PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : مرحله دوم فروش اوراق مشاركت سازمان آب و برق خوزستان آغاز شد



mohamad.s
03-13-2011, 02:00 PM
مرحله دوم فروش اوراق مشاركت سازمان آب و برق خوزستان آغاز شد

خبرگزاري آريا- مديرعامل سازمان آب و برق خوزستان از آغاز فروش مرحله دوم اوراق مشاركت اين سازمان از امروز (يکشنبه) به مدت سه روز كاري خبر داد.
به گزارش سرويس اقتصادي آريا، "عليرضا رضانيا" با اشاره به فروش 61 درصد اوراق مشاركت اين سازمان در مرحله نخست، افزود: وجوه حاصل از فروش اوراق مشاركت به ميزان پنج هزار ميليارد ريال، براي انجام عمليات اجرايي آبرساني به شهرها و روستاهاي استان خوزستان و احداث سد بالا رود استفاده خواهد شد.
مديرعامل سازمان آب و برق خوزستان با بيان اينكه زمان نخستين پرداخت سود اين اوراق از خرداد ماه سال آينده خواهد بود، عنوان كرد: اين اوراق در شعب منتخب بانك تجارت در سراسر كشور قابل خريداري است.
رضانيا افزود: سود علي الحساب اين مشاركت 17 درصد در سال نسبت به مبلغ مشاركت تعيين شده و در مقاطع سه ماهه بر اساس شماره كوپن هاي ضميمه اصل اين اوراق در شعب بانك تجارت به دارندگان آن پرداخت مي شود.
اوراق مشاركت شركت سهامي سازمان آب و برق خوزستان، قابليت خريد و فروش قبل از سررسيد نزد شعب منتخب بانك عامل را با محاسبه سود به صورت روز شمار دارا هستند.
پس از چهار سال از تاريخ انتشار اين اوراق، مشاركت خاتمه مي پذيرد و وجه اصل ورقه به آخرين دارنده آن پرداخت خواهد شد.
چنانچه سود قطعي مشاركت (كه توسط امين طرح محاسبه خواهد شد) بيش از سودهاي علي الحساب پرداختي باشد، مابه التفاوت حاصل با رعايت مقررات مربوط به دارندگان برگه تسويه حساب نهايي مشاركت پرداخت مي شود.
سازمان آب و برق خوزستان از سال 1339 تاسيس شده و اكنون به عنوان متولي آب هاي سطحي و زيرزميني عهده دار برنامه ريزي منابع آب استان و انجام مطالعات، احداث و بهره برداري سدهاي مخزني، انحرافي، تنظيمي، شبكه هاي آبياري و زهكشي، نيروگاه هاي برق آبي، آبرساني به شهرها و روستاها و حفاظت از اين منابع است.