PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : مهم‌ترین ضعف برخی رسانه‌ها هم‌صدا نبودن با مخاطب است



Sada
03-05-2011, 01:19 PM
مهم‌ترین ضعف برخی رسانه‌ها هم‌صدا نبودن با مخاطب است
معاون اجرایی خانه مطبوعات ایران با تأکید بر اهمیت هم‌صدایی و هم‌گام بودن رسانه‌ها با مخاطب، گفت: به‌نظر می‌رسد مهم‌ترین ضعف برخی رسانه‌ها در زنجان، هم صدا نبودن آن‌ها با مخاطب است.
حامد احمدی در چهارمین دوره آموزش خبرنگاری در زنجان، اظهار کرد : اگر مخاطب نتواند معضلات و مسائل خود را در یک نشریه ببیند ، مسلماً تمایل و رغبتی برای مطالعه آن نخواهد داشت .
وی افزود : برخی مطبوعات زنجان علاوه بر نیم صفحه پایین ، از نیم صفحه بالای نشریات نیز برای درج آگهی استفاده می‌کنند که این امر غیرحرفه‌یی است .
این کارشناس حوزه روزنامه‌نگاری ، عملکرد خبرگزاری‌های زنجان را مطلوب‌تر از مطبوعات محلی مکتوب ارزیابی کرد و گفت : خبرگزاری‌ها در مقایسه با مطبوعات ، از هم صدایی بیش‌تری با مخاطب برخوردارند .
وی با تأکید بر توجه حرفه‌یی به مقوله روزنامه‌نگاری توسط فعالان این عرصه ، اظهار کر د : خبرنگاران و روزنامه‌نگاران زنجان باید تلاش کنند با تخصصی کردن حوزه فعالیت خود ، رویکردی حرفه‌یی را در راهی که پیش گرفته‌اند ، اتخاذ کنند .
احمدی خاطرنشان کرد : علاوه بر این، نباید این نکته فراموش شود که بلوغ یک خبرنگار با تسلط بر کلیه فنون و مبانی حرفه خبرنگاری، محقق می‌شود .