king 2011
02-26-2011, 10:54 PM
هفتم اسفند، تهران، - در راستای خدمات پس از فروش و حمایت از حقوق مصرف کننده، نوکیا سرویسهای مختلفی را برای اطمینان مصرفکنندگان از گوشیهای همراهش عرضهکردهاست.
عرضه شدن این سرویسها توسط شرکت نوکیا بوده و شرکتهای توزیع کننده در این امر دخالتی ندارند. این امتیاز که تنها توسط شرکت نوکیا در میان سایر برندهای گوشی همراه در ایران انجام میشود؛ باعث میشود که نوکیا آمار دقیق و سالمی را در حمایت از مصرفکنندگان خود بهدست آورد.
هومن معصومیراد، مدیر خدمات پس از فروش نوکیا در ایران دراینباره گفت:
استقبال مردم از داشتن گوشی با ضمانتنامه اصلی نوکیا و امکان کنترل اصالت این ضمانتنامه در ایران به صورت چشمگیری در حال رشد میباشد.
آمار نشان داده که تعداد پیامکهای ارسالی مردم برای کنترل گارانتی اصلی گوشی رشد سه برابر داشته و از 25هزار عدد در ماه به 75هزار عدد رسیده و همینطور تماسهای تلفنی مردم از 6هزار تماس در ماه به 9هزار تماس در ماه رشد کرده است.
معصومی در ادامه گفت: اطلاعرسانی به مردم و آگاهی آنان باعث شده که تعداد فروشندگان در فروش کالاهای بدون گارانتی و با نام گارانتی اصلی، کمتر دیده شوند.
خدمات زیر جهت کنترل اصالت ضمانتنامه اصلی نوکیا و خدمات پس از فروش در اختیار مصرفکنندگان گوشیهای نوکیا در ایران فعال میباشد.
تماس تلفنی؛ این سرویس برای اطمینان از صحت ضمانتنامه اصلی گوشی نوکیا و سوالات مصرفکنندگان نوکیا راهاندازی شد. خریدار با تماس به شماره 23013-021 و گفتن شماره سریال گوشی یا همان IMEI میتواند از اصالت این ضمانتنامه و مدت زمان آن مطلع گردد.
در ضمن از طریق همین شماره تلفن میتواند از آدرس فروشگاههای معتبر، مراکز خدمات و سوالات متداول در مورد گوشی مطلع گردد.
پیامک؛ در کنار سرویس تماس تلفنی، خریدار میتواند شماره سریال را به شماره 200023013 ارسال نماید و مرکز خدمات، پیامی مبنی بر داشتن ضمانتنامه اصلی و زمان این ضمانتنامه را برای خریدار ارسال میکند. چنانچه گوشی دارای ضمانتنامه اصلی نباشد، پیامی مبنی بر اینکه گوشی دارای ضمانتنامه اصلی نمیباشد؛ برای خریدار ارسال میگردد.
سایت نوکیا؛ خریدار میتواند با وارد کردن شماره سریال گوشی در آدرس http://www.farsi.nokia.com/warrantycheck (http://www.farsi.nokia.com/warrantycheck) نیز از دارابودن ضمانتنامه اصلی گوشی خود و مدت زمان آن مطلع شود.
خدمات مشتریان؛ مراکز خدمات مشتریان نوکیا در کنار سرویسهای بالا، کلیه مراحل قبل و بعد از خرید را تکمیل کرده و این اطمینان را به مصرفکنندگان نوکیا خواهد داد که "با ضمانتنامه اصلی نوکیا، خیالشان راحت باشد".
نوکیا در مراکز مجاز خدمات خود، در صورت بروز مشکل برای گوشی خریداری شده، آنرا برای مصرفکننده درست خواهد کرد. مراکز خدمات پس از فروش نوکیا در تهران و 7 استان دیگر راهاندازی و در حال افزایش است. این مراکز در استانهای تهران، تبریز، مشهد، شیراز، اصفهان، کرج، قم و ساری درحال حاضر وجود دارد و پاسخگوی مصرفکنندگان گوشیهای نوکیا هستند.
:gah9:
عرضه شدن این سرویسها توسط شرکت نوکیا بوده و شرکتهای توزیع کننده در این امر دخالتی ندارند. این امتیاز که تنها توسط شرکت نوکیا در میان سایر برندهای گوشی همراه در ایران انجام میشود؛ باعث میشود که نوکیا آمار دقیق و سالمی را در حمایت از مصرفکنندگان خود بهدست آورد.
هومن معصومیراد، مدیر خدمات پس از فروش نوکیا در ایران دراینباره گفت:
استقبال مردم از داشتن گوشی با ضمانتنامه اصلی نوکیا و امکان کنترل اصالت این ضمانتنامه در ایران به صورت چشمگیری در حال رشد میباشد.
آمار نشان داده که تعداد پیامکهای ارسالی مردم برای کنترل گارانتی اصلی گوشی رشد سه برابر داشته و از 25هزار عدد در ماه به 75هزار عدد رسیده و همینطور تماسهای تلفنی مردم از 6هزار تماس در ماه به 9هزار تماس در ماه رشد کرده است.
معصومی در ادامه گفت: اطلاعرسانی به مردم و آگاهی آنان باعث شده که تعداد فروشندگان در فروش کالاهای بدون گارانتی و با نام گارانتی اصلی، کمتر دیده شوند.
خدمات زیر جهت کنترل اصالت ضمانتنامه اصلی نوکیا و خدمات پس از فروش در اختیار مصرفکنندگان گوشیهای نوکیا در ایران فعال میباشد.
تماس تلفنی؛ این سرویس برای اطمینان از صحت ضمانتنامه اصلی گوشی نوکیا و سوالات مصرفکنندگان نوکیا راهاندازی شد. خریدار با تماس به شماره 23013-021 و گفتن شماره سریال گوشی یا همان IMEI میتواند از اصالت این ضمانتنامه و مدت زمان آن مطلع گردد.
در ضمن از طریق همین شماره تلفن میتواند از آدرس فروشگاههای معتبر، مراکز خدمات و سوالات متداول در مورد گوشی مطلع گردد.
پیامک؛ در کنار سرویس تماس تلفنی، خریدار میتواند شماره سریال را به شماره 200023013 ارسال نماید و مرکز خدمات، پیامی مبنی بر داشتن ضمانتنامه اصلی و زمان این ضمانتنامه را برای خریدار ارسال میکند. چنانچه گوشی دارای ضمانتنامه اصلی نباشد، پیامی مبنی بر اینکه گوشی دارای ضمانتنامه اصلی نمیباشد؛ برای خریدار ارسال میگردد.
سایت نوکیا؛ خریدار میتواند با وارد کردن شماره سریال گوشی در آدرس http://www.farsi.nokia.com/warrantycheck (http://www.farsi.nokia.com/warrantycheck) نیز از دارابودن ضمانتنامه اصلی گوشی خود و مدت زمان آن مطلع شود.
خدمات مشتریان؛ مراکز خدمات مشتریان نوکیا در کنار سرویسهای بالا، کلیه مراحل قبل و بعد از خرید را تکمیل کرده و این اطمینان را به مصرفکنندگان نوکیا خواهد داد که "با ضمانتنامه اصلی نوکیا، خیالشان راحت باشد".
نوکیا در مراکز مجاز خدمات خود، در صورت بروز مشکل برای گوشی خریداری شده، آنرا برای مصرفکننده درست خواهد کرد. مراکز خدمات پس از فروش نوکیا در تهران و 7 استان دیگر راهاندازی و در حال افزایش است. این مراکز در استانهای تهران، تبریز، مشهد، شیراز، اصفهان، کرج، قم و ساری درحال حاضر وجود دارد و پاسخگوی مصرفکنندگان گوشیهای نوکیا هستند.
:gah9: