mehraboOon
05-19-2012, 06:38 PM
طـوفان آبی جیپـــاور: بیامو Hurricane RRs
بیامو M5 شاید اندکی از خواستههای عاشقان سرعت و قدرت را جوابگو باشد اما اگر از جیپاور بپرسید به شما میگوید M5 استاندارد فقط یک اسباببازی ساده است! چندی پیش جیپاور اعلام نمود که صدمین دستگاه از سوپر سدانهای خود را تحویل داده اما مگر این سدانها چه ویژگیهای خاصی دارند که این میزان متقاضی پشت درهای جیپاور برای آمدنش انتظار میکشند؟!
http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2012-G-Power-BMW-M5-Hurricane-RRs-Static-2-1280x960-500x375.jpg
2012 G-Power BMW M5 Hurricane RRs
بیامو M5 HURRICANE قدرتمندترین سدانی است که تاکنون از M5 ساخته شده است. این خودرو ابتدا در سال 2010 میلادی معرفی شد. این خودرو توانست با ثبت رکورد 372 کیلومتر برساعت نه تنها رکورد قبلی جیپاور در سال 2008 را ارتقا داد بلکه لقب سریعترین سدان خیابانی تاریخ را نیز از آن خود کرد.
M5 HURRICANE دارای پیشرانهای V10 با پیستونهای فورجکاری شده توسط MAHLE و همچنین مجهز به دو سوپرشارژر ASA T1-316 است که میتواند تا 800 اسببخار قدرت در دور 7,500 تا 8,000 و 780 نیوتنمتر گشتاور در دور موتور 6,500 تولید کند. سیستم اگزوز نیز کاملا تعویض شده تا جای آنرا پکیج اختصاصی SPEEDFLOW جیپاور بگیرد که با کاتالیستهای دوگانه، فشار گازهای خروجی را کاهش داده است. همچنین سر اگزوزهای 83 میلیمتری نیز توسط M-Design برای این خودرو طراحی شدهاند.
http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2012-G-Power-BMW-M5-Hurricane-RRs-Static-4-1280x960-246x185.jpg
2012 G-Power BMW M5 Hurricane RRs
شتاب صفرتاصد M5 HURRICANE در 4.3 ثانیه، صفرتا دویست در 9.1 ثانیه و صفر تا سیصد آن نیز در 25.2 ثانیه ثبت شده است. با وجود سرعت حداکثر 370 کیلومتری این خودرو، برای آن رینگهای 20 اینچی SILVERSTONE DIAMOND تدارک دیده شده که روی آنها تایرهای میشلین و از نوع Pilot Super Sport سوار شدهاند؛ این تایرهای در جلو 255 و در عقب 305 میلیمتری هستند.
کیت ترمز خودرو نیز توسط مهندسین جیپاور ساخته شده که دیسکهای آن در جلو 396 میلیمتری و در عقب 380 میلیمتری هستند. البته مشتریان میتوانند دیسکهای فولادی و سرامیکی را نیز سفارش دهند.
حال به سراغ قیمتها میرویم! سفارش کمکهای اسپرت GM5-RS در حدود 2,340 دلار (1.861,00 یورو)، هرکدام از رینگها به همراه تایر استاندارد 5,900 دلار (4.673,00 یورو)، کیت ترمز استاندارد جلو 8,200 دلار (6.466,00 یورو)، کیت ترمز استاندارد عقب 6,000 دلار (4.785,00 یورو)، کیت ترمزهای سفارشی سرامیکی جلو 18,300 دلار (14.460,00 یورو)، کیت ترمزهای سفارشی سرامیکی عقب 14,900 دلار (11.788,00)، سوپرشارژرهای سری G-POWER SK III RRs با هزینه نصب در حدود 72,200 دلار (57.000,00 یورو).
http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2012-G-Power-BMW-M5-Hurricane-RRs-Static-6-1280x960-150x100.jpg http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2012-G-Power-BMW-M5-Hurricane-RRs-Wheel-1280x960-150x100.jpg http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2012-G-Power-BMW-M5-Hurricane-RRs-Engine-1280x960-150x100.jpg
http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2012-G-Power-BMW-M5-Hurricane-RRs-Graphics-1280x960-150x100.jpg http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2012-G-Power-BMW-M5-Hurricane-RRs-Static-1-1280x960-150x100.jpg http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2012-G-Power-BMW-M5-Hurricane-RRs-Static-2-1280x960-150x100.jpg
http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2012-G-Power-BMW-M5-Hurricane-RRs-Static-3-1280x960-150x100.jpg http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2012-G-Power-BMW-M5-Hurricane-RRs-Static-4-1280x960-150x100.jpg http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2012-G-Power-BMW-M5-Hurricane-RRs-Static-5-1280x960-150x100.jpg
درحالیکه نسخههای استاندارد این خودرو با نام کامل M5 HURRICANE RR شناخته میشوند اما جیپاور صدمین مدل تولیدی را M5 HURRICANE RRs نامیده است؛ قدرت خروجی این نسخه با اندکی اصلاحات در حدود 30 اسببخار نسبت به 99 دستگاه دیگر بیشتر است.
بیامو M5 شاید اندکی از خواستههای عاشقان سرعت و قدرت را جوابگو باشد اما اگر از جیپاور بپرسید به شما میگوید M5 استاندارد فقط یک اسباببازی ساده است! چندی پیش جیپاور اعلام نمود که صدمین دستگاه از سوپر سدانهای خود را تحویل داده اما مگر این سدانها چه ویژگیهای خاصی دارند که این میزان متقاضی پشت درهای جیپاور برای آمدنش انتظار میکشند؟!
http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2012-G-Power-BMW-M5-Hurricane-RRs-Static-2-1280x960-500x375.jpg
2012 G-Power BMW M5 Hurricane RRs
بیامو M5 HURRICANE قدرتمندترین سدانی است که تاکنون از M5 ساخته شده است. این خودرو ابتدا در سال 2010 میلادی معرفی شد. این خودرو توانست با ثبت رکورد 372 کیلومتر برساعت نه تنها رکورد قبلی جیپاور در سال 2008 را ارتقا داد بلکه لقب سریعترین سدان خیابانی تاریخ را نیز از آن خود کرد.
M5 HURRICANE دارای پیشرانهای V10 با پیستونهای فورجکاری شده توسط MAHLE و همچنین مجهز به دو سوپرشارژر ASA T1-316 است که میتواند تا 800 اسببخار قدرت در دور 7,500 تا 8,000 و 780 نیوتنمتر گشتاور در دور موتور 6,500 تولید کند. سیستم اگزوز نیز کاملا تعویض شده تا جای آنرا پکیج اختصاصی SPEEDFLOW جیپاور بگیرد که با کاتالیستهای دوگانه، فشار گازهای خروجی را کاهش داده است. همچنین سر اگزوزهای 83 میلیمتری نیز توسط M-Design برای این خودرو طراحی شدهاند.
http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2012-G-Power-BMW-M5-Hurricane-RRs-Static-4-1280x960-246x185.jpg
2012 G-Power BMW M5 Hurricane RRs
شتاب صفرتاصد M5 HURRICANE در 4.3 ثانیه، صفرتا دویست در 9.1 ثانیه و صفر تا سیصد آن نیز در 25.2 ثانیه ثبت شده است. با وجود سرعت حداکثر 370 کیلومتری این خودرو، برای آن رینگهای 20 اینچی SILVERSTONE DIAMOND تدارک دیده شده که روی آنها تایرهای میشلین و از نوع Pilot Super Sport سوار شدهاند؛ این تایرهای در جلو 255 و در عقب 305 میلیمتری هستند.
کیت ترمز خودرو نیز توسط مهندسین جیپاور ساخته شده که دیسکهای آن در جلو 396 میلیمتری و در عقب 380 میلیمتری هستند. البته مشتریان میتوانند دیسکهای فولادی و سرامیکی را نیز سفارش دهند.
حال به سراغ قیمتها میرویم! سفارش کمکهای اسپرت GM5-RS در حدود 2,340 دلار (1.861,00 یورو)، هرکدام از رینگها به همراه تایر استاندارد 5,900 دلار (4.673,00 یورو)، کیت ترمز استاندارد جلو 8,200 دلار (6.466,00 یورو)، کیت ترمز استاندارد عقب 6,000 دلار (4.785,00 یورو)، کیت ترمزهای سفارشی سرامیکی جلو 18,300 دلار (14.460,00 یورو)، کیت ترمزهای سفارشی سرامیکی عقب 14,900 دلار (11.788,00)، سوپرشارژرهای سری G-POWER SK III RRs با هزینه نصب در حدود 72,200 دلار (57.000,00 یورو).
http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2012-G-Power-BMW-M5-Hurricane-RRs-Static-6-1280x960-150x100.jpg http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2012-G-Power-BMW-M5-Hurricane-RRs-Wheel-1280x960-150x100.jpg http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2012-G-Power-BMW-M5-Hurricane-RRs-Engine-1280x960-150x100.jpg
http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2012-G-Power-BMW-M5-Hurricane-RRs-Graphics-1280x960-150x100.jpg http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2012-G-Power-BMW-M5-Hurricane-RRs-Static-1-1280x960-150x100.jpg http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2012-G-Power-BMW-M5-Hurricane-RRs-Static-2-1280x960-150x100.jpg
http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2012-G-Power-BMW-M5-Hurricane-RRs-Static-3-1280x960-150x100.jpg http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2012-G-Power-BMW-M5-Hurricane-RRs-Static-4-1280x960-150x100.jpg http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2012-G-Power-BMW-M5-Hurricane-RRs-Static-5-1280x960-150x100.jpg
درحالیکه نسخههای استاندارد این خودرو با نام کامل M5 HURRICANE RR شناخته میشوند اما جیپاور صدمین مدل تولیدی را M5 HURRICANE RRs نامیده است؛ قدرت خروجی این نسخه با اندکی اصلاحات در حدود 30 اسببخار نسبت به 99 دستگاه دیگر بیشتر است.