mozhgan
02-16-2011, 04:54 PM
شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که باعجله بنشینید مقابل کامپیوتر و روی آیکن اتصال به ISP دابل کلیک کنید و منتظر باشید تا مودم شماره گیری کند و شما پرتاب شوید به دنیای اینترنت! ولی به جای برقراری ارتباط پنجره ی کوچکی باز می شود و عددی را همراه با یک پیغام مودبانه تحویلتان می دهد. تازه اینجای کار است که شما می فهمید بد آوردید. چون اول باید علت خطا را کشف کنید و بعد رفع عیب کنید.
خوب در ادامه سعی می کنیم شماره های خطا را همراه با راه حل برطرف کردن خطا شرح دهیم:
Error 628
پیغام: اتصال سرور مورد نظر قطع شده و عملیات متوقف گردیده است.
راه حل: مطمئن شوید شماره ISP را درست وارد کرده اید.
۱٫با تلفن معمولی شماره ISP را شماره گیری کنید تا از سلامت خط تلفن مطمئن شوید.
۲٫شاید قابلیت شماره گیری Tone موجود نباشد، پس حتما تنظیمات شماره گیری را بررسی نمایید.
۳٫اگر می خواهید از سرویس VPN استفاده کنید ممکن است تنظیمات به درستی انجام نشده باشد.
۴٫اگر هیچ کدام از مراحل بالا جواب نداد با قسمت پشتیبانی تماس بگیرید.
Error 647
پیغام: حساب کاربری غیر فعال است.
راه حل: به دلیل اتمام اعتباری و یا منقضی شدن تاریخ، حساب کاربری شما غیر فعال شده است. برای اطمینان با برخی پشتیبانی تماس بگیرید.
Error 668
پیغام: ارتباط پایان یافته است.
راه حل: مجددا شماره گیری نمایید.
۱٫اگر با فاصله کمی دوباره این پیغام را دریافت کردید سرعت مودم خود را کاهش داده و از سایر امکانات مودم مانند فشرده سازی و… چشم پوشی کنید.
۲٫اطمینان حاصل کنید که مودم شما با مودم های ISP سازگاری داشته باشند.
Error 676
پیغام: تلفن بوق اشغال می زند.
راه حل: مجددا شماره گیری نمایید.
Error 678
پیغام: کامپیوتر مقصد قادر به پاسخگویی نیست.
راه حل: مطمئن شوید که شماره تلفن مقصد را درست وارد کرده اید.
۱٫با استفاده از گوشی تلفن شماره مقصد را امتحان کنید تا از صحت خطوط تلفن مطمئن شوید.
۲٫بررسی کنید که مودم به درستی کار می کند.
۳٫ممکن است اشکال از Firewall ای باشد که در مسیر موجود است.
۴٫اگر شما از اتصال فراگیر (Broad Band) استفاده می کنید اطلاعات اتصال در General Tab اتصال خود را بررسی کنید.
۵٫کابل ها را بررسی نمایید.
خوب در ادامه سعی می کنیم شماره های خطا را همراه با راه حل برطرف کردن خطا شرح دهیم:
Error 628
پیغام: اتصال سرور مورد نظر قطع شده و عملیات متوقف گردیده است.
راه حل: مطمئن شوید شماره ISP را درست وارد کرده اید.
۱٫با تلفن معمولی شماره ISP را شماره گیری کنید تا از سلامت خط تلفن مطمئن شوید.
۲٫شاید قابلیت شماره گیری Tone موجود نباشد، پس حتما تنظیمات شماره گیری را بررسی نمایید.
۳٫اگر می خواهید از سرویس VPN استفاده کنید ممکن است تنظیمات به درستی انجام نشده باشد.
۴٫اگر هیچ کدام از مراحل بالا جواب نداد با قسمت پشتیبانی تماس بگیرید.
Error 647
پیغام: حساب کاربری غیر فعال است.
راه حل: به دلیل اتمام اعتباری و یا منقضی شدن تاریخ، حساب کاربری شما غیر فعال شده است. برای اطمینان با برخی پشتیبانی تماس بگیرید.
Error 668
پیغام: ارتباط پایان یافته است.
راه حل: مجددا شماره گیری نمایید.
۱٫اگر با فاصله کمی دوباره این پیغام را دریافت کردید سرعت مودم خود را کاهش داده و از سایر امکانات مودم مانند فشرده سازی و… چشم پوشی کنید.
۲٫اطمینان حاصل کنید که مودم شما با مودم های ISP سازگاری داشته باشند.
Error 676
پیغام: تلفن بوق اشغال می زند.
راه حل: مجددا شماره گیری نمایید.
Error 678
پیغام: کامپیوتر مقصد قادر به پاسخگویی نیست.
راه حل: مطمئن شوید که شماره تلفن مقصد را درست وارد کرده اید.
۱٫با استفاده از گوشی تلفن شماره مقصد را امتحان کنید تا از صحت خطوط تلفن مطمئن شوید.
۲٫بررسی کنید که مودم به درستی کار می کند.
۳٫ممکن است اشکال از Firewall ای باشد که در مسیر موجود است.
۴٫اگر شما از اتصال فراگیر (Broad Band) استفاده می کنید اطلاعات اتصال در General Tab اتصال خود را بررسی کنید.
۵٫کابل ها را بررسی نمایید.