Mohamad
02-14-2010, 02:06 AM
اينك كوپه ي زيبا وارد 75 سالگي خود شد ! نحوه ي طراحي اين خودرو يك استيل خاص را دارد كه در هاتراد هاي آمريكايي ديده ميشود .
چراغ هاي جلو اين خودرو به سبك خودروهاي آن زمان به صورت دايره اي شكل و در كنار جلو پنجره قرار دارد .
ابعاد جلوپنجره بلند است و پهناي نسبتا كمي دارد . گلگيرهاي اين خودرو به صورت برآمده و عضلاني است . فرم كلي خودرو رو به جلو است ولي به جز گلگيرهاي آن كه فرمي نسبتا آيروديناميكي دارند ساير نقاط بدنه آيروديناميك نيست .
ظاهر اين خورو عضلاني و زيباست و نمايانگر ابهت و قدرت يك هاتراد آمريكايي است .
اين خودرو در زمان رياست هنري فورد ( بنيان گذار شركت فورد ) ساخته و پرداخته شد .
درهاي اين خودرو كه به جهت عكس درهاي خودروهاي امروز باز ميشود حال و هواي خاصي به اين خودرو بخشيده است .
اين خودرو توانست به عضويت كلوپ هاترادهاي آمريكا در آيد .
موتور اين خودرو نيز از نوع بوده كه در نوع خود و براي آن زمان قابل توجّه است .
اين خودرو كه توانست در مسابقات مختلف مقام كسب نمايد تا سال 1953 بر روي خط توليد باقي ماند .
یاد و خاطر این مدل در ذهن علاقمندان خودروهای کلاسیک باقی است !
چراغ هاي جلو اين خودرو به سبك خودروهاي آن زمان به صورت دايره اي شكل و در كنار جلو پنجره قرار دارد .
ابعاد جلوپنجره بلند است و پهناي نسبتا كمي دارد . گلگيرهاي اين خودرو به صورت برآمده و عضلاني است . فرم كلي خودرو رو به جلو است ولي به جز گلگيرهاي آن كه فرمي نسبتا آيروديناميكي دارند ساير نقاط بدنه آيروديناميك نيست .
ظاهر اين خورو عضلاني و زيباست و نمايانگر ابهت و قدرت يك هاتراد آمريكايي است .
اين خودرو در زمان رياست هنري فورد ( بنيان گذار شركت فورد ) ساخته و پرداخته شد .
درهاي اين خودرو كه به جهت عكس درهاي خودروهاي امروز باز ميشود حال و هواي خاصي به اين خودرو بخشيده است .
اين خودرو توانست به عضويت كلوپ هاترادهاي آمريكا در آيد .
موتور اين خودرو نيز از نوع بوده كه در نوع خود و براي آن زمان قابل توجّه است .
اين خودرو كه توانست در مسابقات مختلف مقام كسب نمايد تا سال 1953 بر روي خط توليد باقي ماند .
یاد و خاطر این مدل در ذهن علاقمندان خودروهای کلاسیک باقی است !