PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : عرضهي حافظهي فلش خودنابودگر



dverbame
04-25-2010, 04:08 PM
ويكتورينوكس، سازنده چاقوي ارتشي سوييسي افسانهيي، حافظه usb فوق مطمئن جديدي عرضه كرده كه داراي يك مكانيسم خودنابودگر است.

به گزارش ایسنا اين حافظه فلش كه "ويكتورينوكس سكور" نام دارد، درايو usb جديدي است كه در ظرفيتهاي هشت، 16 و 32 گيگابايت و با قيمتهاي 75 تا 270 دلار عرضه ميشود و علاوه بر مكانيسم خودنابودگري داراي تدابير امنيتي متنوعي از جمله تشخيص اثر انگشت و حسگر حرارتي است.

دستگاه ويكتورينوكس نخستين usb مطمئن نيست و پيش از اين محصولات سان دسك كروزر و كينگستون تكنولوژي ديتاتراول ولت پرايوسي به بازار عرضه شدهاند اما هيچكدام امكانات امنيتي اضافي حافظه فلش جديد را ندارند.

سازنده اين فلش درمورد مكانيسم خودنابودگر توضيحي نداده و تنها عنوان كرده در صورتي كه كسي بخواهد بهزور اين حافظه را باز كند، موجب ميشود اين مكانيسم cpu و تراشه حافظه را بسوزاند.

اين دستگاه از استاندارد رمزنگاري پيشرفته 256 براي حفاظت از اطلاعات و همچنين تراشه امنيتي اختصاصي خود استفاده ميكند و از آنجا كه يك چاقوي ارتشي سوييسي است با امكانات ديگري از جمله نور ميني led، خودكار تاشو، تيغ، قيچي، آچار پيچ گوشتي و حلقه كليد همراه است