s.rozekabood
12-05-2013, 10:28 PM
وقتی یاد بگیرید از افکار منفی و وسواس نسبت به بدنتان خلاص شوید، برای همیشه آزاد و شاد زندگی خواهید کرد و خواهید آموخت چگونه از عشق به خود به عشق به زندگی برسید.
کتاب «از عشق به خود تا عشق به زندگی» نوشته سارا ماریا با ترجمه مریم ملکوتی از سوی انتشارات قطره روانه بازار نشر شده است. عنوان فرعی این کتاب «پنج گام برای پایان دادن به وسواس منفی نسبت به ظاهر و آغاز زندگی توأم با شادی و اعتمادبهنفس» است و ناشر در توصیف کتاب آورده است: «اگر وقتی در آینه به خود نگاه می کنید یک مشت چربی و چین و چروک میبینید، بدانید که وجود واقعی خودتان را نادیده میگیرید. نود درصد از ما به نوعی از انداممان راضی نیستیم و این افکار و رفتارهای مخرب در پی آن، زندگیمان را به زوال میکشاند. با گامهای پنج گانه پیشنهادی سارا ماریا به قدرت و زیبایی ذاتی خود پی خواهید برد و خود را گرامی خواهید داشت. وقتی یاد بگیرید از افکار منفی و وسواس نسبت به بدنتان خلاص شوید، برای همیشه آزاد و شاد زندگی خواهید کرد و خواهید آموخت چگونه از عشق به خود به عشق به زندگی برسید.
http://www.qelqelak.com/wp-content/ax2/4/2013_11_25_13_48_25.jpg
گام اول: قصدی قوی داشته باشید.
گام دوم: افکار منفی درباره اندام تان را تشخیص دهید و از آن ها جدا شوید.
گام سوم: کشف کنید به راستی که هستید؟
گام چهارم: با بدن تان مهربان باشید.
گام پنجم: هدف خود را زندگی کنید.
وقتی یاد بگیرید از افکار منفی و وسواس نسبت به بدنتان خلاص شوید، برای همیشه آزاد و شاد زندگی خواهید کرد و خواهید آموخت چگونه از عشق به خود به عشق به زندگی برسید. بنابراین گزارش در بخشی از فصل دوم این کتاب کاربردی و خواندنی با عنوان «چه شد که از بدن مان بیزار شدیم؟» میخوانیم:
تاریخچه زیبایی
«همه ما از کمال مطلوب مورد نظر آمریکا در قرن بیست و یکم آگاهیم. هرچند مهم است بدانیم ملاک زیبایی یا جذابیت،به طور دائم، در حال تغییر و تحول است. با رشد جوامع و تغییرشان، مفهوم اندام مطلوب هم تغییر می کند. آن چه زیبایی تلقی می شود، با تغییر افکار و نظریات، خلق و اطلاع رسانی می شود.
پیش از قرن بیستم، اندام زیبا، اندامی با انحناهای پر بود و به هیچ وجه تناسبی با معیارهای امروز نداشت. به تصاویر موجود در موزه ها برگردید. چیزی که زمانی زیبایی و مطلوب جامعه محسوب می شد، اکنون چاقی تلقی می شود. به طور حتم، چشمتان به تصاویر نقاشی زنان قرون ۱۴ تا ۱۹ افتاده است که همگی چاق بودند؛ اما در نگاه کمال مطلوب امروزی، اندام استخوانی و ماهیچه ها را مشاهده می کنید. دلایل بسیاری برای این تغییر تصاویر در نمایش زیبایی وجود دارد. برای مثال به یک نمونه از آن ها اشاره می کنیم:
تاثیر رسانه های گروهی
«رسانه های گروهی، روز و شب، دائم ما را با تصاویر زنان لاغر اندام و مردان عضلانی بمباران می کنند. طراحان مد ادعا می کنند که لباس روی مدل های لاغر اندام بهتر جلوه گر می شود؛ بنابراین، تمامی مدل های لباس؛ بلند قد و بیش از حد لاغرند و اغلب لباس ها به گونه ای طراحی می شوند که برای آن نوع اندام ها مناسب باشند. (که البته برای اکثریت مردم کاربردی ندارند.)
به احتمال زیاد، به آن مدل های مطلوب فرضی و ساختگی نگاه می کنید و با خود می گویید که باید مانند آنها به نظر برسید. احتمالا این واقعیت هم به گوشتان خورده است که زنان آمریکایی به طور متوسط، سایز ۱۴ می پوشند که با سایزهای ۲ و ۴ اغلب مدل ها بسیار متفاوت است. تبلیغات شما را به جایی می برد که باور کنید اگر به گونه ای خاص به نظر آیید- که البته از آنچه هم اکنون هستید کاملا متفاوت است- در آن صورت شما هم خواهید توانست شریک خوبی برای زندگی، خانه ای بزرگ و عالی، لباس های شیک و زندگی هیجان انگیزی داشته باشید و به طور کلی، سرانجام می توانید شاد و موفق زندگی کنید.
حقیقت این است که خودتان می توانید تصمیم بگیرید به چه داستان هایی اجازه ورود به ذهن تان بدهید. می توانید انتخاب کنید چه موضوعی را باور کنید که حقیقت داشته باشد. این امر زمانی رخ می دهد که خیال باطل نهایی در ذهن که همان تغییر خود برای آن که زیبا، دوست داشتنی و ارزشمند باشید را کشف و ریشه کن کنید تا شروع به تغییر خود و رسانه های گروهی و در نهایت، دنیای اطرافتان کنید.
وقتی تصدیق کنید زیبایی در همه اشکال، اندازه ها، سنین و قومیتی وجود دارد، می توانید واقعیت آن را تجربه کنید، بعد کم کم همه آدم ها این گونه زندگی می کنند و تاثیر آن را در رسانه ها و تبلیغات و دیگر بخش های جامعه نیز خواهید یافت.»
این کتاب در ۲۸۰ صفحه و با قیمت ۹۵۰۰تومان به بازار کتاب عرضه شده است.
کتاب «از عشق به خود تا عشق به زندگی» نوشته سارا ماریا با ترجمه مریم ملکوتی از سوی انتشارات قطره روانه بازار نشر شده است. عنوان فرعی این کتاب «پنج گام برای پایان دادن به وسواس منفی نسبت به ظاهر و آغاز زندگی توأم با شادی و اعتمادبهنفس» است و ناشر در توصیف کتاب آورده است: «اگر وقتی در آینه به خود نگاه می کنید یک مشت چربی و چین و چروک میبینید، بدانید که وجود واقعی خودتان را نادیده میگیرید. نود درصد از ما به نوعی از انداممان راضی نیستیم و این افکار و رفتارهای مخرب در پی آن، زندگیمان را به زوال میکشاند. با گامهای پنج گانه پیشنهادی سارا ماریا به قدرت و زیبایی ذاتی خود پی خواهید برد و خود را گرامی خواهید داشت. وقتی یاد بگیرید از افکار منفی و وسواس نسبت به بدنتان خلاص شوید، برای همیشه آزاد و شاد زندگی خواهید کرد و خواهید آموخت چگونه از عشق به خود به عشق به زندگی برسید.
http://www.qelqelak.com/wp-content/ax2/4/2013_11_25_13_48_25.jpg
گام اول: قصدی قوی داشته باشید.
گام دوم: افکار منفی درباره اندام تان را تشخیص دهید و از آن ها جدا شوید.
گام سوم: کشف کنید به راستی که هستید؟
گام چهارم: با بدن تان مهربان باشید.
گام پنجم: هدف خود را زندگی کنید.
وقتی یاد بگیرید از افکار منفی و وسواس نسبت به بدنتان خلاص شوید، برای همیشه آزاد و شاد زندگی خواهید کرد و خواهید آموخت چگونه از عشق به خود به عشق به زندگی برسید. بنابراین گزارش در بخشی از فصل دوم این کتاب کاربردی و خواندنی با عنوان «چه شد که از بدن مان بیزار شدیم؟» میخوانیم:
تاریخچه زیبایی
«همه ما از کمال مطلوب مورد نظر آمریکا در قرن بیست و یکم آگاهیم. هرچند مهم است بدانیم ملاک زیبایی یا جذابیت،به طور دائم، در حال تغییر و تحول است. با رشد جوامع و تغییرشان، مفهوم اندام مطلوب هم تغییر می کند. آن چه زیبایی تلقی می شود، با تغییر افکار و نظریات، خلق و اطلاع رسانی می شود.
پیش از قرن بیستم، اندام زیبا، اندامی با انحناهای پر بود و به هیچ وجه تناسبی با معیارهای امروز نداشت. به تصاویر موجود در موزه ها برگردید. چیزی که زمانی زیبایی و مطلوب جامعه محسوب می شد، اکنون چاقی تلقی می شود. به طور حتم، چشمتان به تصاویر نقاشی زنان قرون ۱۴ تا ۱۹ افتاده است که همگی چاق بودند؛ اما در نگاه کمال مطلوب امروزی، اندام استخوانی و ماهیچه ها را مشاهده می کنید. دلایل بسیاری برای این تغییر تصاویر در نمایش زیبایی وجود دارد. برای مثال به یک نمونه از آن ها اشاره می کنیم:
تاثیر رسانه های گروهی
«رسانه های گروهی، روز و شب، دائم ما را با تصاویر زنان لاغر اندام و مردان عضلانی بمباران می کنند. طراحان مد ادعا می کنند که لباس روی مدل های لاغر اندام بهتر جلوه گر می شود؛ بنابراین، تمامی مدل های لباس؛ بلند قد و بیش از حد لاغرند و اغلب لباس ها به گونه ای طراحی می شوند که برای آن نوع اندام ها مناسب باشند. (که البته برای اکثریت مردم کاربردی ندارند.)
به احتمال زیاد، به آن مدل های مطلوب فرضی و ساختگی نگاه می کنید و با خود می گویید که باید مانند آنها به نظر برسید. احتمالا این واقعیت هم به گوشتان خورده است که زنان آمریکایی به طور متوسط، سایز ۱۴ می پوشند که با سایزهای ۲ و ۴ اغلب مدل ها بسیار متفاوت است. تبلیغات شما را به جایی می برد که باور کنید اگر به گونه ای خاص به نظر آیید- که البته از آنچه هم اکنون هستید کاملا متفاوت است- در آن صورت شما هم خواهید توانست شریک خوبی برای زندگی، خانه ای بزرگ و عالی، لباس های شیک و زندگی هیجان انگیزی داشته باشید و به طور کلی، سرانجام می توانید شاد و موفق زندگی کنید.
حقیقت این است که خودتان می توانید تصمیم بگیرید به چه داستان هایی اجازه ورود به ذهن تان بدهید. می توانید انتخاب کنید چه موضوعی را باور کنید که حقیقت داشته باشد. این امر زمانی رخ می دهد که خیال باطل نهایی در ذهن که همان تغییر خود برای آن که زیبا، دوست داشتنی و ارزشمند باشید را کشف و ریشه کن کنید تا شروع به تغییر خود و رسانه های گروهی و در نهایت، دنیای اطرافتان کنید.
وقتی تصدیق کنید زیبایی در همه اشکال، اندازه ها، سنین و قومیتی وجود دارد، می توانید واقعیت آن را تجربه کنید، بعد کم کم همه آدم ها این گونه زندگی می کنند و تاثیر آن را در رسانه ها و تبلیغات و دیگر بخش های جامعه نیز خواهید یافت.»
این کتاب در ۲۸۰ صفحه و با قیمت ۹۵۰۰تومان به بازار کتاب عرضه شده است.