mehraboOon
10-05-2013, 12:11 PM
راهنمایی برای کوپه باز ها
بدون شک میتوان،از بیتل به عنوان یکی از خاطره انگیزترین خودروهای دنیا یاد کرد،که به واسطه درخشش در دهههای ۴۰ و ۵۰ شمسی در ایران، اکثر مردم با آن اشنایی دارند. نسل قبلی این کوپه آلمانی در تعدادی محدود و به صورت شخصی وارد کشور شد.
مجله تخت گاز:
فولکس واگن بيتل 2013
بدون شک میتوان،از بیتل به عنوان یکی از خاطره انگیزترین خودروهای دنیا یاد کرد،که به واسطه درخشش در دهههای ۴۰ و ۵۰ شمسی در ایران، اکثر مردم با آن اشنایی دارند. نسل قبلی این کوپه آلمانی در تعدادی محدود و به صورت شخصی وارد کشور شد، و حالا چند ماهی است که شاهد واردات مدل ۲۰۱۳ این خودرو با قیمتی عجیب و غیر منطقی به ایران هستیم.
در نسل جدید بیتل حالت چراغها و قوس سقف تغییر کردهاند. حالت کلی بدنه اما، دست نخورده باقی مانده است و گلگیرهای مجزا از بدنه و چراغهای گرد ذهن بیننده را به سوی بیتل دهه ۵۰ میبرند.
http://www.bartarinha.ir/files/fa/news/1392/7/1/201296_234.jpg
کابین بیتل مانند سایر هموطنان آلمانیاش، خوش ساخت است و نظم خوبی در کابین حکم فرماست. مکان حساب شده ادوات و ابزارکها،کاربری راحت را برای آنها به ارمغان آورده است. کیفیت قطعات در سطح مطلوبی قرار دارد و طراحی کنسول جلو و سایر قسمتهای کابین نسبت به قبل تغییرات چشمگیری را تجربه کردهاند.
سطح امکانات رفاهی و آپشنهای بیتل، با توجه به اینکه این خودرو در بازارهای خارجی عنوان یک کوپه ارزان قیمت را یدک میکشد، راضی کننده است. اما در بازار ایران و با توجه به قیمت بالایش در کشور، توجیهی ندارد.
فولکس واگن برای بیتل جدید طیف گستردهای از موتورها را در نظر گرفته است که از این میان، نمونههای 5/2 لیتری و تعداد محدودی مدل توربو وارد کشور شدهاند. پیشرانه بیتل با آرایش نامتعارف ۵ سیلندر، قادر است ۱۷۰ اسب بخار قدرت تولید کند و در مدل توربو ( که 4 سيلندر خطي است)قدرت تولید شده به ۲۰۰ اسب بخار میرسد. همچنین مصرف حدودا 10 لیتری، جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک دو کلاچه، ابعاد کوچک و سواری نرم و بی سرو صدا، رانندگی با این کوپه اصیل را در خیابانهای شلوغ بسیار دلچسب ساخته اند.
http://www.bartarinha.ir/files/fa/news/1392/7/1/201297_740.jpg
قیمت بیتل در بازار جهانی از ۱۹هزار دلار شروع میشود، ولی در بازار ایران،با توجه به تعداد محدود وارد شده و نوسانات قیمت ارز، رقمی حدود ۳۰۰ میلیون تومان را طلب میکند. از مهمترین رقبای بیتل در ایران، میتوان به آلفارومئو میتو و مینی کوپر اشاره کرد، که بیتل در مقابل میتو محبوب و جا افتاده کار سختی را پیش رو دارد. بیتل از نظر مصرف سوخت و مخارج جانبی خودرویی به صرفه است،اما قیمت بالا و نبود قطعات، فروش این خودروی محبوب را تحت تاثیر قرار دادهاند.
رقبای داخلی و خارجی
Alfaromeo Mito
http://www.bartarinha.ir/files/fa/news/1392/7/1/201300_850.jpg
Minicooper
http://www.bartarinha.ir/files/fa/news/1392/7/1/201299_539.jpg
BMW 125i
http://www.bartarinha.ir/files/fa/news/1392/7/1/201298_916.jpg
پیشنهاد نهایی
بیتل بیشتر مناسب جوانهایی است که حاضرند تمایز را با رقمی غیرمنطقی بخرند. آن هم یک کوپه شهری معمولی. همچنین در بازار جهانی، بیتل اغلب خانمها را به سوی خود جلب کرده است.
http://www.bartarinha.ir/files/fa/news/1392/7/1/201301_378.jpg
http://www.bartarinha.ir/files/fa/news/1392/7/1/201302_483.jpg
http://www.bartarinha.ir/files/fa/news/1392/7/1/201303_860.jpg
بدون شک میتوان،از بیتل به عنوان یکی از خاطره انگیزترین خودروهای دنیا یاد کرد،که به واسطه درخشش در دهههای ۴۰ و ۵۰ شمسی در ایران، اکثر مردم با آن اشنایی دارند. نسل قبلی این کوپه آلمانی در تعدادی محدود و به صورت شخصی وارد کشور شد.
مجله تخت گاز:
فولکس واگن بيتل 2013
بدون شک میتوان،از بیتل به عنوان یکی از خاطره انگیزترین خودروهای دنیا یاد کرد،که به واسطه درخشش در دهههای ۴۰ و ۵۰ شمسی در ایران، اکثر مردم با آن اشنایی دارند. نسل قبلی این کوپه آلمانی در تعدادی محدود و به صورت شخصی وارد کشور شد، و حالا چند ماهی است که شاهد واردات مدل ۲۰۱۳ این خودرو با قیمتی عجیب و غیر منطقی به ایران هستیم.
در نسل جدید بیتل حالت چراغها و قوس سقف تغییر کردهاند. حالت کلی بدنه اما، دست نخورده باقی مانده است و گلگیرهای مجزا از بدنه و چراغهای گرد ذهن بیننده را به سوی بیتل دهه ۵۰ میبرند.
http://www.bartarinha.ir/files/fa/news/1392/7/1/201296_234.jpg
کابین بیتل مانند سایر هموطنان آلمانیاش، خوش ساخت است و نظم خوبی در کابین حکم فرماست. مکان حساب شده ادوات و ابزارکها،کاربری راحت را برای آنها به ارمغان آورده است. کیفیت قطعات در سطح مطلوبی قرار دارد و طراحی کنسول جلو و سایر قسمتهای کابین نسبت به قبل تغییرات چشمگیری را تجربه کردهاند.
سطح امکانات رفاهی و آپشنهای بیتل، با توجه به اینکه این خودرو در بازارهای خارجی عنوان یک کوپه ارزان قیمت را یدک میکشد، راضی کننده است. اما در بازار ایران و با توجه به قیمت بالایش در کشور، توجیهی ندارد.
فولکس واگن برای بیتل جدید طیف گستردهای از موتورها را در نظر گرفته است که از این میان، نمونههای 5/2 لیتری و تعداد محدودی مدل توربو وارد کشور شدهاند. پیشرانه بیتل با آرایش نامتعارف ۵ سیلندر، قادر است ۱۷۰ اسب بخار قدرت تولید کند و در مدل توربو ( که 4 سيلندر خطي است)قدرت تولید شده به ۲۰۰ اسب بخار میرسد. همچنین مصرف حدودا 10 لیتری، جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک دو کلاچه، ابعاد کوچک و سواری نرم و بی سرو صدا، رانندگی با این کوپه اصیل را در خیابانهای شلوغ بسیار دلچسب ساخته اند.
http://www.bartarinha.ir/files/fa/news/1392/7/1/201297_740.jpg
قیمت بیتل در بازار جهانی از ۱۹هزار دلار شروع میشود، ولی در بازار ایران،با توجه به تعداد محدود وارد شده و نوسانات قیمت ارز، رقمی حدود ۳۰۰ میلیون تومان را طلب میکند. از مهمترین رقبای بیتل در ایران، میتوان به آلفارومئو میتو و مینی کوپر اشاره کرد، که بیتل در مقابل میتو محبوب و جا افتاده کار سختی را پیش رو دارد. بیتل از نظر مصرف سوخت و مخارج جانبی خودرویی به صرفه است،اما قیمت بالا و نبود قطعات، فروش این خودروی محبوب را تحت تاثیر قرار دادهاند.
رقبای داخلی و خارجی
Alfaromeo Mito
http://www.bartarinha.ir/files/fa/news/1392/7/1/201300_850.jpg
Minicooper
http://www.bartarinha.ir/files/fa/news/1392/7/1/201299_539.jpg
BMW 125i
http://www.bartarinha.ir/files/fa/news/1392/7/1/201298_916.jpg
پیشنهاد نهایی
بیتل بیشتر مناسب جوانهایی است که حاضرند تمایز را با رقمی غیرمنطقی بخرند. آن هم یک کوپه شهری معمولی. همچنین در بازار جهانی، بیتل اغلب خانمها را به سوی خود جلب کرده است.
http://www.bartarinha.ir/files/fa/news/1392/7/1/201301_378.jpg
http://www.bartarinha.ir/files/fa/news/1392/7/1/201302_483.jpg
http://www.bartarinha.ir/files/fa/news/1392/7/1/201303_860.jpg