PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : نگرانی it از گسترش مایکروسافت در چین



dverbame
03-11-2010, 10:34 AM
تا زمانی که دولت چین نگران حمایت از مالکیت معنوی از اطلاعات خود است احتمال گسترش مایکروسافت در این کشور بسیار کم می باشد.
Kevin Turner رئیس بخش عملیاتی مایکروسافت اظهار داشت با این که حدود 90% کاربرد و استفاده از برنامه های مایکروسافت در چین صورت می پذیرد با اینحال تنها 10% هزینه های این خدمات پرداخت شده است.
او خاطر نشان کرد که مایکروسافت به ادامه همکاری و گسترش بیشتر خدماتش در این کشور ابراز تمایل نشان می دهد ولی تا زمانی که مسائل مربوط به مالکیت معنوی مطرح است، این شرکت در اقدام خود تعلل می ورزد.
Turner افزود علی رغم بحران اقتصادی این شرکت هزینه های طرح تحقیق و توسعه R &D خود را تا 9.5 بیلیون دلار افزایش داده است، یعنی 3 بیلیون دلار بیشتر از نزدیکترین رقیبش در بخش IT که بیشترین بودجه های R&D را به این امر اختصاص می دهد.
مایکروسافت پیش بینی می کند که امسال با فروش 300 میلیون نسخه از سیستم عامل Windows 7 به میزان 90 میلیون فروشش در روز، سود خوبی را بدست آورد.مایکروسافت از فروش Windows Mobile 7 نیز تاکنون به فروش خوبی دست یافته است ولی در مورد تعداد قراردادهایی که به امضائ رسانده است رقمی را افشا ننموده است.