توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : سرعت اینترنت
erfanbada
10-10-2014, 09:50 PM
سلام
من اینترنت پر سرعت 2m/bبر ثانیه از مخابرات گرفتم و وقتی ازش تست میگیرم سرعت 1مگه و خورده ای رو نشون میده
11190111921119111189
ولی وقتی موقع دانلود میشه سرعتش نهایتا به 200k/bمیرسه(سایتت های مختلف)میخواستم بدونم مشکل چیه؟
با تشکر
Magsoud
10-12-2014, 01:57 AM
سرعتی که شما از مخابرات گرفته اید ( 2 مگا بایت در ثانیه ) ، سرعت اسمی هست که در عمل
این سرعت به 8 تقسیم میشود.
بنابر این شما با داشتن اشتراک 2 مگا بایت در ثانیه (یعنی 2000 کیلو بایت در ثانیه )در اصل در
بهترین شرایط ، حد اکثر سرعت دانلودتان باید 250 کیلو بایت بر ثانیه باشد
(2000 تقسیم بر 8 میشود 250 کیلو بایت در ثانیه ).
علت این است که در کامپیوتر واحد اندازه عبارت از بیت است.
هر 8 بیت برابر یک بایت شناخته میشود.
در موقع فروش اصطلاح بایت اعلام شده
ولی
خدمت رسانی به بیت انجام میشود.
اما علت این که شما حداکثر سرعت دانلودتان 200k/b است ، اینه که تا جائیکه یادم می آید مخابرات
(یا هر اشتراک دهنده دیگر) یک خط را بطور قانونی میتواند به 10 نفر بفروشد ، حالا اگر در موقعیکه
شما آنلاین هستید ، در خط شما آن 9 نفر دیگر نباشند ، میتوانید با سرعت حداکثر یعنی در مورد
شما 250 دانلود کنید.
ولی هر چه تعداد نفراتیکه از این خط استفاده میکنند بیشتر باشد ، سرعت دانلود شما کمتر خواهد
شد طوریکه اگر همزمان همه 10 نفر در حال دانلود باشند ، سرعت شما به یکدهم یعنی
25 کیلو خواهد رسید.
erfanbada
10-24-2014, 02:06 PM
سلام
من با پشتیبانی سخودم تماس گرفتم و مشکل رو گفتم و اونا گفتن که دان استیر snr مودم شما6 هست و باید به بالای 12 برسد و علت رو نویز خط تلفن گفتن با برای اطمینان چند ساعت بعد دوباره تماس گرفتم تا با فرد دیگری مشکل رو در میان بگزارم ولی باز هم گفتن خط شما نویز داره.میخواستم بدونم چجوری میشه نویز خط رو برداشت؟بعضی راه ها رو مثل استفاده نکردن از دوشاخه برقگیر،مودم اسپلیتر امتحان کردم ولی نتیجه نگرفتم.
با تشکر
hossenf
10-24-2014, 11:27 PM
سلام،
شما از نزدیکترین محل به سیم وردی به ساختمونتون(درب منزل) امتحان کن، اگر باز هم مشکلات رو داشتی باید با مخابرات تماس بگیری، چون اگر نوزی وجود داره احتمالا از خونه شما نیست، مخابرات موظفه اینترنت رو با همون شرایطی که قرار کرده در درب منزل به شما تحویل بده، خیلی از این مشکلات نوز و.. مربوط به خطوط خارج از منزله و مربوط به شما نیست.
اما برای کاهش نوز داخل خونه، یک راه همونه که مستقیم از درب منزل یه سیم بکیش(اگه ممکنه)، چون گاهی سیم های داخلی دچار مشکل میشن ، برای هر تلفن (اگه چنتا تلفن دارید) از یک اسپیلتر جدا استفاده کن، از کابل ها و اتصالات با کیفیت استفاده کن، اگه حس میکنی هر کدوم از سیم ها یا اتصاات ممکنه آسیب دیده باشن بهتره تعویضشون کنی،
erfanbada
11-02-2014, 03:49 PM
سلام همه اينكارا رو كردم ولي اتفاقي نيوفتاد،از دز ورودی هم امکانش نیست.راه دیگه ای وجود نداره؟
11197
vBulletin v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.