PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : قيمت قند و شكر 20 درصد كاهش مي يابد



Sara12
12-25-2010, 02:53 PM
(http://www.irantrack.com/View/ghandd-shekaar-20.html)

رئیس اتحادیه کشوری بنکداران مواد غذایی گفت: از این هفته قند و شکر با کاهش 20 تومانی در هر کیلوگرم در بازار توزیع می شود و این کاهش قیمت به تمام فروشندگان نیز ابلاغ شده است.
قیمت قند و شکر در هر کیلوگرم 20 تومان کاهش یافت.
بر اساس گزارش شبکه بازرگانی قاسمعلی حسنی رئیس اتحادیه کشوری بنکداران مواد غذایی اعلام کرد: این اتحادیه با تشکیل بانک اطلاعاتی گسترده هر روزه قیمت 2300 قلم کالا را مورد ارزیابی قرار می دهد . این بانک اطلاعاتی بزرگترین و غنی ترین بانک اطلاعاتی مواد غذایی کشور است و نیاز اطلاعاتی بسیاری از ارگان ها و سازمان ها را برطرف می کند.
حسنی در ادامه تاکید کرد با توجه به اشراف اطلاعاتی که در دستور کار خود قرار داده ایم ، به مردم اطمینان خاطر می دهیم که انبارهای ما تا 2 سال آینده مملو از کالاست و وضعیت امنیت غذایی در حد بسیارمطلوبی قرار دارد. از این هفته نیز قند و شکر با کاهش 20 تومانی در هر کیلوگرم در بازار توزیع می شود و این کاهش قیمت به تمام فروشندگان نیز ابلاغ شده است.