي مصطفوي" افزود: اين قراردادها با پژوهشگران استاني و خارج از استاني با اعتباري افزون بر 650 ميليون ريال‌ منعقد شده كه از اين تعداد سه پروژه تحقيقاتي در راستاي همكاري در حمايت از پايان‌نامه‌هاي دانشجويي است.
وي يادآور شد: اين طرح‌هاي پژوهشي در حول محورهاي توسعه و افزايش بهره وري در ابعاد مختلف انجام مي‌شود.
وي با اشاره به قراردادهاي پژوهشي منعقد شده شركت در پنج ساله اخير، تصريح كرد: در اين مدت، در كميته تحقيقات و پژوهش شركت آب منطقه‌اي گلستان تعداد 24 قرارداد پژوهشي كاربردي منعقد شده است.
مصطفوي با بيان اينکه تحقيقات بايد مبناي فعاليت‌ها و تصميم گيري‌هاي مديران باشد، تصريح کرد: اين امر موجب مي‌شود تا روند برنامه ها و عملکرد دستگاه‌هاي اجرايي علمي‌تر شود.
مدير دفتر مطالعات پايه منابع آب شرکت آب منطقه‌اي گلستان با بيان اينکه کميته تحقيقات شرکت آب منطقه‌اي گلستان از کميته‌هاي فعال کشوري است، خاطر نشان کرد: اين شرکت تاکنون موفق به اخذ رتبه نخست تحقيقات در بين شرکت هاي تازه تاسيس و رتبه چهارم در بين تمامي شرکت‌هاي آب منطقه اي شده است.