PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : تمسخر تيم فوتبال ايران توسط گزارشگر اتريشي .این تیم ارزش 1 دلار را هم ندارد.



پاکاک شکارچی بزرگ
06-19-2014, 07:40 PM
http://hub.tv-ark.org.uk/images/International/international_images/austrian_images/orf1/ORF1_ZIB24_240412e.jpg
قبل از بازى ايران و نیجریه در شبكه ORF اتريش، كه مسوول پخش مستقيم بازى هاى جام جهانى در این کشور است، اتفاقاتى رخ داد كه شايد شنيدنش خالى از لطف نباشد.اين شبكه ابتدا مستندى كاملا غیرورزشی در مورد ايران پخش كرد. بعد از اين آيتم‌ها، كارشناس برنامه، ايران را كشورى معرفى كرد كه بازيكنانش براى خوش‌گذرانى به برزيل آمده اند و بارها و بارها به موضوع لباس‌هاى تيم ملى اشاره كرد و مدعی شد فدراسيون ايران پولى ندارد تا براى بازيكنانش پوشاک تهيه كند!
به گزارش خبرنگار افتخاري بانك ورزش از اتريش، آنها به دستور علي كفاشيان اشاره كردند كه اجاره تعويض لباس با بازيكنان حريف را به ملي‌پوشان ايراني نداد. جالب اینکه گزارشگر اين شبكه مدام از كلمه «بامزه» براى توصیف فوتبال ايران استفاده مى‌كرد.
... و اما جملات پاياني گزارشگر اتريشي:«ما حاضر نيستيم براى صعود ايران از گروهش حتى يك يورو هم شرط ببنديم. این مسابقه خواب‌آورترين بازى جام جهانى بود، ركورد جام جهانى با اين بازى بدون گل خراب شد، ايران يادش رفته كه گاهی مى‌تواند حمله هم بكند و...»
در ادامه بازیکنان ایران این گونه معرفی کرد:(( به جای عکس یوزپلنگ روی پیراهن این تیم باید از عکس بچه گربه استفاده می شد.))

sorna
06-19-2014, 11:25 PM
درود


«ما حاضر نيستيم براى صعود ايران از گروهش حتى يك يورو هم شرط ببنديم

باید درجواب این گزارش عزیرگفت که بهتر به جای گزارشگری به گیشه های شرط بندی برن تا به کارتخصصیش برسه



(( به جای عکس یوزپلنگ روی پیراهن این تیم باید از عکس بچه گربه استفاده می شد.))
بهتر عکس مادربزرگشو روی دامن عمه اش بزار تاکه نسل انها هم منقرض نشه

fg54
06-20-2014, 11:08 AM
خب حرف حقی را گفته و دستش هم درد نکنه ...بچه گربه هم از سرشون زیاده باید بچه موش بزارند روی پیراهنشون...بدترین بازی جام جهانی بوده و خواهد بود ...بازی نه باید بگیم ضد بازی ! الکی رگ غیرتمون نزنه بیرون چون هر چی به سرمان منیاد و یا بارمون میکنند از بی عرضگی (ببخشید بابت این کلمه) خودمان است و بس ....فوتبال سیاسی و امنیتی نتیجه اش هم باید این بشه اگر خوب در میامد جای تعجب داشت .
ملتی که روی پول خوابیده و نتونه یک پیراهن با کیفیت برای تیم ملی تهیه بکند خب معلومه باید از سوی یک ادم نژادپرستی مثل این مسخره بشه .

Mohamad
06-22-2014, 02:00 PM
باختیم… این بار اما واقعا، واقعا واقعا چیزی از ارزش های بازیکنان مان کم نشد! تا پیش از این بازی، تعارف بود هر وقت می گفتیم؛ «باختیم، اما چیزی از ارزش های بازیکنان مان کم نشد!» باختیم… اما بیش از آرژانتین، و حتی مسی، به داور کوری که پنالتی به آن واضحی را نگرفت! به داور کوری که راه به راه جلوی بازیکنان ما «سبز» می شد! به داور کوری که بیشتر از ماسکرانو، نقش هافبک دفاعی را برای آرژانتین بازی کرد! غلط نکرده باشم؛ فیفا، روی چشم داور صرب، خالکوبی کرده بود! از همان خالکوبی های معروفش! مسبوق به سابقه اش! همانجور که خالکوبی کرد تا نبیند فساد رییس شیخ عربی رییس فوتبال آسیا را ! همان خالکوبی که نشان نمیداد چطور دلارهای نفتی قطر آن را میزبان جهان کرد ! آری فیفا بر چشمانش خالکوبی دارد .

باختیم… اما حقا که ما در والیبال، برزیل، ایتالیا و… را بسی مردانه تر بردیم تا آرژانتین با همه ستارگانش، ما را در فوتبال! البته همه ستاره های آرژانتین نبودند، چرا که… چرا که دیگوی بزرگ از روی سکوها، و نه در میدان مسابقه، به مصاف آمده بود! باختیم… اما مارادونا شاهد بود که مسی، جز آن گل لعنتی، چگونه در بین پسران ایرانی، به عز و جز افتاده بود! آقای دیگو! سوت این پنالتی که البته زده نشد، دیگر «دست خدا» نبود! «دست فیفا» بود؛ ناجور!


نشان دادیم زیر بار خون عربی که هزار و اندی سال ذلت را برای ملت ما در برداشته هنوز رگ غیرت شیران جهان در بدن ما است و اگر بخواهیم و اگر باور کنیم که می توانیم پس میتونانیم ، این بار مرد پرتغالی به ما نشان داد و به ما گفت : می توانیذد و توانستیم ...
حال بگزار روبهکان خندان به ما بخندن و تنها یک کلام با این خبرنگار اتریشی داریم :
ما را جهان دید شما در کدام گروه جام هستید چون هر چه نگاه میکنم نه اسم کشورتان در جام جهانی هست و نه حتی میتوانم کشور کوچک و بی نام و افتخارتان را در نقشه بیابم ، ما یوزپلنگ باشیم و یا حتی به گفته شما گربه هستیم و دیده میشویم نه چون شما موش کورانی زیر زمین
یا حق

پاکاک شکارچی بزرگ
06-25-2014, 10:11 PM
سلام آقا دوباره از این تیم تعریف کردیم یک کم جو گیر شدند و دوباره همان آش و همان کاسه واقعا خودشان را نشان دادند. دریافت 3 گل از بوسسنی خوب شد 10 صفر نباخت.
به هر نفر بازیکن های ایران نفری 200 میلیون تومان دادند به خاطر باختن و شکست خوردن ای کاش من هم در این تیم بودم و پول می گرفتم.
البته قصد توهین ندارم به هیچ وجه ولی من بی پروا و واقع گرانه حرف را بیان می کنم.
به امید ان روز که بازیکن های غیرت مند افغان به جام جهانی بروند و جهانیان غیرت را از افاغنه ها یاد بگیرند با این که میلیاردها پول خرج نمی کنیم و بازیکن های فوتبالمان از طریق کشاورزی رزق خود را در می آورند ولی هیچ گاه تقاضای پول و ترس از کسی ندارند.
خدا را شکر اگر در افغانستان ورزشکاری پول دار شود به هموطن های خودش کمک می کند تا ان جا که در تمام پول خود را برای هموطنانش و کودکان یتیم افغان خرج می کند ما در افغانستان از این قهرمان ها زیاد داریم.
من به افاغنه بودنم افتخار می کنم افغانستان را دوست دارم با تمامی سختی هایش با تمامی کمبود هایش ولی خدا را شکر می کنم که همان طور که بدترین مخلوقات خدا در افغانستان هستند مثل بن لادن و غیره بهترین و مخلص ترین مردمان جهان را هم در کشورم دارم که مدال طلای المپیک خود را به کودکی 3 ساله و یتیم می دهد بدون داشتن پیراهن مناسب و امکانات به میدان ورزش می روند و جهان را مبهوت خود می کنند.
خدا را شکر
من مردم ایران را دوست دارم چون در بین ان ها کسانی را دیدم که فقیر هستند و هیچ امیدی به زندگی ندارند ایا شایسته است بیت المال برای این زنبوران بی عسل نابود شود. شما به عنوان ایرانی که هوش خود را تا حدودی بهتر از من افغانی می دانید زیرا بیشتر امکانات درسی دارید خودتان تصمیم بگیرید. 200 میلیون تومان شکم چند نفر گرسنه را در ایران سیر می کند تا کی سر و چشم بر زمین دوخته اید کمی بر خودتان اعتراض کنید و اشتباهات خود را بپزیرید و بلند فریاد بزنید بچه های یتیم تا به کی گرسنه بمانند و شکم گنده های سرمایه دار تا به کی بر ذهن شما حکومت کنند و شما را بیمار کنند و چشمان شما را از حقیقت ببنند.

h.alipoori
06-25-2014, 11:53 PM
سلام هموطن عزیز
به نظر من کمی تند رفتی . هرکسی کشورش را با اینکه دارای بدی هایی باشد دوست دارد مثلا همین مدیر همین سایت از آن جمله افرادی است که وطنش را خیلی دوست دارد به همین علت همیشه از آن تعریف میکند . پس اگر دیدی مدیر سایت از کشورش زیاد تعریف میکند این را بگذار به خاطر حس وطن پرستی و وطن دوستی اش دقیقا مثل من . من روی کشورم خیلی حساس هستم . با اینکه افغانستان کشوری است مفسد که بیش از 74 درصد مواد مخدر جهان را تولید میکند اما باز هم دوستش دارم .زیرا تاریخ را که ورق بزنی پر است از خوبی های افغان ها البته به همان اندازه یا شاید هم بیشتر یا کمتر بدی .
مثلا 1. ارتش افغانستان یا قوای هوایی آن قبل از آغاز جنگهای داخلی قویتیرین یا بزرگترین ارتش پس از هند در آسیا بود . این جمله یعنی افغانستان قوی تر از ایران ، پاکستان ، اسرائیل ، مصر و غیره بود .
2. اولین فضانورد فارسی زبان که به فضا رفت یک افغان بود به نام عبدالاحد مومند
3. و یا یک چیز بسیار واضح . در یک ماه گذشته بیش از 600 (دقیقا آمارش را نمیدانم) عملیات تروریستی در افغانستان توسط استخبارات افغانستان منهدم شد
4. و ...

البته نباید فراموش کنیم که ما با ایران مشترکات زیادی داریم مثلا در کتاب شاهنامه فردوسی در جایی از آن نوشته شده "البرز کوه " . منظور از این البرز کوه ، همان کوه البرز است. کوه البرز در ولایت (استان) سمنگان افغانستان وجود دارد . آن چیزی که در ایران است رشته کوه البرز است . و اما به همان انداره هم فرق داریم . مثلا فرض کنید یک ایرانی از ایران به افغانستان برود و بر عکس یک افغان به ایران برود مطمئن باشید که هر دوی این فرد با مشکل نفهمیدن معنی جملات روبرو خواهند شد و حتی شاید نیاز به یک مترجم برای هریک باشد .

و در آخر هم میگویم که نه میخاد که تعریف کنی و نه بد کسی را بگویی . سعی کن از این فروم برای مباحث سافتویر (نرم افزار) و سخت افزار استفاده کنی و زیاد دنبال این مسائل نرو .



.
افغانستان را دوست دارم با تمامی سختی هایش


موقع برف پاک کردن معلوم میشود:d: :d:

پاکاک شکارچی بزرگ
06-26-2014, 09:47 AM
شما درست فرمودید چشم از این به بعد مباحث نرم افزاری را بیشتر مطرح می کنیم. با عرض پوزش.
ولی قطعا اگر بازیکن های افغان هم قرار بود میلیاردی پول بگیرند و کاری نکنند من خودم به عنوان اولین نفر به تیم ملی افغانستان توهین می کردم و عرق ملی و تعصب بی جا نسبت به کشورم را فراموش می کردم. حق فقیران نباید توسط یک مشت سرمایه دار نابود بشه در هر کشور و هر نژادی می خواهند باشند باید اعتراض کرد.
با عرض پوزش از ادمین من دیگر در این تاپیک مطلب ارسال نمی کنم و فقط در زمینه نرم افزار فعالیت می کنم.