PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : آموزش : ساخت يك Wallpaper ماتريكسی !



Mohamad
03-10-2010, 01:45 AM
آموزش : ساخت يك Wallpaper ماتريكسی !

تصوير پشت زمينه زيبا براي Desktop ويندوز بسازيم. البته از نوع ماتريكسي!

تصويري از كار پاياني را در شكل روبرو مشاهده مي كنيد. ساختن آن فقط احتياج به برنامه PhotoShop و حداكثر 10 دقيقه وقت مي خواهد. ضمن آنكه شما مي توانيد با ذوق و سليقه خود قسمتها و نوشته هاي جذاب ديگري را به اين شكل اضافه كنيد. بياييد يك Wallpaper زيبا بسازيم!

http://khatereh.net/science/images/matrix_final.jpg

برنامه فتوشاپ را باز كرده و يك تصوير جديد و سفيد ايجاد كنيد. سفارش ما انتخاب اندازه 600*800 است. تنظيم پالت رنگ را روي پيش فرض يعني سفيد در پشت و سياه به عنوان رنگ انتخابي قرار دهيد.

مرحله اول - ساختن كدهاي ماتريكس!
مطمئن شويد كه لايه پيش فرض انتخاب شده است. حالا از منوي Filters گزينه Texture و سپس حالت Grain را انتخاب كنيد. Intensity را روي 95 و Contrast را روي 100% تنظيم كنيد. Grain Type را نيز روي حالت Vertical قرار دهيد. (مطابق شكل)
http://khatereh.net/science/images/s1.gif


مرحله دوم - برافروختگي شكل
مسير Filter>Artistic>Neon Glow را طي كنيد. Glow Size را روي عدد 5 و Glow Brightness را روي 15 قرار دهيد. رنگ برافروختگي را روي سبز روشن يا به طور مشخص glow color=00FF00 قرار دهيد. (مطابق شكل)

http://khatereh.net/science/images/s2.gif

مرحله سوم - پايان!
مسير Filter>Stylize>Glowing Edges را براي نمايان كردن كد ها طي كنيد.

http://khatereh.net/science/images/s3.gif

كار تقريبا تمام شده است! شما مي توانيد به اين تصوير، متون و عكسهاي مختلفي را نيز اضافه كنيد.