PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : رونالدو: رونالدوي برزيلي يكي از بهترين فوتباليست هاي تاريخ است



sarbh
02-22-2011, 12:44 PM
کريس رونالدو، ستاره پرتغالي رئال مادريد، هم نام برزيلي اش که به تازگي از دنياي فوتبال خداحافظي کرده را مورد ستايش قرار داد.
او در گفتگو با نشريه آس گفت:" رونالدو يک پديده بود، يکي از بهترين بازيکنان همه تاريخ. او به عنوان يک بازيکن و يک انسان بسيار تاثير گذار بود. بازنشستگي او بسيار ناراحت کننده است اما او بهتر از هر کسي از شرايط بدني اش آگاه بود.
مي خواهم از رونالدو به دليل همه چيزهايي که به فوتباليست هاي نسل ما اضافه کرد، تشکر کنم."
او همچنين در مورد ديدار پيش روي تيمش مقابل ليون صحبت کرد و گفت که تيمش مي تواند خاطره بد سال گذشته از رويارويي با اين تيم را پاک کند.
" به اميد خدا ما امسال پيروز خواهيم شد. امسال شرايط کاملا متفاوت خواهد بود. مربي ما بسيار باتجربه است و مي داند چطور به پيروزي برسد. ليون حريف بسيار دشوار است اما من مطمئنم که مي توانيم از اين مرحله عبور کنيم."
رونالدو همچنين شايعات اخير در مورد وجود اختلاف در رختکن رئال را رد کرد و گفت:" من با همه روابط خوبي دارم. درست است که با بعضي ها روابط صميمانه تري دارم اما اين کاملا طبيعي است. همه به همديگر کمک مي کنند و شرايط عالي است."