PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : ما داریم به کجا میرویم ؟



@ref
08-12-2013, 02:48 PM
یکی از مسابقه های تلویزیونی در کشور پاکستان در اقدامی بی سابقه،‌ جایزه خود را یک “نوزاد” تعیین کرده است. گفتنی است این مسابقه که به اصطلاح مسابقه ای خیریه به شمار می رود،‌ تنها شرکت کنندگانی را به بازی می گیرد که مشکل فرزنددار شدن دارند.

در واقع این مسابقه با دعوت از چنین زوج هایی، تلاش می کند یک کودک یتیم را به زوج های بی فرزند (عقیم) اهدا کند.
قابل ذکر است، به گفته “عامر حسین” مجری این برنامه، شعار انتخاب شده برای این مسابقه بی نظیر، “در مسابقه شرکت کن و یک نوزاد ببر” است.

----------------------------------------
این مسابقه در پاکستان بود یک کشور اسلامی است . ماه ماه رمضان بود . مسابقه هم چقدر بی نظیر بود "بچه هدیه میدهند" .
بچه با لپ تاپ و یخچال ساید بای ساید و ... یکی شده !!!
یعنی یک نفر که بی سرپرست بود بقیه حق دارند برایش هرجور بخواند تصمیم بگیرند ؟
شما که متن را میخوانید با خود فکر میکنید این بچه فردا که بزرگ شد مشکلات هویتی پیدا نمیکند ؟ فلانی من تو را وقتی بچه بودی دیدم به عنوان هدیه تو را دادند به یک زوج !!!
اگر زوجی بچه میخواهد و صلاحیتیش را هم دارد ، باید بدانید برای درخواست سرپرستی یک بچه میتوانند به بهزیستی مراجعه کنند . یعنی هرکاری جایی دارد .

همه ما میدانیم پاکستان کشور نیست که فرهنگش به غنای فرهنگ ما باشد . ولی در همان جا هم کسانی به این عمل به ظاهر خیرخواهانه اعتراض کردند .

حالا بشنوید از کشور خودمان با این همه غنای فرهنگی ( البته این هم از صدقه سر پیشنیان است نه علمای حال ) .
حتماً کسانیکه برنامه ماه عسل را در ماه رمضان تماشا میکنند ، دیدند که در یک برنامه پسری چند ساله را به یک زوج هدیه دادند !!!
ای ملت پس شعورتان کجا رفته ؟؟
یعنی چون ماه رمضان هست و چون یک زوج بچه ندارند و دارند اشک میرزند و چون مجری احسان علیخانی هست و چون برنامه برنامه ماه عسل است و چون شاید علمای شما این کار
را تایید کرده اند پس یعنی این کار صحیح است ؟؟؟
جامعه ما دارد به کجا میرود ؟ چرا همه به هم نگاه میکنند ؟ مگر شما انسان نیستید ؟
آقای احسان علیخانی مجری مردمی و پرطرفدار ، آیا یکبار نشستی و خودت را جای آن پسر بچه قرار دهی ؟ و ببینی بعدها از طرف بینندگان برنامه ات چه حرفهایی
ممکن است به این پسر بزنند ؟
من به شخصه فکر میکنم که خیلی وقت ها اگر عقل مان را کار بیندازیم و از روی احساس عمل نکنیم دچار افراط نمیشویم .

----------------------------------------------
این طور نبوده و نیست که هر عملی را عده کثیری تایید کنند یعنی آن عمل جایز است و اگر عده کثیری آن را نفی کنند یعنی آن عمل غلط است .
خدا به انسان عقلی و قوه تشخیصی داده که ارزشش از هر دین و مسلکی بالاتر است . اگر همه بخواهند به هم نگاه کنند تا بلکه یکی بلند شود و حرفی خلاف
رای جمع بزند آن وقت است که باید فاتحه چنین جامعه ای را خواند .