PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : كاركنان سوني در محاصره سونامي



mohamad.s
03-13-2011, 01:47 PM
كاركنان سوني در محاصره سونامي

خبرگزاري فارس: شركت سوني براي كمك به كاركنان يكي از كارخانه‌هايش كه در محاصره سونامي هستند به امداد هليكوپتري متوسل شده است.

به گزارش فارس به نقل از كامپيوترورلد، سوني با استفاده از هليكوپتر تلاش مي كند مواد غذايي و پوشاك لازم را براي كمك به كاركنانش در اختيار آنها بگذارد و در مرحله بعد براي انتقال اين افراد وارد عمل شود.
صدها نفر از كارمندان كارخانه توليد دي وي دي هاي بلو –ري سوني در شهر مياگي ژاپن در محاصره سونامي هستند و فعلاً در طبقه دوم اين كارخانه ساكن شده اند.
طبقه اول اين كارخانه در حال حاضر به طور كامل زير آب رفته است. تاكنون صدها نفر از اين كاركنان به نقاط امن منتقل شده اند، اما كماكان 400 نفر از آنها در محاصره سيل حاصل از سونامي بوده و قادر به تحرك و جابجايي نيستند.
سوني تاكنون شش كارخانه خود در نقاط مختلف ژاپن را به علت زلزله و سونامي تعطيل يا تخليه كرده است. اين كارخانه ها در زمينه توليد باتري و ديگر مواد شيميايي، تراشه فعال بوده اند و انتظار مي رود توقف فعاليت آنها به زودي بر بازار تاثير منفي بگذارد.
كارشناسان مي گويند حتي اگر به اين كارخانه ها آسيبي هم نرسيده بود به علت كمبود برق در ژاپن سوني مجبور به تعطيلي برخي از آنها بود.