PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : دلیل قطعی 12 ساعت گذشته



Mohamad
02-16-2014, 06:53 PM
درود
همانطور که دوستان و کاربران گرامی استحضار دارند از بامداد دیشب سایت به مدت 12 ساعت قطع بود که متاسفانه دلیل اون دامنه سایت و مشکلات dns مربوط به دامنه ملی بود و نه سرور سایت و باز متاسفانه هیچ کاری از دست ما برنمیامد و ناچارا dns ها را تغییر دادیم تا مشکل حل بشه که خوب دامنه ملی معمولا زمانی حدود 1 تا 12 ساعت برای تغییرات زمان میخواهد .
انشاالله اگر به گفته آقایون آمریکا نابود شد دو تا متخصص درست و حسابی هم جای این بزغاله های سهمیه ای دانشگاه میاند سر کار و دیگه از این مشکلات نخواهیم داشت .
با پوزش از همگی کاربران و مدیران سایت امیدوارم ما را بابت گناه نداشته ببخشید چون به هر صورت مسئول بنده هستم و وظیفه آنلاین بودن سایت به عهده بنده هست .
یا حق :^:

Ahmadreza_b
02-17-2014, 01:38 PM
با درود بی پایان و عرض ادب و خدا قوت

مشکل Redirect سایت از www به بدون www هم به خاطر همین مشکل هست؟

Mohamad
02-17-2014, 02:10 PM
با درود بی پایان و عرض ادب و خدا قوت

مشکل Redirect سایت از www به بدون www هم به خاطر همین مشکل هست؟

درود
در ساعات اولیه سایت با www باز نمیشد ، بنده هم www را ریدایرکت کردم روی دامنه و در حقیقت قفل کردم ولی بعد نیم ساعات دی ان اس رکوردهای نیک کلا بهم خورد و سایت کلا چه با www و چه بدون www باز نشد . بعد از تنظیم dns اختصاصی برای این دامنه روی سرور و تنظیم آی پی در پنل دامنه تا دامنه با دی ان اس از خودش باز بشه از اونجا که طبق دستور گوگل بهتر هست هر سایتی یا با www و یا بدون www باز بشه ، چون در حقیقت گوگل این دو آدرس را آدرسی جداگانه و سایت های متفاوت میدانه و طبق قانون گوگل پاندا یکی از دو سایت ایندکس هاش حذف میشه لذا تصمیم گرفتم برای سئو سایت از دامنه بدون www استفاده شده و این دامنه ریدایرکت 301 روی دامنه بدون www باشه .در حقیقت این به خاطر سئو هست و الان سایت مشکلی نداره .
:^: