PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : پیش نمایش بازی Battlefield 3 | Soldiers Death Trap



Assassin's Creed
02-23-2011, 05:38 PM
Battlefield 3 | Soldiers Death Trap
شبیه ساز جنگ های بزرگ ارتشی سالهای بسیار زیادی است که به بازی ها کامپیوتری راه پیدا کرده اند و همین باعث بوجود آمدن سری بازی های مختلف و بسیار پرطرفدار شده است که همه ی ما با آنها آشنایی داریم . در سال های اخیر جنگ این بازی ها بسیار شدت گرفته است و دو شرکت EA و Activision نقش اصلی را در این جنگ ایفا میکنند . شرکت Activision با عرضه CoD : Black Ops توانست موفقیت بسیار چشم گیر و ویژه ای را برای خود به ارمغان بیاورد و همچنین توانست بازی های بزرگ شرکت EA را که قبل از این بازی عرضه شدند از نظر فروش و نظر کاربران کنار بزند . چندی پیش شرکت EA با بازگرداندن دوباره ی بازی Medal Of Honor که یکی از بهترین بازی های اوایل دهه ی 2000 بود باعث تعجب بسیاری از گیمر ها بود این شرکت توانست ثابت کند که توانایی ساختن بازی های بسیار بهتری با بخش Multiplayer فوق العاده تر و همچنین احیای یک IP در حال مردن را دارد . یکی از شرکت های بسیار خوب EA که در سال های اخیر پیشرفت بسیار قابل توجهی داشته است ، Dice میباشد که با شماره ی جدید بازی پرطرفدار Battlefield بازگشته است تا به همگان ثابت کند که این شرکت میتواند همچنان به پیشتازی ادامه دهد و همگان را شگفت زده کند .

یکی از بهترین اتفاقاتی که برای طرفداران سری های MoH و Battlefield در چند وقت اخیر افتاده است ، استعفای خالق و سازنده های با فکر شرکت Infinity Ward یعنی Vince Zampella و Jason West بوده است که طبق گفته ی ژورنالیست ها و نویسندگان میتواند باعث خراب شدن سری CoD شود . بازی CoD در حال حاضر توسط سه شرکت ساخته خواهد شد که قطعا وجود ایده های مختلف باعث ضربه خوردن به بازی خواهد بود ، بخش Online این بازی توسط شرکت Raven Software ساخته خواهد شد که این شرکت یکی از خلاق ترین استودیوهای حال حاضر است و همین یک سعی و تلاش بسیار زیاد را از سازندگان Dice می طلبد که بتوانند با حریف خود مقابله کنند . اولین شماره از بازی Battlefield در سال 2002 برای PC با موضوع اصلی Multiplayer عرضه شد و تا بحال از این بازی 15 شماره ی مختلف عرضه شده است که توانسته است بیش از 30 میلیون نسخه فروش کند . شرکت Dice در سال 2010 با عرضه ی Battlefield : Bad Company 2 توانست بسیار خوب خود را در بین طرفداران سبک FPS جا کند و همچنین این بازی مورد استقبال کنسول داران نیز قرار گرفت که شرکت Dice از این موضوع بسیار راضی است . این بازی توانسته تابحال حدود 6 میلیون نسخه فروش داشته باشد و همچنین توانسته مانند بازی های Call Of Duty و Halo ماه ها در صدر جدول بیشترین بازی ها انجام شده توسط بازیکنان در بخش آنلاین قرار بگیرد . برخلاف بازی های CoD و MoH همچنان تیم سازنده ی بازی های بزرگ Battlefield 1942 و Battlefield 2 همچنان در حال کار در استودیو های خود هستند و توانسته اند سابقه ی زیادی را در ساخت این بازی پیدا کنند و قطعا ارتباطی بسیار خوبی با آن دارند .

دیزاینر بخش Multiplayer و طراح هنری بازی Battlefield آقای Lars Gustavsson کسی که از زمان ساخت Codename Eagle در شرکت Dice حضور داشته است در رابطه با این بازی و محیط های آن میگوید : " ما در این چند وقت ، این سری رو به سمت شمال و هوای بسیار سرد آن بردیم و این قطعا برای ما و شما وسوسه انگیز خواهد بود که در محیطی با آفتابی داغ و سوزان قدم بردارید . " او در رابطه با تیم سازنده ی بازی نیز میگوید : " این دقیقا همون استودیو سابق هست . کسانی که در ساخت 1942 در اینجا بودند و یا حتی Codename Eagle همچنان اینجا حضور دارند و اگر شما بازی ها اول ما را بخاطر داشته باشید ، هنگامی که وارد استودیو شوید سه ، چهار و یا حتی پنج نفر از آن افراد را در استودیو خواهید دید . " قطعا حضور این افراد در کنار همدیگر برای سال ها میتواند به تمامی آنها قوت قلب دهد و ثابت کند که آنها کار خود را بسیار خوب انجام داده اند که هنوز کنار یکدیگر هستند . اما این بار این افراد با قدرتی بیشتر از همیشه با بازی Battlefield 3 وارد شده اند و قصد دارند تا بهترین بازی را در سبک بازی های Shooter ارتشی عرضه کنند .

Dice با موتور جدید شرکت خود یعنی Frostbite 2 ، تغییراتی واضح در گیم پلی و موضوع اصلی بازی ، و ایده هایی بزرگ برای بخش Multiplayer وارد عمل خواهد شد تا قوی ترین و سر سخت ترین حریفان خود را شکست دهد . در حال حاضر بهترین زمان برای عرضه ی یک بازی Shooter به بازار است . این بازی فقط یک Battlefield جدید نیست ، این بازی یک ادامه ی بسیار خوب برای یکی از برترین بازی های Multiplayer کامپیوترهای شخصی است که همچنان طرفداران بسیار زیادی را دارد . این شماره بعد از مدتها دوباره EA را به ریسک کردن بازداشت و شرکت EA این بازی در بدترین زمان سال برای بازی های معمولی یعنی قبل از تعطیلات کریسمس عرضه خواهد کرد ، زمانی که بازی های بزرگی چون Gears Of War3 ، The Elder Scrolls V : Skyrim ، Batman : Arkham City و صد البته بازی محبوب Call Of Duty عرضه خواهد شد .


http://www2.bazinama.com/img/files/o8rapjr7qgsnbyne6yxb.gif



No Winter Any More


شش سال از عرضه شدن بازی Battlefield 2 گذشته است ، شرکت Dice در این چند سال دو بازی برای کنسول ها و بازی هایی هم مانند Battlefield : Heroes را که یک Spin-Off محسوب میشوند را ساخت اما همیشه طرفداران این بازی از خود میپرسدند : " پس کی Dice شماره ی بعدی این بازی رو خواهد ساخت ؟ " بله حالا خواسته ی شما و آرزوی طرفداران به حقیقت پیوسته و شرکت سوئدی Dice ساخت شماره ی بعدی بازی را تایید کرده است . این شرکت قصد دارد تا این بازی را در سمتی متفاوت سوق دهد و به این بازی روحی تازه بخشد . این شرکت پس از شش سال با ایده هایی بسیار نو بازگشته است تا این بازی را بهتر از همیشه در میان هواداران بدرخشاند . این بازی قصد دارد تا سبک Action را تا حد ممکن تغییر دهد و به بازیکنان تجربه ای دهد که هیچگاه نداشته اند ، شرکت سازنده به تمام تکنولوژی های خود که در ساخت بازی از آن استفاده شده است ایمان دارد ، این تکنولوژی ها شامل بخش های وسیعی مانند رندرینگ ، انیمیشن ها ، نورپردازی ، صداگذاری ، موسیقی و مکانیک های گیم پلی هستند . مدیر اجرایی بازی Patrick Bach میگوید : " شما باید نور آفتاب را در چشمان خود احساس کنید ، باید احساس کنید که باران گلوله اطراف شما را فرا گرفته است ، همه ی دوست داراند یک همچین بازی ای بسازند ولی ما با تکنولوژی ای که در دسترس داریم این احساس را در بازی بوجود آورده ایم . " شرکت Dice قصد داشته تا این ایده ها را در شماره های قبلی بازی بوجود بیاورد اما در زمان های گذشته چنین موتوری بجز در ذهن ها وجود نداشت .

شرکت Dice در سال 2008 بهمراه شماره ی اول موتور Frostbite توانست بخشی از ایده های خود را سازمان بخشد و محیطی با نورپردازی کاملا Dynamic ، تخریب پذیری فوق العاده و انیمیشن هایی باور نکردنی را بوجود بیاورد . شرکت Dice بعد از ساخت این بازی متوجه شد که قطعا این موتور نمیتواند در سال های آینده جواب گوی مردم و همچنین قابل مقابله با بازی های دیگر باشد بهمین دلیل این شرکت در زمان ساخت شماره ی دوم Bad Company گروهی از مهندسان خود را از کار ساخت بازی جدا کرد و آنها را به کاری جدید و بسیار مهم تر فراخواند ، این تیم قرار بود تا موتور Frostbite را از نو برنامه نویسی کنند ، قرار شد که در این برنامه نویسی بخش های گرافیکی جدیدی اضافه شود ، آنها برای برنامه نویسی این موتور ابتدا برنامه ای را طراحی کردند تا حجم کار را بسیار پایین تر از گذشته بیاورند تا بتوانند بسادگی ایده های نوی خود را که شامل Streaming Technology ، Deferred Rendering ، نورپردازی Real Time ، قابلیت پردازش صدا از راه های بسیار دور ، تخریب پذیری فوق العاده بیشتر از از گذشته و انیمیشن های نرم تر و سریع تر میشود وارد بازی کنند . در نهایت کار مشاهده شد که مهندسین کار خود را بسیار خوب تر از حد انتظار انجام داده اند و بسادگی میتوان گفت این گرافیک مروبط به نسل آینده ی کنسول ها است . Bach در این رابطه میگوید : " هیچ نیازی نیست که منتظر عرضه شدن Xbox 720 ویا Playstation 4 بمانید ، ما همین حالا آنها را برای شما در دست داریم . " . Battlefield : Bad Company 2 از نظر نورپردازی بازی بسیار خوبی بود اما برای اینکه توانست یک نورپردازی بدون اشتباه و کاملا درست ساخت ، باید از موتور این بازی که در بخش های نورپردازی فوق العاده عمل کرده استفاده کرد ، Frostbite 2 از نظر تجهیزات در بخش نورپردازی بسیار فوق العاده است . یکی از امکاناتی که به بازی اضافه شده است متغیر بودن سایه ها در همه حالت است . این حالت ها به طراحان بازی اجازه داده است تا به بهترین نحو ممکن تغییر نور را در سریع ترین حرکات بازکن و NPC ها بسازند .


http://www2.bazinama.com/img/files/jm5ag786za2npwlrjwo3.gif


Destruction 3.0


Bad Company اولین شماره ی سری Battlefield بود که از تخریب پذیری محیط اطراف بهره میبرد ، در شماره ی دوم Bad Company این تخریب پذیری در ساختمان ها و دیوار ها تقریبا به 100% بطوری که شما میتوانستید به کل یک خانه را نابود کنید و آن را از بین ببرید . در این شماره از Battlefield ، شرکت Dice دیگر از خانه های کوچک و چوبی استفاده نکرده است و شما شاهد تخریب ساختمان های بسیار بزرگ و حتی محیط هایی با وسعت فوق العاده خواهید بود . میتوان گفت در Battlefield 3 هیچ چیز به کمک Frostbite 2 و تخریب پذیری آن در امان نخواهد بود ، در تریلری که از این بازی مشاهده شده است یک زمین لرزه خیابان را به دو نیم تقسیم میکند و بعد از آن چند ساختمان بسیار بزرگ در عرض چند ثانیه به خاک و آجرهای شکسته شده تبدیل میشوند . هنگامی که یک RPG به یک ساختمان برخورد میکند همه چیز بسیار طبیعی پیش خواهد رفت ، شیشه ها خواهند شکست و ارتعاشات انفجار تمام محیط اطراف خود را مورد اثابت قرار خواهد داد و آجر ها و دیواری که مورد اصابت قرار گرفته است به صدها تکه تبدیل خواهد شد . در تئوری میتوان گفت که Dice میتواند از موتور خود برای ساختن و نابود کردن برج خلیفه در دوبی استفاده کند .

کارگردان هنری بازی آقای Gustav Tilleby میگوید : " ما با این کارها فقط داریم چشمه ای بسیار کوچک از قدرت موتورمان را نشان میدهیم . " محیط بازی Battlefield 3 واقعا فوق العاده و جذاب طراحی شده است و همچنین تخریب پذیری بسیار فوق العاده است ، اما شما نباید انتظار بازی ای همچون Split/Second را داشته باشید . Patrick Bach میگوید : " شما نمیتوانید در هرجایی که میدوید و یا تیر میزنید یک زلزله و زمین لرزه داشته باشید . ما میخواهیم تا مناطق مخصوصی را در نقشه های خود آماده کنیم ، مناطقی که هنگام انفجار شما را از همیشه شگفت زده تر خواهد کرد . ما سوپرایز های بسیاری را برای شما خواهیم داشت . "


I’m not an ant , that’s the ANT


مانند تکنیک های نورپردازی ، انیمیشن شخصیت ها هم در Bad Company فوق العاده بود . بعد از اتمام پروژه ی BC2 شرکت Dice تصمیم ویژه ای برای انیمیشن های موتور خود گرفت این شرکت با استفاده از Havok و Natural Motion توانست تکنولوژی جدیدی را با نام ANT بوجود بیاورد . این تکنولوژی قبلا در استودیو های EA Sports استفاده میشد و انیمیشن شخصیت ها و کاراکترها را در Fifa و یا هر بازی ورزشی دیگری به کمک آن طراحی میشد ، این تکنولوژی تا قبل از این بازی در انحصار بازی های ورزشی بود . یکی از اهداف این تکنولوژی بوجود آوردن سیستمی برای به رخ کشیدن قدرت بدنی افراد در بازی است ، تصور استفاده از این تکنولوژی در میدان جنگ واقعا دشوار است ! با استفاده از این تکنولوژی شرکت Dice برای شخصیت هایی که توسط AI کنترل میشوند و شخصیت های شما در بخش Multiplayer ، برنامه های متفاوتی را تعیین کرده است . دشمنان شما بسیار طبیعی تر حرکت خواهند و آنها کاملا وابسته به نوع جنگیدن و محل جنگیدن شما عکس العمل نشان خواهند داد و با شما مقابله خواهند کرد . در کل انیمیشن ها بسیار پیشرفت داشته اند و شما قطعا از دیدن آنها هیجان زده خواهید شد ، دیگر مثل گذشته حرکات بدنی سربازان در هنگام مردن و یا خارج شدن از کاور نامناسب نخواهد بود . جای برخورد گلوله غیر معقول نخواهد بود و شما شاهد حرکاتی بسیار طبیعی و واقع گرایانه در هنگام برخورد گلوله به بخش های مختلف بدن خواهید بود . مدیر Animator بازی میگوید : " همه چیز اتفاقی است و ما میخواهیم بدانیم که آیا ما واقعا میتوانیم ؟ "



Oh , I'm Feeling the War


Bad Company 2 قطعا از بهترین بازی ها ، از نظر صداکذاری تاکنون بوده است و مطمئنا صداگذاری این بازی همیشه به یاد ما خواهد ماند ، اما تیم صداگذاری Dice تازه در حال رشد است . کارگردان صداگذاری بازی آقای Stefan Strandberg است ، او و تیمش باز هم بازگشته اند تا صداگذاری فوق العاده تری را از قبل به هواداران هدیه دهند . تیم او شروع بکار کرده است و با اصرار فراوان او ، تیمش توانست وارد محدوده ی ارتشی کشور سوئد شود و برای صداگذاری بهتر نمونه های واقعی را تهیه کند . در حال حاضر تیم Stefan در حال کار بر روی این صداها هستند و اینطور که بنظر میرسد همه چیز مانند واقعیت خواهد بود . او میگوید : " قطعا صدای گلوله آن چیزی نیست که شما همیشه میشنوید و حتما خیلی قوی تر از آن است ، آوردن صدای گلوله ها بصورت واقعی بر روی اسپیکر های شما یک کار واقعا پیچیده است که ما این کار را انجام داده ایم . " حالا تمامی صداهای مورد نظر ضبط شده اند و کارگردان صدای گذاری درحال بررسی آنها است ، او دستورالعمل های جدیدی را در اختیار تیم قرار خواهد داد و قصد دارد که این بازی از نظر صداکذاری دقیقا مثل یک فیلم بنظر آید . Stefan Strandberg میگوید : " Battlefield 3 از نظر صداگذاری خیلی بهتر است ، صداها خیلی واضح هستند ، سر و صداهای الکی کمتر است و بازیکن بسادگی میتواند متوجه شود که چه صدای از کجا می آید و قطعا مطمئن باشید که احساس حظور در یک میدان جنگ را خواهید داشت . " تیم صداکذاری تقریبا تمامی صداهای هلیکوپترها ، هواپیما ها ، تانک ها و تیر سلاح های مختلف را ضبط کرده است ، Dice به شما این امکان را داده است که اگر از هر صدایی ناراضی هستید با رفتن به بخش مورد نظر و با غیر فعال کردن یک کلیک آن را قطع کنید . اما صداگذاری بازی بسیار خوب میکس شده است و همیشه اولویت هایی وجود دارد که بیشتر برای شما واضح خواهند بود ، برای مثال وقتی که یک سرباز در نزدیکی شما راه میرود و تقریبا پشت سر شماست ، شما صدای آن را خیلی بهتر از تیر هایی که بین دو سرباز دیگر رد و بدل میشود خواهید شنید . شما میتوانید بسادگی تفاوت هنگامی که یک ماشین به سمت شما می آید و یا به جهتی دیگر میرود را فقط با گوش دادن به صدای بازی تشخیص دهید .

http://www2.bazinama.com/img/files/ngqt72975evalhoxoo1i.gif


PC Players , You’re the leader


دوست دارید که مثل قبل با 64 نفر در یک سرور بازی کنید و یک جنگ با شکوه را به نمایش بگذارید ؟ پس بهتر است که از همین الان منتظر شوید و برای بخش Multiplayer این بازی لحظه شماری کنید . این روزها تقریبا دیگر هیچ شرکتی بجز تعدادی انشگت شمار به بازی های PC اهمیت نمیدهند و بهترین تجربه ی بازی خود را بر روی کنسول ها بوجود می آورند و حتی گاهی اوقات مشاهده میشود که نسخه ی کامپیوتری بعضی از بازی ها چند ماه بعد از نسخه ی PC عرضه میشوند و حتی نیمی از کیفیت نسخه ی کنسولی را ندارند ، اما این اتفاقات شامل بازی Battlefield 3 نخواهد شد . قطعا Dice میداند که هنوز طرفداران بسیار زیادی از این بازی را طرفداران موس و کیبورد تشکیل میدهند . همانطور هم که میدانید بازی Battlefield 2 بصورت انحصاری برای PC عرضه شد . Bach میگوید : " ما بازی را برای کنسول ها نمیسازیم و بعد آن را بر روی PC پورت کنیم ، ما اینکار را نخواهیم کرد . ما بیشتر بر روی نسخه ی PC تمرکز خواهیم کرد و بعد کارهایی را که با این دستگاه انجام میدهیم بر روی کنسول ها اجرا میکنیم . " قطعا Lead Platform بودن برای هر بازی ای یکسری مزایا را برای نسخه ی آن بهمراه خواهد داشت . هیچ چیز بیشتر از بازی کردن 64 نفر در یک نقشه نمیتواند لذت بخش تر باشد ، Bach میگوید : " نسخه ی PC یک مزیت خیلی بزرگ نسبت به نسخه های کنسولی دارد که آن را میدانید ، اما دلیل اینکار ما این است که خیلی ها برای بازی کردن بازی ما قیمت زیادی را برای ارتقاء دستگاه خود هزینه میکنند و ما هم بهمین دلیل به آنها این اجازه را خواهیم داد که بتوانند با 63 نفر به رقابت بپردازند . " اگر دستگاه شما قدرت بسیار زیادی داشته باشد و اگر شما بتوانید Cutting Edge را فعال کنید ، مشاهده میکنید که گرافیک بازی آنقدر بالا خواهد رفت که تصور آن بر روی نسخه ی های کنسولی یک آرزو است . اما بدترین خبرهایی که از Bach شنیده شد این بود که این بازی مثل قبل دیگر Mod Tools نخواهد داشت و Bach میگوید که ترجیح میدهد که بیشتر بر روی بازی کار کنند تا بخواهند مد های مختلف به بازی اضافه کنند .



It’s Start Again


بازی Battlefield یک بازی بود که اساس آن را بخش Multiplayer تشکیل میداد و این بازی هیچگاه چیزی به نام Single-Player و بخش داستانی را نداشت ، اما حالا این بازی قصد دارد که این بخش را به بازی اضافه کند . Bach میگوید : " بعضی از طرفداران اصلا براشون مهم نیست که ما آیا بخش Single-Player هم داریم یا خیر ، آنها فقط به بخش Multiplayer اهمیت خواهند داد . حتی اگر ما به آنها بهترین بخش تک نفره را هم بدهیم میگویند " ما این رو نمیخواهیم ، ما فقط Multiplayer بازی را میخواهیم . " خوب ما باید مطمئن باشیم که بخش Multiplayer بازی میتواند بر روی پاهای خود با جدایی از بخش تک نفره بایستد ، و ما باید مطمئن شویم که طرفداران ما پیش خود اینطور فکر نمیکنند که ما آنها را کنار گذاشته ایم و یک بازی جدا به قصد ساخت بخش Single-Player ساخته ایم و به بخش چند نفره اهمیت نمیدهیم . مطمئن باشید که اصلا اینطور نیست ، تیم ما در حال حاضر بسیار بزرگ است ، ما از زمان ساخت Bad Company 2 تا بحال تقریبا دو برابر شده ایم و از زمان ساخت Battlefield 2 حدودا سه یا چهار برابر شده ایم . " این بار تیم Dice تغییراتی را در شخصیت های بازی بوجود آورده است ، آنها شخصیت های Sweetwater ، Haggard ، Marlowe و Sarge را کنار گذاشته اند و مطمئن باشید که شخصیت های جدید مانند این شخصیت ها شوخ طبع نخواهند بود و همه ی افراد مانند سربازان بسیار جدی و کسانی که در راه مرگ هستند برخورد خواهند کرد .

Bach در رابطه با موسیقی بخش Single-Player میگوید : " ما برای شما آهنگ هایی را ساختیم ، مطمئن باشید که آنها سولوی گیتار نخواهند بود ، چون سولو در زمان طولانی شما را زده خواهد کرد و اعصاب شما را خراب خواهد کرد . آهنگ های بازی فوق العاده هستند و بالا و پایین بسیار زیادی دارند ، هنگامی که آهنگ قصد تمام شدن دارد شما مطمئن خواهید شد که این آهنگ یک قطعه ی کامل بوده است نه فقط برای یک بخش در جنگ شما . اگر شما سولوی گیتار میخواهید میتوانید آن را داشته باشید ولی نه از سوی ما ! "

بخشی از Single Player بازی Battlefield 3 که در حال اجرا شدن مشاهده شده است گوینده ی این هستند که شرکت Dice به پارامترهای خود رسیده است . شرکت تمام تلاش خود را کرده است تا بخش Single Player را حرفه ای تر و فوق العاده تر از همیشه طراحی کند تا طرفداران هر خاطره ی بدی را که از بازی های بد قبلی بیاد دارند فراموش کنند . دموی بازی اینگونه شروع میشود : ابتدای صحنه شما در یک کنگره هستید و یک صدای میشنوید " اینجا رو تشخیص دادی ؟ " این صدا توسط یک شخصیت نامعلومی که یک افسر نظامی است میشونید . سرباز جواب میدهد " اینجا نزدیک سلیمانیه هست ، منطقه ی سمت عراق کردستان . " افسر قبل از اینکه حرفش را قطع کند دوباره سوالی میپرسد : " این اولین ماموریت تو هست که درگیر نیروهای PLR میشی ----- سرنخ های ما خیلی محدود هست ." یک سرباز گزارش میدهد : " ما خیلی اطلاعات کمی در مورد نیروهای PLR داریم . بی نظمی های زیادی نزدیک مرز ایران هست ، صحبت های زیادی هم از کودتا شنیده میشه . " ، " من باید به شما یادآوری کنم که ما خودمان بصورت داوطلبی از WMD برای انجام عملیات به اینجا اومدیم ، بزارید من یادتون بندازم سروان که شما سوگند خوردید . " ، " خیلی عذر میخوام قربان ، ولی دقیقا شما از من چه چیزی رو میپرسید ؟ " ، " سروان Black ما فقط اینجاییم تا بفهمیم که اون روز اینجا چه اتفاقی افتاده ؟ " ناگهان در صحنه صدایی به گوش میرسد و پنج سرباز صدایشان را قطع میکنند و فقط گوش میدهند و نگاه میکنند . سال 2014 است ، و تیم سربازان آمریکایی قصد دارد تا به مرکز نظامی و عمومی شهر سلیمانیه در سمت عراقیه کردستان بروند . سربازانی مشاهده میشوند که در حال عبور هستند و در همین حین آهنگ God’s Gonna Cut You Down از Johnny Cash به گوش میرسد ، قبل از اینکه آهنگ قطع شود صدایی از رادیو خارج میشود " شما در محل مورد نظر هستید سربازان خودتان را از ماشین پیاده کنید ، شما در منطقه ی عملیات هستید . " یک سرباز ناراضی میگوید : " لعنتی ، ما اینجام وایسادیم که چه غلطی بکنیم ؟ " ، " هدف ما 20 درجه به سمت شمال هست . " سربازان آمریکایی به سمت کوچه ای شنی میدوند و وارد یک خانه میشوند و تمام خانه را چک میکنند که خطری در آنجا برای آنها وجود نداشته باشد . یکی از سربازان از بقیه میپرسد : " تاحالا فکر کردید که چرا این منطقه از جهان انقدر مذخرفه ؟ " ، یکی دیگر از سربازان جواب میدهد : " من فقط اینجا کار میکنم Dave . " سربازان به دفتر فرماندهی میرسند ، اما ارتباط خود را با تیم دیگر که در حال بررسی سلاح های شیمیایی بوده از دست میدهند ، آخرین جایی که این دو گروه همدیگر را ملاقات کردند نزدیک یک گوشت فروشی بوده است . اولین کار تیم این است که گروه دیگر را قبل از اینکه آنها به دست PLR بیافتند پیدا کنند و از منطقه ی جنگی خارج کنند . گروه برای اینکه میان بر بزند از پشت کوچه و از داخل خانه و مدارس عبور میکند ، صدای عبور هلیکوپتر ها ، پارس کردن سگ ها و چراغ های ترافیکی سکوت شهر را بهم زده است ، ناگهان صدایی بسیار کم توجه همه سربازان را به خود جلب میکند که بنظر منبع آن در همان ساختمان است که آنها در آن هستند . " یکی باید به D.O.D به که هرچی سریعتر او سلاح های لعنتی رو نابود کنه و از منطقه دور بشه " یکی از سربازان میگوید : " این لرزش زمین لزره هست . " سربازان به یک خیابان عریض میرسند و دقیقا جایی هستند که سربازان دشمن براحتی میتوانند آنها را مشاهده کنند ، آنها منتظر میشوند که چند جیپ مسلح از آنجا دور شود ، ناگهان صدای موسیقی بالا میرود و این نشان دهنده ی نزدیک شدن خطر به شماست ، بعد از مدتی سربازان حرکت میکنند و بعد از مدتها اولین تیر در بازی زده میشود ، یک Sniper ! تیر لباس یکی از سربازان را پاره میکند و به بدن او ورود پیدا میکند ، این میدان و خیابان ساکت ناگهان به یک تله ی مرگ برای سربازان تبدیل میشود ، درگیری ای بین سربازان دو طرف رخ میدهد ، شما مطمئن میشوید که سربازی که مورد اثابت تیر قرار گرفته است در جای امنی است ، شما با قایم شدن پشت ماشین ها دشمنان خود را به سمت یه کوچه فراری میدهید . فرمانده به چهار سربازش میگوید : " بزارید یکم استراحت کنم و بشینم احمقا ! " سرباز زخمی ناگهان میگوید : " من دیگه نمیتونم ، دیگه نمیتونم ، نمیتونم ، من دیگه نمیتونم هیچ غلطی بکنم . "

این بخشی از دموی مشاهده شده از بازی بود ، اما همین دموی بجز قدرت فوق العاده ی Frostbite2 چیز دیگری به ما نگفت و ما همچنان چیزی از داستان بازی نمیدانیم . اما Dice قول داده است که بزودی اطلاعات جدیدی را از این بازی و بخصوص داستان آن به اطلاع مردم برساند ، اما بنظر میرسد که بازیکن در نقش یک فرد نباشد و در حقیقت شما در نقش چند نفر در سناریو های مختلف خواهید بود . این امکان وجود دارد که بازی تنها در خاورمیانه رخ ندهد و به مکان های دیگری نیز کشیده شود ، Bach میگوید : " من در حال حاضر نمیگم که بازی کجا اتفاق خواهد افتاد ، ولی مطمئن باشید که بیش از یک شهر را خواهید دید . " او ادامه میدهد : " با تکنولوژی و قابلیت های ما ، ما قادر خواهیم بود هرکجا که میخواهیم شما را ببریم ، شما تمام بازی را در مرز ایران و عراق سپری نخواهید کرد و مطمئن باشید جاهای بسیار زیادی در بازی را خواهید دید که من به شما چیزی در مورد آن نخواهم گفت . "

منبع:بازینما