PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : فاکسکان و افزایش استخدام برای تولید انبوه آیفون جدید



R A H A
07-11-2013, 01:56 AM
http://narenji.ir/sites/default/files/images/pw/10629/2013/07/x101000642-645x250-narenji-20130710.jpg.pagespeed.ic.dt0CsS9HcP.jpg




منابع چینی خبر می دهند که تولید انبوه آیفون جدید، چندان دور نیست.

کارخانه فاکسکان در شهر ژنگژو در استان هنانِ چین، استخدام انبوه کارگران خط تولید را شروع کرده که منابع محلی می گویند نشانی از نزدیکی آغاز تولید انبوه آیفون جدید است.


گفته می شود که تعداد کارگران فاکسکان در حال حاضر ۲۱۰.۰۰۰ نفر است که در مقایسه با زمان اوج تولید در سال ٬۲۰۱۲ به میزان ۹۰.۰۰۰ نفر کاهش را نشان می دهد. بنابراین استخدام ها تنها می تواند برای شروع تولید انبوه یک محصول پرفروش باشد.


البته اپل در چند وقت اخیر وزن تولیدی بیشتری را به دیگر شریک خود پگاترون اختصاص داده٬‌ تا جایی که گفته می شود در نیمه دوم سال جاری نیروی تولیدی ۱۰۰.۰۰۰ هزار نفری این شرکت ۳۰ تا ۴۰ درصد افزایش خواهد یافت. ولی هنوز فاکسکان تولیدکننده اصلی آیفون به شمار می رود٬‌ به طوری که نسبت به سال قبل ۴۶ درصد افزایش تولید داشته.


در حاشیه. در گزارش های رسیده اشاره ای هم به تولید آیفونی متفاوت با نمایشگری بدون حاشیه٬ بدنه ای از جنس آلومینیوم و فیبر کربن٬ و کاهش وزن ۴۰ درصدی بدنه (منظور بدنه بدون قطعات) نسبت به آیفون ۵ شده. نمی دانیم این قضیه تا چه حد صحت دارد٬ ولی این می تواند نمونه آزمایشی آیفون ۶ (مدل بعد از آیفون 5S) باشد.