PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : گالياني: كاكا بايد سطح توقعش را كاهش دهد



sarbh
03-08-2011, 01:05 PM
نايب رئيس باشگاه ميلان ايتاليا درخصوص احتمال بازگشت کاکا به خانه سابقش گفت: شرط بازگشت کاکا به ميلان کاهش سطح توقع اين بازيکن است.
به نقل از رويترز، آدريانو گالياني نايب رئيس 66 ساله باشگاه ميلان ايتاليا در هم‌انديشي بازاريان و اصناف تاثيرگذار در اقتصاد ايتاليا به خبرنگاران گفت: فروش کاکا به رئال مادريد به سود ميلان و به ضرر خود بازيکن بود، قبل از انتقال قطعي در اين خصوص به کاکا هشدار دادم و اطمينان داشتم که روزهاي خوشي را در پايتخت اسپانيا تجربه نخواهد کرد. البته او بدشانس هم بود و مصدوم شد، اما رئال مادريد تيمي است که خيلي ازبزرگان فوتبال در اين تيم موفق نبوده‌اند و شايد جز زيدان و فيگو هر ستاره بزرگ ديگري که به اين تيم آمده به سمت فراموشي و افت روحي و جسمي حرکت کرده است.
گالياني ادامه داد: حال و روز بن‌زما را ببينيد، اين بازيکن مدام در حال گلزني است، مي‌درخشد و با همه وجودش در خدمت تيم است، من براي پرس احترام زيادي قايل هستم و به عنوان شريک تجاري او در چندين پروژه بزرگ جهاني قصد دخالت در باشگاهش را ندارم اما حضور نام بن‌زما در فهرست فروش قطعي رئال مادريد کمال بي‌انصافي است، کاکا هم وقتي نامش را در فهرست فروش مي‌بيند انگيزه‌اي براي درخشش نخواهد داشت.