dverbame
05-28-2010, 01:32 AM
هیچ چیز راحت بدست نمیاد، مگر اینکه پَریس هیلتون باشید! در عوض اگر صبر و حوصله به خرج دهید و سخت کار کنید، نه تنها تلاشتون به ثمر میرسد بلکه در میان جمعیت خود را نمایان میکند.
http://www.gamesthirst.com/wp-content/uploads/2010/05/rockstar-logo-300x276.png
این هدف Rockstar است! استودیویی که 5 سال برای ساخت عنوان تحسین شده ی Red Dead Redemption زحمت کشید.
BBC (http://news.bbc.co.uk/newsbeat/hi/technology/newsid_10130000/newsid_10136300/10136311.stm) داشت و در جواب به این سوال که Rockstar برای تولید بازیهایش چقدر زمان و کار به خرج می دهد، گفت: " زیاد! خیلی بیشتر از آنکه توصیف کنم. استودیو برای کد ها و گرافیک چندین سال سخت کار کرد. "
او ادامه داد: " در RDR، آنها حدود 5 سال کار کردند. برای ساخت یک بازی، از همان ایده ی اولیه تا کارهای مقدماتی، تا طراحی موشن کپچر، تا نوشتن فیلمنامه و .... زمان زیادی صرف می شود. هر کدام از بازیهای Open World ما، تا 1000 کاراکتر می تواند داشته باشد که باید برای هر کدام از آنها نام، خصوصیات اخلاقی و صفحه ها دیالوگ درست کرد. "
این همان چیزی است که من همیشه میگویم: اگر می خواهید یک بازی عالی بسازید، باید برای آن وقت بگذارید و تلاش زیادی به خرج دهید. کی به حرفهای Patcher اهمیت میدهد؟! Rockstar همیشه بلند پرواز است...
منبع (http://www.gamesthirst.com/2010/05/21/the-length-of-time-it-took-rockstar-to-develop-red-dead-redemption/) Lazlow، یکی از سازندگان بازی، در مصاحبه ای که با
http://www.gamesthirst.com/wp-content/uploads/2010/05/rockstar-logo-300x276.png
این هدف Rockstar است! استودیویی که 5 سال برای ساخت عنوان تحسین شده ی Red Dead Redemption زحمت کشید.
BBC (http://news.bbc.co.uk/newsbeat/hi/technology/newsid_10130000/newsid_10136300/10136311.stm) داشت و در جواب به این سوال که Rockstar برای تولید بازیهایش چقدر زمان و کار به خرج می دهد، گفت: " زیاد! خیلی بیشتر از آنکه توصیف کنم. استودیو برای کد ها و گرافیک چندین سال سخت کار کرد. "
او ادامه داد: " در RDR، آنها حدود 5 سال کار کردند. برای ساخت یک بازی، از همان ایده ی اولیه تا کارهای مقدماتی، تا طراحی موشن کپچر، تا نوشتن فیلمنامه و .... زمان زیادی صرف می شود. هر کدام از بازیهای Open World ما، تا 1000 کاراکتر می تواند داشته باشد که باید برای هر کدام از آنها نام، خصوصیات اخلاقی و صفحه ها دیالوگ درست کرد. "
این همان چیزی است که من همیشه میگویم: اگر می خواهید یک بازی عالی بسازید، باید برای آن وقت بگذارید و تلاش زیادی به خرج دهید. کی به حرفهای Patcher اهمیت میدهد؟! Rockstar همیشه بلند پرواز است...
منبع (http://www.gamesthirst.com/2010/05/21/the-length-of-time-it-took-rockstar-to-develop-red-dead-redemption/) Lazlow، یکی از سازندگان بازی، در مصاحبه ای که با