Sada
03-13-2011, 12:36 PM
کاهش سهم گوگل در بازار جستوجوگرهای اینترنتی
سهم گوگل در بازار جستوجوی اینترنتی در ماه فوریه کاهش پیدا کرد، این در حالی است که این موتور جستوجو همچنین پیشتاز این بازار است.
شرکت تحقیقاتی کاماسکار اعلام کرد: آمار ماهانه صنعت جستوجوی اینترنتی نشان میدهد، سهم گوگل از 6/65 درصد به 4/65 درصد در ماه فوریه کاهش یافته است.
این درحالی است که سهم موتور جستوجوی اینترنتی بینگ مایکروسافت با پنج دهم درصد افزایش به 6/13 درصد رسیده است.
در این گزارش همچنین آمده است: سهم موتور جستوجوی یاهو برروی 1/16 درصد در ماه فوریه ثابت ماند؛ موتور جستوجوی iacai نیز در جایگاه چهارم این بازار قرار گرفت و سهم آن 0.2 دهم درصد افزایش یافت و موتور جستوجوی aol در رتبه پنجم قرار گرفت.
مجموع جستوجوهای اینترنتی در ماه فوریه 4/15 میلیارد جستوجو بوده و 1/10 میلیارد جستوجو متعلق به گوگل، 5/2 میلیارد جستوجو متعلق به یاهو و 1/2 میلیارد جستوجو نیز از طریق موتور جستوجوگر اینترنتی مایکروسافت انجام شده است.
سهم گوگل در بازار جستوجوی اینترنتی در ماه فوریه کاهش پیدا کرد، این در حالی است که این موتور جستوجو همچنین پیشتاز این بازار است.
شرکت تحقیقاتی کاماسکار اعلام کرد: آمار ماهانه صنعت جستوجوی اینترنتی نشان میدهد، سهم گوگل از 6/65 درصد به 4/65 درصد در ماه فوریه کاهش یافته است.
این درحالی است که سهم موتور جستوجوی اینترنتی بینگ مایکروسافت با پنج دهم درصد افزایش به 6/13 درصد رسیده است.
در این گزارش همچنین آمده است: سهم موتور جستوجوی یاهو برروی 1/16 درصد در ماه فوریه ثابت ماند؛ موتور جستوجوی iacai نیز در جایگاه چهارم این بازار قرار گرفت و سهم آن 0.2 دهم درصد افزایش یافت و موتور جستوجوی aol در رتبه پنجم قرار گرفت.
مجموع جستوجوهای اینترنتی در ماه فوریه 4/15 میلیارد جستوجو بوده و 1/10 میلیارد جستوجو متعلق به گوگل، 5/2 میلیارد جستوجو متعلق به یاهو و 1/2 میلیارد جستوجو نیز از طریق موتور جستوجوگر اینترنتی مایکروسافت انجام شده است.