PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : کاهش 83.5 درصدي مصرف پنج فرآورده نفتي درآذربايجان غربي



mohamad.s
03-13-2011, 01:56 PM
کاهش 83.5 درصدي مصرف پنج فرآورده نفتي درآذربايجان غربي


خبرگزاري آريا- همزمان با هدفمندي يارانه‌ها 7 ميليون و 925 هزار ليتر فرآورده نفتي در ماه‌هاي دي و بهمن امسال در استان آذربايجان غربي مصرف شد که نسبت به دو ماه پيش از اجراي اين قانون، از کاهش 83.5 درصدي مصرف حکايت دارد.
به گزارش سرويس اقتصادي آريا، مدير شرکت پخش فرآورده هاي نفتي اروميه با اعلام اين خبر تصريح کرد: در دوره زماني ياد شده، يک ميليون و 658 هزار ليتر بنزين و سه ميليون و 820 هزار ليتر گازوييل در اين استان مصرف شد که در قياس با ماه هاي آبان و آذر امسال به ترتيب کاهش 9.2 درصدي مصرف و 1.6 درصدي مصرف را نشان مي دهد.
اصغر توفيقي از کاهش 45 درصدي مصرف نفت سفيد در استان آذربايجان غربي در دو ماه نخست اجراي قانون هدفمند سازي يارانه ها خبر داد و افزود: در اين دوره يک ميليون و 442 هزار ليتر نفت سفيد در اين منطقه مصرف شد؛ اين در حالي است که اين ميزان در ماه هاي آبان و آذر امسال دو ميليون و 626 هزار ليتر گزارش شده است.
به گفته وي، در دوره ياد شده 778 هزار ليتر نفت کوره در اين استان مصرف شد که اين ميزان در قياس با ماه هاي آبان و آذر امسال 20.9 درصد کاهش داشته است.
توفيقي يادآور شد: مصرف گازمايع نيز اين دوره نسبت به دو ماه پيش از اجراي قانون هفمند سازي با 20.7 درصد کاهش همراه بوده است.
وي از کاهش مصرف سي‌ان‌جي در استان آذربايجان غربي خبر داد و افزود: در ماه هاي دي و بهمن 436 هزار کيلوگرم از اين سوخت پاک در استان آذربايجان غربي مصرف شد، اين در حالي است که اين ميزان دو ماه پيش از اجراي قانون هدفمند سازي يارانه ها 778 هزار کيلوگرم اعلام شده بود.