PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : اپراتور برتر موبایل در حوزه سلامت معرفی شد



king 2011
01-30-2011, 10:26 PM
اپراتور برتر موبایل در حوزه سلامت معرفی شد
وزرای بهداشت و ارتباطات و فناوری اطلاعات جایزه اپراتور تلفن همراه برتر در حوزه سلامت کشور را به اپراتور موبایل ایرانسل اعطا کردند.
به گزارش خبرگزاری مهر، در مراسم اختتامیه جشنواره رسانه‌های تصویری و دیجیتال سلامت که با حضور وزرای بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ارتباطات و فناوری اطلاعات و جمعی از فعالان حوزه سلامت و رسانه در مرکز همایش‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد، از سوی هیئت داوران، تندیس، لوح تقدیر و جایزه اپراتور برتر حوزه سلامت کشور به دلیل فراهم کردن بستر برتر محتوای تلفن‌همراه در حوزه سلامت و اهتمام به سلامت و بهداشت محیط از لحاظ تشعشعات رادیویی به شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل اعطا شد.
در مراسم برترین‌های جشنواره رسانه‌های تصویری و دیجیتال سلامت، علاوه بر مرضیه وحید دستجردی و رضا تقی پور، عیسی زارع‌پور- رئیس مرکز رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، علیرضا مصداقی‌نیا- معاون بهداشت وزارت بهداشت، امامی رضوی - معاون درمان وزارت بهداشت و فاطمه رخشانی- مدیرکل آموزش و ارتقای سلامت وزارت بهداشت حضور داشتند.
در این مراسم از ایرانسل به دلیل توسعه دانش و سواد سلامت در راستای تعالی و ارتقای سلامت جامعه و از طریق فراهم کردن بستر برتر عرضه محتوای تلفن‌همراه در حوزه سلامت و اهتمام به سلامت و بهداشت محیط از لحاظ تشعشعات رادیویی با اهدای تندیس، لوح و جایزه اپراتور برتر در حوزه سلامت تقدیر شد.