PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : تفاهمنامه وزارت تعاون و تربيت بدني براي مالكيت و مديريت باشگاه‌هاي ورزشي



mohamad.s
03-13-2011, 01:59 PM
تفاهمنامه وزارت تعاون و تربيت بدني براي مالكيت و مديريت باشگاه‌هاي ورزشي

خبرگزاري فارس: مدير كل دفتر تعاوني‌هاي توليدي و خدماتي وزارت تعاون گفت: مطابق سياست‌هاي كلي اصل 44 قانون اساسي، وزارت تعاون با رويكرد فراهم كردن امكان مشاركت مردم در مالكيت و مديريت باشگاه‌هاي ورزشي كشور اقدام به عقد تفاهمنامه‌اي با سازمان تربيت بدني كرده است كه مراحل نهايي را طي مي‌كند.

عباس جوهري در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادي خبرگزاري فارس درباره تفاهم‌نامه‌هاي همكاري و قراردادهاي توسعه‌اي بخش تعاون اظهار داشت: با توجه به اينكه ماهيت بخش تعاون، فرابخشي تلقي مي‌شود بر حسب نياز با دستگاه‌ها و نهادهاي تخصصي تفاهم‌نامه‌هاي متعددي را منعقد كرده‌ايم كه اميدواريم در آينده شاهد نتايج مثبت آنها باشيم.
وي ادامه داد: عقد تفاهم‌نامه با سازمان تربيت بدني براي واگذاري تصدي‌گري‌ها و منابع در اختيار اين سازمان از جمله سهام باشگاه‌هاي متعدد ورزشي به خصوص پيروزي و استقلال يكي از مباحث مورد پيگيري در بخش تعاون است كه اميدواريم با مساعدت مسئولان امر در آينده‌اي نزديك اتفاق بيفتد.
جوهري افزود: مشاركت علاقه‌مندان به ورزش در مالكيت و مديريت باشگاه‌هاي ورزشي با رويكرد بهبود شرايط تيم‌هاي ورزشي و بهره‌وري حداكثري از پتانسيل‌ها و استعدادهاي ورزشي كشور بسيار تعيين‌كننده و حائز اهميت است، متأسفانه به رغم‌ تلاش‌هاي صورت گرفته اجرايي شدن اين مباحث بسيار كند پيش مي‌رود.
مدير كل دفتر تعاوني‌هاي توليدي وزارت تعاون گفت: نهايي شدن تفاهم‌نامه همكاري بين سازمان تربيت بدني و وزارت تعاون با هدف فراهم‌ كردن زمينه‌هاي مشاركت مردم در تداوم بخشيدن به فرآيند فعاليتي‌ باشگاه‌هاي ورزشي كشور در گرايش‌هاي مختلف در دست پيگيري است.
وي تصريح كرد: پيش‌نويس اين تفاهم‌نامه بين سازمان تربيت بدني و وزارت تعاون آماده و براي تأييد نهايي در اختيار اين سازمان قرار گرفته است كه با نهايي شدن آن علاقه‌مندان به خريد سهام باشگاه‌هاي وزرشي و مشاركت‌كنندگان در فعاليت‌هاي ورزشي كشور مي‌توانند در قالب تعاون نسبت به اين مهم اقدام كنند.