PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : معرفي برترين مقصدهاي جهان



World-civilization
10-09-2010, 11:44 PM
معرفي برترين مقصدهاي جهان
ونيز برترين مقصد توريستي جهان
موسسه هتل دات كام آخرين فهرست از مقاصد برتر توريستي جهان را كه در رتبه بندي مقاصد برتر جهان سريع ترين روند سالانه رشد را طي كرده اند، منتشر شد.

به گزارش خبرگزاري ميراث فرهنگي، ونيز در كشور ايتاليا با 655 درصد افزايش در ماه ژوئن 2010 درمقايسه با زمان مشابه در سال 2009 به عنوان داغ‌ترين مقصد توريستي جهان در اين فهرست معرفي شده است .

سپس مقاصد گردشگري واقع درسواحل بريتانيا به دليل محبوبيت بسيار در منطقه كرامر در نورفولك و لياندودنو در ولز شمالي با 565 و 495 درصد رشد رشد سالانه بسيار قابل ملاحظه اي را نشان داده اند.

منطقه عقادير و مراكش در كشور مراكش و نيز ديگر مقاصد گردشگري محبوب و پرطرفدار اين كشور در رديف 20 منطقه برتر جهان است كه 380 و نيز 260 درصد رشد سالانه داشته است.

سپس ديزني لند در پارس با 415 درصد رشد سريع ترين روند رشد سالانه را داشته است.

اليسون كوپر مدير روابط عمومي هتل دات كام كه اين بررسي ها را منتشر كرده است گفت:«ديدن ونيز در راس اين فهرست بسيار جالب است. تابستان امسال فرصت مهمي از سال براي سفر به ونيز و سواحل طولاني آفتابي آن است.»

وي افزود كه جاي تعجب نيست كه سواحل بريتانيا و نواحي گردشگري سنتي اين كشور نيز همچنان محبوبيت خود را حفظ كرده و به رديف برترين هاي گردشگري جهان از نظر سرعت رشد سالانه دست يافته است.