mehraboOon
02-26-2011, 10:35 AM
ضریب نفوذ خدمات ارزشافزوده در بین مشترکین ایرانسل بیش از ۵۰درصد است ICTna.ir - مدیرکل بازاریابی ایرانسل موفقترین تجربههای این اپراتور در ارایه خدمات ارزشافزوده و محتوا را مبتنی بر ایدههای بومی عنوان کرد.
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) از روابط عمومی ایرانسل، احسان مظفریپور در کنفرانس دو روزه خدمات ارزشافزوده تلفنهمراه که توسط مركز مطالعات تكنولوژی دانشگاه صنعتی شریف در محل سالن همایشهای بینالمللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، طی سخنانی گفت: ایرانسل پس از ایجاد دسترسی گسترده به خدمات پایه، تلاش کرد افزایش دسترسی به خدمات ارزش افزوده را نیز به عنوان رسالت خود دنبال کند.
وی تصریح کرد: تنها ارایه سرویس مهم نیست، بلکه باید دسترسی به خدمات طوری گسترش یابد که دسترسی به آن برای تمام اقشار جامعه، کاربران و بخشهای مختلف بازار باتوجه به نیازهای ارتباطیشان فراهم شود.
مظفریپور سهم ایرانسل از بازار تلفن همراه کشور را 45 درصد عنوان کرد و گفت: ضریب نفوذ خدمات ارزش افزوده در میان مشترکان ایرانسل بیش از 50 درصد است.
وی افزود: از مجموع 35 خدمت ارزش افزوده ارایه شده از سوی ایرانسل، 20 خدمت نوآورانه بوده و برای نخستین بار در کشور عرضه شدهاند.
مدیرکل بازاریابی ایرانسل، جهتدهی فضای کشور را به سمت صنعت و فناوری توصیف کرد و در عینحال اظهار داشت: به نظر میرسد که در بخش فرهنگسازی، توسعه و فراهمسازی شرایط عمومی برای پذیرش این خدمات از سوی جامعه کمتر کار شده است.
مظفریپور با اشاره به تمرکز ویژه ایرانسل روی ارایه خدمات ارزش افزوده گفت: ایرانسل در سال ۸۹ با روندی که پشت سر گذاشت توانست در بازار تحول آفرین باشد بطوریکه پس از ارایه خدماتی همچون اینترنت همراه، پیام چندرسانهای، پستچی ایرانسل و ویترین، خدمات مبتنی بر مکان را نیز برای نخستین بار در کشور در اختیار مشترکان قرار داده است.
وی تاکید کرد: جهتگیری ایرانسل به سمت توسعه خدمات مبتنی بر دیتا خواهد بود.
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) از روابط عمومی ایرانسل، احسان مظفریپور در کنفرانس دو روزه خدمات ارزشافزوده تلفنهمراه که توسط مركز مطالعات تكنولوژی دانشگاه صنعتی شریف در محل سالن همایشهای بینالمللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، طی سخنانی گفت: ایرانسل پس از ایجاد دسترسی گسترده به خدمات پایه، تلاش کرد افزایش دسترسی به خدمات ارزش افزوده را نیز به عنوان رسالت خود دنبال کند.
وی تصریح کرد: تنها ارایه سرویس مهم نیست، بلکه باید دسترسی به خدمات طوری گسترش یابد که دسترسی به آن برای تمام اقشار جامعه، کاربران و بخشهای مختلف بازار باتوجه به نیازهای ارتباطیشان فراهم شود.
مظفریپور سهم ایرانسل از بازار تلفن همراه کشور را 45 درصد عنوان کرد و گفت: ضریب نفوذ خدمات ارزش افزوده در میان مشترکان ایرانسل بیش از 50 درصد است.
وی افزود: از مجموع 35 خدمت ارزش افزوده ارایه شده از سوی ایرانسل، 20 خدمت نوآورانه بوده و برای نخستین بار در کشور عرضه شدهاند.
مدیرکل بازاریابی ایرانسل، جهتدهی فضای کشور را به سمت صنعت و فناوری توصیف کرد و در عینحال اظهار داشت: به نظر میرسد که در بخش فرهنگسازی، توسعه و فراهمسازی شرایط عمومی برای پذیرش این خدمات از سوی جامعه کمتر کار شده است.
مظفریپور با اشاره به تمرکز ویژه ایرانسل روی ارایه خدمات ارزش افزوده گفت: ایرانسل در سال ۸۹ با روندی که پشت سر گذاشت توانست در بازار تحول آفرین باشد بطوریکه پس از ارایه خدماتی همچون اینترنت همراه، پیام چندرسانهای، پستچی ایرانسل و ویترین، خدمات مبتنی بر مکان را نیز برای نخستین بار در کشور در اختیار مشترکان قرار داده است.
وی تاکید کرد: جهتگیری ایرانسل به سمت توسعه خدمات مبتنی بر دیتا خواهد بود.