PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : اجرای توافقنامه سطح خدمات اینترنت



dverbame
04-11-2010, 10:21 AM
محمود خسروی در مراسم معارفه خود به عنوان مدیرعامل جدید شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: اولویت شرکت ارتباطات زیرساخت فراهم کردن ارتباطی امن و پایدار بوده که در این میان بحث sla بیش از پیش اهمیت مییابد.

وی با بیان اینکه برای استفاده از فناوریهای جدید در شرکت ارتباطات زیرساخت گامهای موثری برداشته شده است، گفت: از این پس نیز باید همگام با نیازهای جدید حرکت کنیم. خسروی گفت: با توجه به تفکیک شرکت مخابرات ایران از مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و در پی آن تفکیک سرمایهها نیاز به مرزبندیهای جدید احساس میشود.

وی با تاکید بر اهمیت ایجاد تعامل سازنده با مشتریان یکی از مهمترین مشتریان شرکت ارتباطات زیرساخت را اپراتورها عنوان کرد که باید براساس حفظ حقوق طرفین با آنها رفتار شود. مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، خصوصی شدن مخابرات را یک اتفاق مهم خواند و گفت: باید امکانات مورد نیاز اپراتورهای فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات تامین شود.

وی با تاکید بر اینکه حجم عظیمی از کار در حوزه زیرساخت ارتباطی کشور وجود دارد افزود: در این راستا باید برنامههای پیشین را پیگیری کرد، نیازهای جدید را شناخت و همگام با آن حرکت کرد. توسعه تمام اپراتورهای حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در گرو توسعه شرکت ارتباطات زیر ساخت است.

محمود خسروی پیش از این معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بود.