PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : دعوت به همکاری



Mohamad
07-15-2015, 06:19 PM
با درود خدمت کلیه کاربران
با توجه به اینکه این اطلاعیه تا چند ساعت دیگه در سایت های وبمستری پخش و درج خواهد شد لذا قبل از اون لازم دانستم اطلاعیه را در انجمن مجموعه قرار بدم تا شاید از اعضا مجموعه همکار انتخاب شد .
در راستای توسعه وب سایت های مجموعه ایران گروپ ، وب سایت دانلود موزیک مجاز راه اندازی شده و کارهای قالب و کانفیگ سرور دانلود سئو آن به اتمام رسیده است ، لذا با توجه به شرایط کاری مجموعه تصمیم به شراکت در سایت مذکور گرفته شد . شرایط شراکت به این صورت است که کلیه هزینه های سایت اعم از سرور سایت ، سرورهای دانلود توسط مجموعه تهیه و هزینه ها پرداخت خواهد شد . شریک و یا شرکا فقط اقدام به آپدیت سایت خواهند نموند . ( لازم به ذکر است که در مورد آپدیت نیز به شریک کمک خواهد شد ) عمده آپدیتی که توسط شریک انجام خواهد گرفت بخش موزیک خواهد بود و بخش های فیلم های ایرانی و همچنین دوبله ها و سینک اختصاصی فیلم های خارجی توسط آپلودرهای مجموعه اکثرا آپدیت خواهند شد .
سایت نوپا می باشد و مطالب آن شامل موزیک های مجاز ایرانی و خارجی ، فیلم های ایرانی و دوبله های اختصاصی و مجاز می باشد . فعلا سایت به دلیل نوپا بودن درآمدی ندارد و طبیعتا کلیه درآمدها در آینده به صورت شراکتی تقسیم خواهد شد . در صورتی که شریک هر زمان خواستا جدایی باشد فول بکاب سایت در اختیار شریک قرار خواهد گرفت .
دلایل شراکت و عدم استفاده از آپلودرهای مجموعه هم با توجه به اینکه شریک دلسوزانه کار میکند ، برعکس آپلودر که یک نفر را هم باید مراقب اون بزاریم تصمیم به شراکت گرفتیم .
در صورت تمایل به شراکت از طریق ایمیل
info@pc4you.ir و یا dvbfilm@gmail.com
تماس بگیرید ....
چون تاپیک در انجمن کامپیوتر قرار گرفته و ممکن دوستان سوال کنند چرا پورتال نرم افزار و بازی راه اندازی نمیشه ؟ در جواب باید بگم شما دوستان اعلام آمادگی کنید بنده دقیقا همین شرایط را برای سایت نرم افزار هم فراهم خواهم کرد و تنها دو هفته حداکثر برای طراحی قالب نرم افزار وقت خواهم خواست .
با سپاس از همراهی همگی دوستان
تیم مدیریتی ایران گروپ ( بخش مجازی )
محمد