PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : احمد پور مخبر هم خواننده شد!



tina
11-18-2010, 02:28 PM
(http://www.iran-iran.ir/10019/%d8%a7%d8%ad%d9%85%d8%af-%d9%be%d9%88%d8%b1-%d9%85%d8%ae%d8%a8%d8%b1-%d9%87%d9%85-%d8%ae%d9%88%d8%a7%d9%86%d9%86%d8%af%d9%87-%d8%b4%d8%af.html)
http://khabar.khabaronline.ir/images/position1/2010/11/donyaye_tasvir_12.jpg
- پارس توریسم نوشت:
قسمت اول از مجموعه تلویزیونی «مزرعه بی بی گندم» به کارگردانی امین امانی آماده پخش شد.
به گزارش پارس توریسم ،مجموعه تلویزیونی «مزرعه بی‌بی گندم» که هم‌اکنون در مراحل فنی قرار دارد قسمت اولش با پایان مراحل فنی آماده پخش شده است.
تدوین و صداگذاری این مجموعه همچنان توسط امین امانی و شیوا عدالت‌خواه در حال انجام است و میثم کزازی نیز ساخت موسیقی را برعهده دارد. ضمن اینکه احمد پورمخبر نیز تیتراژ ابتدایی این مجموعه را خوانده و همچنین حمید حسنی مشغول ساخت انیمیشن این کلیپ است.
رامین ناصرنصیر، محمد شیری، افشین سنگ چاپ، سیروس میمنت، مینا نوروزی، عباس جمشیدی‌فر، ارسلان قاسمی، یزدان جیرایی، زهرا خضرایی، شیوا عدالت‌خواه، ساناز رضایی، فرشته بوستان، حمیدرضا حسین علی و… از بازیگران اصلی این مجموعه هستند.
«مزرعه بی‌بی گندم» با داستانی فانتزی زندگی بی‌بی گندم مزرعه‌داری را روایت می‌کند که در هر قسمت مهمانانی به داستان وارد و باعث رخ دادن اتفاقات جدیدی می‌شوند و او با فرهنگ بومی و محلی و آداب و رسوم به استقبال مهمانان خود می‌رود که….
امانی خود تهیه‌کنندگی این مجموعه را به همراه مرجان فتحی به سفارش گروه کودک و نوجوان شبکه استانی کرمان و برای پخش از شبکه ۲ سیما برعهده گرفته و سایر عوامل اصلی پروژه عبارتند از: دستیار اول کارگردان: حمیدرضا الیاسی، منشی صحنه: عاطفه هادی، سرپرست نویسندگان: سیروس میمنت، نویسندگان: فرهاد وکیلی، لادن پیشرویان، پروین همدانی، ناظر کیفی: محمد قاسمی، مدیر نور و تصویر: پیروز جابری، صدابردار: بهروز عابدینی، طراح چهره‌پردازی: مهدی ملکی، طراح و ساخت دکور: بهزاد مظاهری، علی زکوی، مسعود عارفی، طراح صحنه: علیرضا خلفی، طراح لباس: زهرا ادهمی، مدیر تولید: حسین امانی، برنامه‌ریز: مارال حاجی‌زاده، تیتراژ: میثم کزازی.