PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : فاستلا آئودی q7



mehraboOon
05-16-2012, 11:16 AM
فاستلا آئودی Q7

حال نوبت به Fostla رسیده تا دستی بر روی آئودی Q7 بکشد؛ البته این نسخه Q7 اندکی با بقیه متفاوت است چرا که پیشرانه V12 دیزلی در زیر کاپوت آن، تا به امروز در هیچ شاسی‌بلند دیگری یافت نشده!




http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/1042072055819725933-500x333.jpg


Audi Q7 V12 TDI by Fostla



Q7 V12 ابتدا بصورت مفهومی و در نمایشگاه 2006 پاریس رونمایی شد اما مدل تولید نهایی آن از سال 2008 میلادی به خیابان‌ها آمد. پیشرانه‌ای که برای این خودرو تدارک دیده شده، قبلا هم در مدل‌های مسابقه‌ای R10-TDI بکار رفته ولی تغییر حجم آن از 5.5 لیتر به 5934 سی‌سی آن‌را کاملا دگرگون کرد؛ این غول آلمانی این‌بار قادر به تولید 493 اسب‌بخار قدرت در دور 3750 و همچنین 1,000 نیوتن‌متر گشتاور در فاصله دورهای 1750 تا 3450 بود. شتاب صفرتاصد آن نیز کمتر از 5.5 ثانیه ثبت شده است.


http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/773693686706507735-150x100.jpg http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/1133031863222790608-150x100.jpg http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/9597466441698518212-150x100.jpg
http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/1042072055819725933-150x100.jpg http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/15577529611307412249-150x100.jpg http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/1095247248783412684-150x100.jpg
http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/18403975061993587622-150x100.jpg http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/7156381352060714296-150x100.jpg http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/16883566932072260203-150x100.jpg
http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/43878431106441915-150x100.jpg http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/4671078791081626292-150x100.jpg http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/15455541652025018098-150x100.jpg
http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/1631464925957604434-150x100.jpg http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/12121700851067753527-150x100.jpg


حال نوبت به تیونر آلمانی Fostla رسیده تا با پوشش مشکی مات بدنه، تعویض رینگ‌ها با رینگ‌های 23 اینچی C5 ساخت منصوری به همراه تایرهای 315 میلی‌متری در جلو و عقب، حرف‌های تازه‌ای برای گفتن داشته باشد.
اما علاوه‌بر آنکه ارتفاع تعلیق جلو و عقب به ترتیب 15 میلی‌متر و 30 میلی‌متر کاهش یافته، تیونر همچنین به سراغ برنامه‌ریزی مجدد ECU رفته که منجر به افزایش 100 واحدی قدرت موتور و 150 واحدی گشتاور تولیدی آن شده است. هزینه این تغییر در موتور آئودی Q7 V12 نیز 3,500 یورو یا حدودا 4,500 دلار اعلام شده است.