PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : ایمیل Reminder to verify the accuracy of Whois data for mydomain چیست؟



Mohamad
10-22-2010, 12:54 AM
من ایمیلی با مضمون اطلاعات دامنه ثبت شده‌ی شما نیاز به بازنگری دارد دریافت نموده ام،باید چه کار انجام دهم؟

مرکز جهانی ثبت دامنه (متولی و سیاست گذار تمام دامنه های دنیا) که با نام ICANN شناخته میشود،هرساله بصورت تصادفی تعدادی دامنه ثبت شده را انتخاب و whois انها را بررسی مینماید.در ابتدا برای صاحب دامنه های انتخاب شده ایمیلی ارسال میشود تا در صورتی که اطلاعات whois دومین وی نیاز به بازنگری و ویرایش دارد تغییرات لازم را در ان انجام دهد،و پس از مدت زمان مشخص اقدام به کنترل whois دامنه های مینماید و دامنه هایی که whois انها ناصحیح (مشکوک به نادرست بودن - مثلا در جای ادرس نوشته باشد none) را به حالت تعلیق در می اورد،این تعلیق تنها در صورتی که رفع خواهد شد که صاحب دامنه مدارک شناسایی خود را برای ICANN ارسال نماید.عدم ارسال مدارک باعث Delete شدن ان دامنه خواهد شد.
توجه داشته باشید در صورتی که whois دامنه شما با اطلاعات واقعی(قابل اثبات برای ICANN ) مغایرتی ندارد نیاز به انجام هیچ کاری نیست.در صورتی که اطلاعات نیاز به اصلاح دارد هرچه سریعتر اصلاحات لازم را انجام دهید تا مشکلی برای دامنه شما پیش نیاید.
توجه داشته باشید مسیولیت اطلاعات وارد شده در whois دامین هایی که در پنل مشتری ثبت میشوند بعهده‌ی وی خواهد بود.