PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : برنامه‌ی کنسرت‌های اسفند ۱۳۸۹: از آریان، بنیامین تا گروه شمس



tina
03-01-2011, 10:37 PM
http://www.melodymag.com/wordpress/wp-content/gallery/300x150/fajr-festival.jpg
در ماه پایانی سال و با نزدیک شدن به سال جدید، موسیقی کشور شور و حال تازه‌ای را هم‌زمان با برگزاری بیست و ششمین جشنواره‌ی فجر تجربه می‌کند.
به گزارش ایران_ایران به نقل از ملودی هم‌اکنون تعدادی کنسرت موسیقی برای روزهای آتی در اسفند ۱۳۸۹ زمان‌بندی شده‌اند و با توجه به این‌که کنسرت‌های یادشده از سبک‌های مختلف موسیقی هستند انتظار می‌رود که مخاطبین با سلیقه‌های گوناگون به این برنامه‌ها جذب شوند.
کنسرت گروه شمس از ۱۱ تا ۱۳ اسفند در سالن میلاد نمایشگاه‌ بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و قیمت بلیت‌های آن از ۲۰ تا ۵۰ هزار تومان تعیین شده‌اند.
این کنسرت با خوانندگی علیرضا قربانی و به سرپرستی استاد کیخسرو پور ناظری برگزار می‌شود. آهنگ‌سازان کنسرت گروه شمس نیز کیخسرو، تهمورس و سهراب پور ناظری هستند. در‌ این کنسرت اشعاری از مولانا، عطار، فرخی‌کرمانشاهی، محمد علی بهمنی، عراقی، فروغی و بسطامی اجرا می‌شود.
http://www.melodymag.com/wordpress/wp-content/gallery/300x150/sonnati-daf.jpg
بخش نخست آن بر اساس موسیقی عرفانی و اجرا با ساز تنبور خواهد بود که با همنوازی ده تنبور و همراهی سازهای کوبه‌ایی اجرا میشود. همچنین آثاری نوینی هم در این قسمت برای نخستین بار اجرا خواهد شد. بخش دوم کنسرت نیز به موسیقی ملی ایران اختصاص دارد که با آهنگ‌سازی تهمورس و سهراب پورناظری، گروه شمس سفری از غرب تا شرق ایران را برای مخاطبان اجرا خواهند کرد.
در این بخش سازهای اصیل ایرانی و سازهایی چون سرنا، دودوک و سازهای کوبه‌ای به هم‌نوازی می‌پردازند.
برای دوستداران موسیقی فیلم نیز کنسرت رسیتال (http://www.melodymag.com/tag/%D9%BE%DB%8C%D8%A7%D9%86%D9%88/)پیانو با نوازندگی «افشین مودب‌پور» در تاریخ ۱۳ اسفند ساعت ۱۹:۳۰ در فرهنگ‌سرای نیاوران اجرا می‌شود. قیمت بلیت این کنسرت ۱۵ هزار تومان تعیین شده و قرار است اجرایی از منتخب موسیقی فیلم‌های تاریخ سینمای جهان توسط افشین مودب‌پور اجرا شود. علاقمندان می‌توانند برای سفارش تلفنی با شماره‌های ۲۲۷۲۸۰۰۷ و ۲۲۷۳۸۰۰۷ تماس بگیرند.
http://www.melodymag.com/wordpress/wp-content/gallery/sonnati/ostad-noori.jpg
به گزارش مجله‌ی موسیقی ملودی کنسرت بزرگداشت استاد فقید محمد نوری نیز در تاریخ ۱۹ و ۲۰ اسفندماه در تالار وحدت برگزار شده و قیمت بلیت‌های این برنامه از ۱۵ تا ۴۵ هزار تومان تعیین شده‌اند.
در این کنسرت اجرای ارکستر ۶۶ نفره گروه سایه تهران و گروه کر ۴۰ نفره شفقی نژاد(گروه کر نوری) به رهبری دکتر محمد سریر و مراسم اهداء جایزه استاد محمد نوری در سه بخش آهنگ‌سازی، ترانه‌سرایی و خوانندگی را شاهد خواهیم بود.
البته باید توجه داشت که این برنامه نه به عنوان کنسرت، بلکه با هدف بزرگداشت نام محمد نوری برگزار خواهد شد و در شب آخر، جایزه صدا به خانواده نوری و تندیس نوری به کسانی که بیشترین ارتباط را با این هنرمند داشتند، تقدیم می‌شود.
هم‌چنین از دوستانی که با استاد نوری برنامه اجرا کرده‌اند یا در آثار ایشان به عنوان نوازنده حضور داشته‌اند و هنوز هم در قید حیات هستند در این گروه حضور خواهند داشت. محمدرضا صادقی از شاگردان استاد نوری نیز در بخش خوانندگی همکاری شاخصی خواهند داشت.
http://www.melodymag.com/wordpress/wp-content/gallery/irani/arian-band.jpg
کنسرت گروه آریان در تاریخ ۱۱ و ۱۲ اسفندماه در ساعت‌های ۱۸:۰۰ و ۲۱:۳۰ در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار خواهد شد که قیمت بلیت‌های این برنامه از ۲۰ تا ۵۰ هزار تومن تعیین شده است.
بنیامین بهادری نیز در روزهای ۱۳ و ۱۴ اسفند در همین مکان، همین سانس‌ها و با همین قیمت بلیت برنامه خواهد داشت.
رضا صادقی خواننده‌ی محبوب موسیقی پاپ در روزهای ۱۲ و ۱۳ اسفند در تالار شهیدان نژاد فلاح کرج برای هواداران خود در استان البرز برنامه اجرا می‌کند. قیمت بلیت‌های برنامه از ۲۵ تا ۶۰ هزار تومان متغیر است.
و اما استاد موسیقی ایرانی و نوازنده‌ی ویولن، همایون خرم در روز ۹ اسفند در مرکز همایش‌های برج میلاد به اجرای کنسرت می‌پردازد که بلیت‌های این برنامه با قیمت‌های ۳۰ تا ۴۵ هزار تومان فروخته می‌شود.
http://www.melodymag.com/wordpress/wp-content/gallery/sonnati/ostad-homayoun-khoram.jpg
براساس این گزارش، طرفداران موسیقی فولکلور نیز می‌‌توانند با مراجعه به تالار اریکه ایرانیان در روزهای ۱۰ و ۱۱ اسفندماه از اجرای برنامه‌ی هنرمند محبوب آذربایجانی، رحیم شهریاری بهره‌مند شوند. شهریاری برنامه‌ی خود را در دو سانس ساعت ۲۱:۰۰ روز ۱۰ اسفند، و ساعت‌های ۱۹:۰۰ و ۲۱:۳۰ روز چهارشنبه ۱۱ اسفند با قیمت بلیت ۲۵ الی ۴۵ هزارتومن اجرا خواهد کرد.
بهنام صفاریان نیز در روز ۱۲ اسفند در اریکه ایرانیان کنسرتی را برگزار می‌کند. این برنامه در دو سانس ۱۹:۰۰ و ۲۲:۰۰ با قیمت بلیت ۲۰ تا ۵۰ هزارتومان اجرا می‌شود.
برای بانوان طرفدار موسیقی و هواداران خانم سیمین غانم نیز خبرهای خوشی داریم. روزهای ۱۱ و ۱۲ اسفندماه، تالار وحدت در ساعت ۱۵:۰۰ شاهد برگزاری کنسرت سیمین غانم برای بانوان خواهد بود. قیمت بلیت‌های این برنامه، ۱۵ تا ۲۵ هزارتومن تعیین شده است.
http://www.melodymag.com/wordpress/wp-content/gallery/300x150/mohammad-isfahani01.jpg
محمد اصفهانی در روزهای ۲۰ و ۲۱ اسفند در مرکز همایش‌های برج میلاد به اجرای برنامه خواهد پرداخت. این برنامه در ساعت ۲۱:۳۰ و با قیمت بلیت ۲۵ تا ۵۰ هزارتومان برای علاقمندان به صدای محمداصفهانی برگزار می‌شود.
به گزارش ملودی کنسرت گروه سروآزاد در آمفی‌تئاتر موسسه‌ی خیریه محک در روز جمعه ۱۳ اسفند برگزار می‌شود. علاقمندان می‌توانند با قیمت بلیت ۲۰ هزار تومان در دو سانس ۱۷:۰۰ و ۲۰:۰۰ به تماشای برنامه‌ی این گروه با عنوان «یاد عارف» بنشینند.
کنسرت گروه رومی به سرپرستی پدرام درخشانی در تاریخ ۷ اسفند ساعت ۲۱ در محل تئاتر شهر تهران برگزار می‌شود.
برای دوستداران موسیقی ارکسترال نیز کنسرت ارکستر آکادمیک تهران را توصیه می‌کنیم. این برنامه در روز ۱۵ اسفندماه در تالار وحدت و در دو سانس ۱۸:۰۰ و ۲۱:۰۰ برگزار می‌شود و قیمت بلیت‌های اجرا ۱۵ و ۲۰ هزارتومان تعیین شده است.

کنسرت خواننده‌ی پرطرفدار موسیقی راک ایرانی،رضا یزدانی در تاریخ ۲۶ اسفند در مرکز همایش‌های برج میلاد ساعت ۱۸:۰۰ و ۲۱:۰۰ برگزار می‌شود. علاقمندان برای تهیه‌ی بلیت می‌توانند با ققنوس: ۲۲۷۳۸۰۰۷ – ۲۲۷۲۸۰۰۷ و پرشیا: ۸۳۸۸۰ تماس بگیرند.
و در پایان این گزارش نیز برای علاقمندان به موسیقی تلفیقی خبر دیگری داریم از اجرای کنسرت تلفیقی گروه آوای زمین. این برنامه در روزهای ۱۰ و ۱۱ اسفند ۸۹ در ساعت ۲۱:۰۰ و در تالار وحدت برگزار می‌شود و قیمت بلیت آن از ۱۵ تا ۲۵ هزارتومان است.