Mohamad
04-24-2010, 08:15 PM
امروزه خودروهاي سدان اسپرت تحول بزرگي کرده اند. قابليت بسيار بالا و سيستمهاي الکترونيکي بسيار پيشرفته از پايه هاي اين نوع خودرو شده است. مدل جديد 2004 نيسان ماکسيما چيزي جز اين نيست. يک همچنين خودرواي پيشبيني هم نمي شد.
نيسان ماکسيما به مدت 20 سال از که جزو پرفروشترين خودروهاي ايالات متحده مي باشد و بنظر مي رسد که نيسان نبايد کاري کند که اين آبرو را خدشه دار کند، ولي مدل 2004 ماکسيما که الان به فروش مي رسد، خيلي جديد است. اين مدل يک خودروي قرن 21 واقعي است. يک سدان اسپرت با تکنولوژي بسيار بالا که بر روي موتور ff-l نيسان ( که با آلتيما شريک است) ساخته شده است که دور آن را يک بدنه کاملا مدل آينده پيچيده اند. چه از اين بدنه خوشتان بيايد و چه خوشتان نيايد، بايد از نيسان به خاطر نپيوستن به غالب هاي محافظه کار تشکر کرد.
موتور 24 سوپاپ و 3.5 ليتر اين مدل که داراي 6 سيلندر مي باشد بسيار شبيه موتور مدل 2003 است با تغييراتي در سيستم ورودي هوا و اگزوز که به آن 265 اسب بخار قدرت مي دهد، 10 اسب بيشتر از مدل قبل. در اين مدل امکان انتخاب دنده 6 سرعت اتوماتيک وجود دارد. قيمت اين مدل در حدود 34000 دلار است.
خوب، اين قيمت به همراه 4 درب، سيستم تعليق تات، 6 سيلندر و دو ميل سوپاپ، ما را به ياد يک سدان اسپرت مشابه انداخت، آئودي a4 3.0.
نيسان ماکسيما 2004 3.5 se
نکته اساسي در طرح جديد ماکسيما z است. نيسان اين مدل را نسبتا شبيه طرح جديدش در نيسان 350z ارائه کرده است. شکل جلوي آن، انحناي سقف آن، بريدگي بر روي چرخها و شکل چراغ جلو و چرخها همگي عواملي هستند که اين شباهت را تشديد مي کنند.
با قيمت 34000 دلار، ماکسيما از رقيب آئودي چند هزار دلاري گرانتر است. طول و ارتفاع اين مدل نيز اندکي بيشتر از حتي مدل a6 آئودي مي باشد. فضاي درون ماکسيما بيشتر از a4 است و در فضاي سر و پاي جلو از a6 نيز بهتر است. مدل 2004 ماکسيما از 2003 آن نيز جادارتر است.
درون ماکسيما خيلي فانتزي تر از a4 است و 2 باکت سيت در عقب فقط اين امکان را براي نشستن 2 سرنشين در عقب مهيا مي کند. يکي از ويژگيهاي جديد، سقف شيشه اي مرکزي است که به سرنشينان جلو و عقب امکان مشاهده آسمان را مي دهد.
در مقابل راننده سه گيج بزرگ و کنترلها براي سيستم آب و هواي اتوماتيک ، سيستم صوتي و کامپيوتر سفر وجود دارد. در مدلي که تست شد همچنين صندليهاي حافظه دار، فرمان تلسکوپي گرم شونده حافظه دار و سيستم هدايت dvd با مونيتور رنگي 7 اينچي وجود داشت.
.
درون ماکسيما 2004 شما فضاي زيادي به همراه احساس کوپه بودن احساس مي کنيد.
اين يک خودروي بسيار سريع است.شتاب صفر تا صد آن فقط 6.3 ثانيه است.اين ويژگي برتري اين مدل را نسبت به a4 نشان مي دهد و حتي با مدل بالاتر آئودي يعني a6 توين توربو برابري مي کند.
ولي قبل از فشار دادن پدال کنترل شونده الکترونيکي، شايد لازم باشد که فرمان را دو دستي و يا حتي سه دستي بچسبيد. قدرت 265 اسب بخار از چرخهاي جلو فوران مي کند. ولي اين مدل در تست مارپيچ ما کمي دشوارتر از آئودي بود و با سرعت 62 مايل در ساعت در برابر 66 آئودي، مسير را پيمود. سيستم ترمز نيز اندکي ضعيفتر از آئودي بود و براي توقف از سرعت 60 مايل به 10 فوت بيش از آئودي احتياج داشت.
نيسان ماکسيما به مدت 20 سال از که جزو پرفروشترين خودروهاي ايالات متحده مي باشد و بنظر مي رسد که نيسان نبايد کاري کند که اين آبرو را خدشه دار کند، ولي مدل 2004 ماکسيما که الان به فروش مي رسد، خيلي جديد است. اين مدل يک خودروي قرن 21 واقعي است. يک سدان اسپرت با تکنولوژي بسيار بالا که بر روي موتور ff-l نيسان ( که با آلتيما شريک است) ساخته شده است که دور آن را يک بدنه کاملا مدل آينده پيچيده اند. چه از اين بدنه خوشتان بيايد و چه خوشتان نيايد، بايد از نيسان به خاطر نپيوستن به غالب هاي محافظه کار تشکر کرد.
موتور 24 سوپاپ و 3.5 ليتر اين مدل که داراي 6 سيلندر مي باشد بسيار شبيه موتور مدل 2003 است با تغييراتي در سيستم ورودي هوا و اگزوز که به آن 265 اسب بخار قدرت مي دهد، 10 اسب بيشتر از مدل قبل. در اين مدل امکان انتخاب دنده 6 سرعت اتوماتيک وجود دارد. قيمت اين مدل در حدود 34000 دلار است.
خوب، اين قيمت به همراه 4 درب، سيستم تعليق تات، 6 سيلندر و دو ميل سوپاپ، ما را به ياد يک سدان اسپرت مشابه انداخت، آئودي a4 3.0.
نيسان ماکسيما 2004 3.5 se
نکته اساسي در طرح جديد ماکسيما z است. نيسان اين مدل را نسبتا شبيه طرح جديدش در نيسان 350z ارائه کرده است. شکل جلوي آن، انحناي سقف آن، بريدگي بر روي چرخها و شکل چراغ جلو و چرخها همگي عواملي هستند که اين شباهت را تشديد مي کنند.
با قيمت 34000 دلار، ماکسيما از رقيب آئودي چند هزار دلاري گرانتر است. طول و ارتفاع اين مدل نيز اندکي بيشتر از حتي مدل a6 آئودي مي باشد. فضاي درون ماکسيما بيشتر از a4 است و در فضاي سر و پاي جلو از a6 نيز بهتر است. مدل 2004 ماکسيما از 2003 آن نيز جادارتر است.
درون ماکسيما خيلي فانتزي تر از a4 است و 2 باکت سيت در عقب فقط اين امکان را براي نشستن 2 سرنشين در عقب مهيا مي کند. يکي از ويژگيهاي جديد، سقف شيشه اي مرکزي است که به سرنشينان جلو و عقب امکان مشاهده آسمان را مي دهد.
در مقابل راننده سه گيج بزرگ و کنترلها براي سيستم آب و هواي اتوماتيک ، سيستم صوتي و کامپيوتر سفر وجود دارد. در مدلي که تست شد همچنين صندليهاي حافظه دار، فرمان تلسکوپي گرم شونده حافظه دار و سيستم هدايت dvd با مونيتور رنگي 7 اينچي وجود داشت.
.
درون ماکسيما 2004 شما فضاي زيادي به همراه احساس کوپه بودن احساس مي کنيد.
اين يک خودروي بسيار سريع است.شتاب صفر تا صد آن فقط 6.3 ثانيه است.اين ويژگي برتري اين مدل را نسبت به a4 نشان مي دهد و حتي با مدل بالاتر آئودي يعني a6 توين توربو برابري مي کند.
ولي قبل از فشار دادن پدال کنترل شونده الکترونيکي، شايد لازم باشد که فرمان را دو دستي و يا حتي سه دستي بچسبيد. قدرت 265 اسب بخار از چرخهاي جلو فوران مي کند. ولي اين مدل در تست مارپيچ ما کمي دشوارتر از آئودي بود و با سرعت 62 مايل در ساعت در برابر 66 آئودي، مسير را پيمود. سيستم ترمز نيز اندکي ضعيفتر از آئودي بود و براي توقف از سرعت 60 مايل به 10 فوت بيش از آئودي احتياج داشت.